Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så leiiii nå! Har ikke draget lenger. Vært på tinder av og på 1 år, men ingen som er interessert i meg(iallfall veeeldig få, og de få er selvsagt gutter/menn jeg ikke liker). Veldig få som tar kontakt på Tinder, selv om jeg matcher med mange er det sjeldent de jeg virkelig liker som tar kontakt. Og som regel finner jeg ut at det er kun sex de vil ha.

I det virkelige liv har jeg heller ikke spesielt draget. Før datet jeg mange og de kjekkeste(ja, det høres overfladisk ut), mens nå virker det som jeg må ta til takke med middelmådige menn, iallfall utseendemessig. De som liker meg er suksessfulle osv og har mange bra kvaliteter, men jeg tenner ikke på dem :( Har ikke forandret meg såå mye utseendemessig de siste 5 årene egentlig. Og det er ikke slik at jeg mener at utseende er alt, men jeg må kunne ha romantiske følelser for min fremtidige kjæreste og tenne på han..

Hva kan jeg gjøre for å få mer draget? Jeg har lyst på kjæreste!

Anonymous poster hash: bce1b...4e2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tar ikke du selv kontakt da, fremfor å bare vente på at andre tar kontakt? Da får du jo faktisk pratet med de du liker. Og som en fotnote, ikke sveip høyre på de du ikke liker. At du skal ha en ego-boost av å se hvor mange som liker deg er ikke noe gøy for mennene som du ignorerer.

Anonymous poster hash: f85b5...5da
  • Liker 6
Skrevet

Hva med å bruke andre sider enn Tinder? tinder er mer en sex app enn en skikkelig dateapp.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tar ikke du selv kontakt da, fremfor å bare vente på at andre tar kontakt? Da får du jo faktisk pratet med de du liker. Og som en fotnote, ikke sveip høyre på de du ikke liker. At du skal ha en ego-boost av å se hvor mange som liker deg er ikke noe gøy for mennene som du ignorerer.

Anonymous poster hash: f85b5...5da

Jeg liker at menn tar kontakt med meg først. Har prøvd flere ganger å sende til de som har likt meg og som jeg liker, men har aldri fått noe respons. 

Til det andre du skriver, flott at du forhåndsdømmer meg. Noen ganger er det slik at jeg kun ser på færste bilde, også viser det seg at det er massiv forskjell fra første til siste bilde på profilen. Så ikke noe egoboost-dronning her gitt. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å bruke andre sider enn Tinder? tinder er mer en sex app enn en skikkelig dateapp.

Koster ikke det som regel penger? 

AnonymBruker
Skrevet

Bli penere.

Anonymous poster hash: 4ea4e...1a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og hva skjer med de guttene som man har pratet og hatt en god samtale med og de inviterer deg ut, men ikke hører noe den dagen man har planlagt? Det skjedde meg her om dagen. Irriiiitert! Jeg skrev til han "du glemte meg", og han skrev det samme til meg. Også skrev jeg "haha, dust ;)", og fikk aldri noe svar tilbake på den. Så jeg sletta han.

Skrevet

Hva kan du gjøre for å få mer draget.

Ha selvtillitt, ha trua på deg selv og å tør å drite deg ut. Vær deg selv. Da tenker jeg du får draget x 10 :)

AnonymBruker
Skrevet

Er så leiiii nå! Har ikke draget lenger. Vært på tinder av og på 1 år, men ingen som er interessert i meg(iallfall veeeldig få, og de få er selvsagt gutter/menn jeg ikke liker). Veldig få som tar kontakt på Tinder, selv om jeg matcher med mange er det sjeldent de jeg virkelig liker som tar kontakt. Og som regel finner jeg ut at det er kun sex de vil ha.

I det virkelige liv har jeg heller ikke spesielt draget. Før datet jeg mange og de kjekkeste(ja, det høres overfladisk ut), mens nå virker det som jeg må ta til takke med middelmådige menn, iallfall utseendemessig. De som liker meg er suksessfulle osv og har mange bra kvaliteter, men jeg tenner ikke på dem :( Har ikke forandret meg såå mye utseendemessig de siste 5 årene egentlig. Og det er ikke slik at jeg mener at utseende er alt, men jeg må kunne ha romantiske følelser for min fremtidige kjæreste og tenne på han..

Så får du ta til takke med de som liker deg og ikke gnåle om at du ikke får velge på øverste hylle lenger.

Anonymous poster hash: ace79...dbd

• Liker 1
Skrevet

Jammen... ts da. Kjærlighet handler om mer enn utseende og draget. Har du lang erfaring med å elske noen på bakgrunn av deres utseende eller suksess liksom? Hva får deg til å tenke at du vil få kjæreste av å ha disse to hovedmarkørene?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst må du slutte å  være aktivt søkende. Ikke la singelheten definere hvem du er som person.
At du ikke har slått deg til ro med den situasjonen du faktisk er i gjør at andre opplever at du ikke er helt trygg eler fornøyd, at du jager noe mer. De som er ute etter forhold vil gjerne ha en partner som er stabil og trygg og helt tilfreds med situasjonen sin.

