AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 Har oppdaget et noen ganger at jenter på tinder plutselig stopper å svare i starten av samtaler. Jeg sier hei, de har svarer og spør hva jeg driver med eller noe liknende. Jeg svarer og spør om noe tilbake også ikke noe svar. Det har skjedd både med jenter jeg har matchet med sist og jenter som har startet samtalen. De fleste av de er jo aktive på tinder og legger ut moments og slik etter det og. Hva er greia? Anonymous poster hash: 2580b...627
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 Sånn gjør mange gutter også. Har dessverre tatt meg selv i å gjøre det hvis jeg har funnet en jeg har bedre meldingskjemi med. Men stort sett synes jeg det er gutta som slutter å svare.Anonymous poster hash: 47259...106
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #3 Skrevet 15. juli 2015 Det skjer meg stadig vekk. Ekstra irriterende når man har skrevet en liten stund og føler det kan være noe der. Anonymous poster hash: 867b9...bab
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #4 Skrevet 15. juli 2015 Du er for uinteressant. Jeg svarer nesten alltid når noen åpner med noe annet enn standardmeldinger eller seksualiserte meldinger. Dersom samtalen er kjedelig er det vel på et tidspunkt der jeg slutter å svare. Det gjelder ikke bare å få en match og få svar på den første meldingen. Du må jo nesten være interessant videre også. Aner du hvor mange som skriver nøyaktig det samme som deg? Det er ikke akkurat slik at du skiller deg ut, så hvis du ikke er dødskjekk og har en artig profil, så burde du nok heve innsatsen litt. Anonymous poster hash: cc216...0c2 3
Gjest Servicetekniker Skrevet 15. juli 2015 #5 Skrevet 15. juli 2015 Vært borte i det selv også får du en link til et nettsted hvor hun vil prate istedet som koster 1000 kr minuttet istedet
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #6 Skrevet 15. juli 2015 Beklager. Det er så mange som prøver å snakke med meg, at jeg kan ikke svare alle. Anonymous poster hash: 8d396...8de
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #7 Skrevet 15. juli 2015 Jeg pleier aldri å svare med mindre de skriver noe interessant eller er veldig kjekke/morsomme på profilen sin. Livet er rett og slett for kort til å ha masse dritkjedelige samtaler på tinder. Skriv noe interessant eller morsomt du, så får du svar. Husk at attraktive jenter på tinder matcher med stort sett alle guttene de sier ja til, og får mange meldinger. Derfor velger man kanskje bare å svare de som faktisk ikke er helt standard og kjedelige. Anonymous poster hash: 62743...438
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #8 Skrevet 15. juli 2015 Det betyr rett og slett at du ikke er interessant nok. Det kna være profilen, det du skriver eller at jenta ikke er interessert likevel. Anonymous poster hash: 0e0f8...a06
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #9 Skrevet 15. juli 2015 Har vært borti det samme og kan skjønne at de blir kjent med andre og den slags, men synes det er veldig merkelig når de spør hva man gjør, og man svarer med hva man gjør, som regel er det jo noe hverdagslig også svarer de ikke etter det. Hvis du er som meg ser du helt ok ut, bruker hverken kleine sjekkereplikker eller har et spesielt spennede liv utenfor studier og jobb. Tror ikke tinder er helt for sånne som oss. Anonymous poster hash: 069a0...6d1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #10 Skrevet 15. juli 2015 Jeg slutter ofte å svare. Grunnene er vanligvis at samtalen er dørgende kjedelig (har svart på "hva gjør du?" og "noen planer for sommeren?" minst 50 ganger ila den siste måneden). Samtalen MÅ ta seg opp på et visst nivå for at jeg skal orke fortsette den mer enn en dag eller to. Jeg syns faktisk det er både kjedelig og slitsomt i fingrene å sitte på mobilen og skrive. Fyren skal være VELDIG kjekk for at jeg skal fortsette en kjedelig samtale. En annen grunn er at jeg har mange matcher og gutter som skriver. Jeg makter ikke å holde 40 samtaler gående, da snevrer jeg det inn etterhvert på de jeg syns er mest interessante. En tredje grunn er at jeg kanskje har truffet en jeg dater og dermed ikke føler for å være så aktiv på Tinder lengre. Det er kanskje ikke så seriøst at jeg sletter Tinder, men aktiviteten avtar og jeg slutter å skrive med de andre "kandidatene". En fjerde grunn er at jeg noen ganger bare blir drittlei hele Tinder og er vekke noen uker. Med 95% av guttene er det bare uendelig snakking, svært få kommer til det steget der date er aktuelt. Det føles som bortkasta tid rett og slett. Av kanskje 100 matcher snakker jeg med 10-20 og møter kanskje 1. Da legger jeg ikke sjela mi i alle matchene... J27 Anonymous poster hash: 788aa...eff 6
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #11 Skrevet 15. juli 2015 Jeg slutter ofte å svare. Grunnene er vanligvis at samtalen er dørgende kjedelig (har svart på "hva gjør du?" og "noen planer for sommeren?" minst 50 ganger ila den siste måneden). Samtalen MÅ ta seg opp på et visst nivå for at jeg skal orke fortsette den mer enn en dag eller to. Jeg syns faktisk det er både kjedelig og slitsomt i fingrene å sitte på mobilen og skrive. Fyren skal være VELDIG kjekk for at jeg skal fortsette en kjedelig samtale. En annen grunn er at jeg har mange matcher og gutter som skriver. Jeg makter ikke å holde 40 samtaler gående, da snevrer jeg det inn etterhvert på de jeg syns er mest interessante. En tredje grunn er at jeg kanskje har truffet en jeg dater og dermed ikke føler for å være så aktiv på Tinder lengre. Det er kanskje ikke så seriøst at jeg sletter Tinder, men aktiviteten avtar og jeg slutter å skrive med de andre "kandidatene". En fjerde grunn er at jeg noen ganger bare blir drittlei hele Tinder og er vekke noen uker. Med 95% av guttene er det bare uendelig snakking, svært få kommer til det steget der date er aktuelt. Det føles som bortkasta tid rett og slett. Av kanskje 100 matcher snakker jeg med 10-20 og møter kanskje 1. Da legger jeg ikke sjela mi i alle matchene... J27Anonymous poster hash: 788aa...eff Er veldig lett for dere jenter å si skriv noe morsomt eller intressant så får dere svar! det er ikke lett og hvertfall ikke hvis dere har en dårlig profil! Har du noen eksempler på hva som er morsomt eller intressant? Anonymous poster hash: 4e936...03b 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #12 Skrevet 15. juli 2015 Slutter å svare fordi jeg ikke er interessert, og har en del matcher, så orker ikke holde i gang mange kjedelige samtaler av ren høflighet. Anonymous poster hash: 9c535...57b
Okapi Skrevet 15. juli 2015 #13 Skrevet 15. juli 2015 Er veldig lett for dere jenter å si skriv noe morsomt eller intressant så får dere svar! det er ikke lett og hvertfall ikke hvis dere har en dårlig profil! Har du noen eksempler på hva som er morsomt eller intressant?Anonymous poster hash: 4e936...03b Sånt avhenger jo av person og kontekst. Noen liker å snakke om hva de skal i sommer, mens andre synes det er grisekjedelig.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #14 Skrevet 15. juli 2015 Har vært borti det samme og kan skjønne at de blir kjent med andre og den slags, men synes det er veldig merkelig når de spør hva man gjør, og man svarer med hva man gjør, som regel er det jo noe hverdagslig også svarer de ikke etter det. Hvis du er som meg ser du helt ok ut, bruker hverken kleine sjekkereplikker eller har et spesielt spennede liv utenfor studier og jobb. Tror ikke tinder er helt for sånne som oss. Anonymous poster hash: 069a0...6d1 Det er ganske kjedelig å prate om de samme hverdagslige tingene med x antall menn, eksempelvis hva man driver med, hva man studerer/jobber med etc. Hvis en jente spør hva du driver med, kan du jo svare litt humoristisk og gå litt utenfor standardsvarene. Du MÅ jo ikke svare nøyaktig hva du holder på med akkurat nå, når det du driver på med er gørrkjedelig. Skriv på en artig og innlevende måte, så skal du se at du får svar. Og nei, du trenger ikke å bruke kleine sjekkereplikker (som ingen uansett liker eller svarer på), være dødskjekk eller ha et særlig spennende liv utenfor studier og jobb for å ha en interessant og morsom samtale. Ingen av de jeg har hatt lange, spennende og morsomme samtaler med har verken brukt sjekkereplikker, er svært kjekke eller har et spesielt spennende liv. De aller fleste lever faktisk ikke et særlig spennende liv, men dette er jo ikke nødvendig for å ha en samtale med morsomme og interessante input. Det eneste som er kravet er sosiale ferdigheter. Målet er jo å gå over fra smalltalk til en faktisk samtale, og da hjelper det ikke å stille gørrkjedelige standardspørsmål og komme med standardsvar. Still interessante oppfølgende spørsmål eller skriv en morsom historie som er relevant til det dere prater om. Det er det jeg gjør, og det er også de mennene jeg liker å snakke med gjør. By på deg selv. Anonymous poster hash: cc216...0c2 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #15 Skrevet 15. juli 2015 Jeg tror det mest frustrerende er at jentene ikke byr på seg selv. Det er slitsomt, føles nesten litt urettferdig, å måtte være den som underholder den andre hele tiden.Anonymous poster hash: 49b0f...725 1