Tinder er ikke et veldig bra sjekkested. De fleste brker appen som tidsfordriv og er ikke interssert i å faktisk møte noen eller forplikte seg til noen. Istedet vil jeg heller anbefale deg å være med på ting IRL, som dansekurs, matlagings workshop, interessant foredrag, singeltur i marka, Det er mye lettere å komme i kontakt med noen seriøse og fremstille seg selv som et bedre catch enn en som sitter på nett å forventer at alle mennene skal skrive til en uten videre, i sånne settinger, og det er IKKE flaut å for eksempel melde seg på en workshop alene - min erfaring er at på sånne ting kommer flertallet alene og derfor er det så ekstra lett og greit å bli kjent med nye der også :)

Anonymous poster hash: 0a08a...9bc
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jammen... ts da. Kjærlighet handler om mer enn utseende og draget. Har du lang erfaring med å elske noen på bakgrunn av deres utseende eller suksess liksom? Hva får deg til å tenke at du vil få kjæreste av å ha disse to hovedmarkørene?

Enig med deg der, og jeg formulerte meg kanskje litt uheldig i HI. Men greia er at det er så mange jeg ikke føler meg tiltrukket av, av de guttene som viser interesse. Han siste jeg var sammen med ble jeg sammen med på tross av at jeg ikke følte meg så tultrukket av utseende, fordi han var så fantastisk på andre områder. Men det tok selvfølgelig slutt fordi jeg etter hvert ikke klarte ha sex med han, fordi jeg ikke følte noe for han. Så kanskje jeg er for overfladisk? Men det er jo ganske essisensielt i et forhold, er det ikke? At man føler seg tiltrukket og tenner på partneren? At personen, i mine øyne, er attraktiv? 

Men er enig med deg at draget og utseende ikke er alt.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du ikke har draget fordi du er middelmådig selv. Syns du burde innfinne deg med at menn som viser interesse for deg er i samme liga som deg.

Anonymous poster hash: 6cb3d...ce8

AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg der, og jeg formulerte meg kanskje litt uheldig i HI. Men greia er at det er så mange jeg ikke føler meg tiltrukket av, av de guttene som viser interesse. Han siste jeg var sammen med ble jeg sammen med på tross av at jeg ikke følte meg så tultrukket av utseende, fordi han var så fantastisk på andre områder. Men det tok selvfølgelig slutt fordi jeg etter hvert ikke klarte ha sex med han, fordi jeg ikke følte noe for han. Så kanskje jeg er for overfladisk? Men det er jo ganske essisensielt i et forhold, er det ikke? At man føler seg tiltrukket og tenner på partneren? At personen, i mine øyne, er attraktiv?

Men er enig med deg at draget og utseende ikke er alt.

Da må du jo ha forståelse for at menn ikke blir tiltrukket av deg selv heller. Jobb mere med å like deg selv først.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du ikke har draget fordi du er middelmådig selv. Syns du burde innfinne deg med at menn som viser interesse for deg er i samme liga som deg.

Mulig du har rett. 

Skrevet

Tinder reflekterer ikke virkeligheten.

AnonymBruker
Skrevet

Tinder reflekterer ikke virkeligheten.

Sant, men det taler jo ikke i TS favør. Det er lettere for kvinner å få respons på TInder enn i virkeligheten. Om hun ikke klarer det der er hun virkelig ute og kjører.

• Liker 5
Skrevet

Om du ikke har draget, men hadde det før, er det noe som har endret seg? Både innvendig og utvendig? Vær ærlig med deg selv.

Det jeg ser, og dette gjelder selvsagt menn også, er at mange som har vært naturlig vakre med minimal innsats i ungdomstiden blir innhentet av biologien til slutt og tar rett og slett ikke vare på seg selv.

Kanskje gjelder ikke dette deg, men jeg tenkte jeg kunne nevne det.

:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sant, men det taler jo ikke i TS favør. Det er lettere for kvinner å få respons på TInder enn i virkeligheten. Om hun ikke klarer det der er hun virkelig ute og kjører.

Og det er det jeg ikke forstår:( Vanskelig for dere å tro dette, men alltid hatt folk som sier jeg ser bra ut, du er min peneste venninne osv. Jeg ser vel normalt pen ut antar jeg. Men at jeg skulle få så laber respons på Tinder har svekket selvtilliten min ytterligere. Og nå var det nok en fyr som måtte ta en "raincheck". Skjønner null.

AnonymBruker
Skrevet

Og det er det jeg ikke forstår:( Vanskelig for dere å tro dette, men alltid hatt folk som sier jeg ser bra ut, du er min peneste venninne osv. Jeg ser vel normalt pen ut antar jeg. Men at jeg skulle få så laber respons på Tinder har svekket selvtilliten min ytterligere. Og nå var det nok en fyr som måtte ta en "raincheck". Skjønner null.

Da er du ikke så pen som du trodde eller sveiper du på feil menn?

Anonymous poster hash: ace79...dbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...