guttemann Skrevet 15. juli 2015 #16 Skrevet 15. juli 2015 Dere jenter som slutter å svare: hvorfor beholder dere matchen? Hvis han er for kjedelig og dere har for mange samtaler gående fra før?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #17 Skrevet 15. juli 2015 Er veldig lett for dere jenter å si skriv noe morsomt eller intressant så får dere svar! det er ikke lett og hvertfall ikke hvis dere har en dårlig profil! Har du noen eksempler på hva som er morsomt eller intressant?Anonymous poster hash: 4e936...03b Det må du jo nesten se an på samtalen. Det er lite som er morsomt som ikke har en sammenheng med det man nettopp har snakket om. Jeg kan gjerne ta et eksempel fra en jeg likte godt å prate med (selv om det ikke var meg du siterte). Jeg snakket med en engelsklærer fra Storbritannia. Vi snakket først om hva vi drev med (standard om jobb/studier). Han skrev at han får en del studenter på sommerstid fra flere forskjellige land, og samtalen gikk raskt over til USA da jeg har vært på språkreise der for en del år siden. Vi snakket om San Francsisco som vi begge har besøkt. Lite utdrag (jeg deltar i større grad i andre deler av samtalen enn det som vises her): Han: "Lots and lots of homeless would be it's only drawback for me. That, and the hills are really tough to navigate after a few beers!" Meg: "Haha, yeah. I was just thinking about that. I was riding a bike through the city a few times, and the hills nearly killed me." Han: "I remember my friend walked about half a mile to collect our rental car after a late night of drinking. I waited with our bags at the hotel (lucky me). About 45 minutes later, he arrives back covered in sweat. It seems the rental company was up the steepest hill in the city and he almost killed himself getting there!" Meg: "Sounds terrible. This must be the reason why people in SF are so fit!" Jeg vet ikke helt hvordan det er for en utenforstående å lese det, men dette er hvertfall en av de mest interessante og underholdende mennene jeg har snakket med på tinder. Uheldigvis traff vi hverandre ikke på grunn av jeg skulle hjem den dagen vi matchet. Det lureste er vel å gå bort ifra disse standardtemaene ganske raskt og finne noe dere har til felles. Det hele avhenger av sosiale ferdigheter. Dere kan heller ikke kreve så mye fra jentene i starten når de svømmer rundt menn som ønsker kontakt med dem. Her er det dere som må gi en liten innsats dersom dere er plaget med at mange jenter ikke skriver til dere eller slutter å svare. Prøv dere litt frem, så finner dere raskt ut hva som fungerer og hva som ikke gjør det. Anonymous poster hash: cc216...0c2 2
Gjest Juan Skrevet 15. juli 2015 #18 Skrevet 15. juli 2015 Det er vel ganske opplagt hvorfor jenter slutter å svare... Tinder er mer eller mindre bortkastet tid.
Aviale Skrevet 15. juli 2015 #19 Skrevet 15. juli 2015 Er veldig lett for dere jenter å si skriv noe morsomt eller intressant så får dere svar! det er ikke lett og hvertfall ikke hvis dere har en dårlig profil! Har du noen eksempler på hva som er morsomt eller intressant?Anonymous poster hash: 4e936...03b Spør om noe annet enn standardspørsmålene. Spesielt "hva skjer?" er det kjedeligste noen kan spørre meg om på tinder. Vær litt kreativ, og finn på noen spørsmål som man ikke får hver dag. Eksempel: "Hvis du kunne reist hvor som helst i verden, hvor ville du reist da?" Slike spørsmål (hvis man er interessert i temaet så klart) kan fortelle mye om en person. Om du fortsatt sitter helt fast, ta en kikk til på bildene. På et fjell, hvilket fjell? På et kjent sted, når var hun der og hvorfor? Såklart kan noen bli lei av spørsmål om bildene sine også, men det er vertfall bedre enn det superkjedelige "skjer'a?". 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #20 Skrevet 15. juli 2015 Dere jenter som slutter å svare: hvorfor beholder dere matchen? Hvis han er for kjedelig og dere har for mange samtaler gående fra før? Av samme grunnene som guttene som slutter å svare sikkert.. vet ikke, tenker ikke så hardt over det, det er jo ganske casual på Tinder, jeg sammenligner det litt med et utested - du kan jo ende opp med å snakke med flere forskjellige uten at du nødvendigvis "avslutter" på en ordentlig måte før du snakker med noen andre..? (Og jeg er ikke sånn som liker å prate i ukesvis på Tinder, man må nesten få ut fingern å møtes etter litt snakk). Har opplevd å få kjeft hvis jeg har sluttet å svare, til tross for at samtalen bare var et par randome setninger frem og tilbake, da sletter jeg matchen. Anonymous poster hash: eec2d...6e6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå