Gå til innhold

Jenter på tinder som slutter å svare


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Har oppdaget et noen ganger at jenter på tinder plutselig stopper å svare i starten av samtaler. Jeg sier hei, de har svarer og spør hva jeg driver med eller noe liknende. Jeg svarer og spør om noe tilbake også ikke noe svar. Det har skjedd både med jenter jeg har matchet med sist og jenter som har startet samtalen. De fleste av de er jo aktive på tinder og legger ut moments og slik etter det og. Hva er greia?

Anonymous poster hash: 2580b...627

 

 

Du vil etterhvert erfare at de fleste norske jenter/kvinner er prostituerte og ser etter en mann med 3 faktorer: sosial status, utseende og ressurser. 

Anonymous poster hash: 62e5c...499

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ashanti

 

Du vil etterhvert erfare at de fleste norske jenter/kvinner er prostituerte og ser etter en mann med 3 faktorer: sosial status, utseende og ressurser. 

Anonymous poster hash: 62e5c...499

 

 

Og de fleste norske menn er jomfruer som kun går etter det indre? Ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er generelt folk ikke modige nok til å si ifra om det ikke føler at det går rette veien?

Nå bruker ikke jeg tinder noe spesielt, men når jeg prøvde det ut først så skjedde dette: 

 

Jeg og en skrev i et par dager, alt gikk bra og vi hadde mye å skrive om. Plutselig ble det helt stille, og et par dager etterpå hadde personen fjernet meg.

 

Hvorfor er det så vanlig at mange avslutter alt fra forhold til dating med bare å forsvinne/kutte ut brått, lærer ikke folk i dag helt grunnleggende folkeskikk?

 

Kan være så enkelt som "Det har vært hyggelig å snakke/skrive med deg, men jeg føler ikke den rette kjemien mellom oss, lykke til videre!". 

 

Tusen ganger bedre det enn å oppføre seg som en selvsentrert feiging som ikke engang gadd å sette av 30 sekunder til å avslutte noe. Sier mye om personligheten deres. 

 

(Bare tips til dere som driver på med slikt)



Anonymous poster hash: cc461...38f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor er generelt folk ikke modige nok til å si ifra om det ikke føler at det går rette veien?

Nå bruker ikke jeg tinder noe spesielt, men når jeg prøvde det ut først så skjedde dette: 

 

Jeg og en skrev i et par dager, alt gikk bra og vi hadde mye å skrive om. Plutselig ble det helt stille, og et par dager etterpå hadde personen fjernet meg.

 

Hvorfor er det så vanlig at mange avslutter alt fra forhold til dating med bare å forsvinne/kutte ut brått, lærer ikke folk i dag helt grunnleggende folkeskikk?

 

Kan være så enkelt som "Det har vært hyggelig å snakke/skrive med deg, men jeg føler ikke den rette kjemien mellom oss, lykke til videre!". 

 

Tusen ganger bedre det enn å oppføre seg som en selvsentrert feiging som ikke engang gadd å sette av 30 sekunder til å avslutte noe. Sier mye om personligheten deres. 

 

(Bare tips til dere som driver på med slikt)

Anonymous poster hash: cc461...38f

 

 

Jeg skrev dette til en Tinder fyr som jeg hadde prata med i flere uker (!) en gang. Vet du hva han svarte? "Lolz, whatever". 

Anonymous poster hash: eec2d...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten fordi de legger fra seg mobilen eller fordi de føler at samtalen er ugivende. Jeg stopper raskt opp selv å svare om jeg bare får kjedelige standardspørsmål som "hei" "hva driver du med da?" "hvem er du da?" "hva gjør du nå?"



Anonymous poster hash: 552c5...e3f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de fleste norske menn er jomfruer som kun går etter det indre? Ok. 

 

Nytter ikke å bli sur fordi noen sier sannheten. J27 og noen AB er innrømmer jo det i tråden.

Anonymous poster hash: 62e5c...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Nytter ikke å bli sur fordi noen sier sannheten. J27 og noen AB er innrømmer jo det i tråden.

Anonymous poster hash: 62e5c...499

 

Nøyaktig hvor?  Det eneste man har etterspurt her i tråden er interessante og morsomme meldinger. Dette har ingenting med utseende, sosial status eller ressurser å gjøre. At du vrir dette om til at kvinner er prostituerte (ikke at jeg forstår bakgrunnen for hvorfor du mener dette) og ser utelukkende etter en mann etter sosial status, utseende og ressurser er helt latterlig. At J27 skriver at han må være svært kjekk for å holde i gang en kjedelig samtale, sier jo ikke noe om dette er kravet når det kommer til en spennende samtale. 

 

 

 

Anonymous poster hash: cc216...0c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg skrev dette til en Tinder fyr som jeg hadde prata med i flere uker (!) en gang. Vet du hva han svarte? "Lolz, whatever". 

Anonymous poster hash: eec2d...6e6

 

 

Jo, kanskje han svarte uhøflig på grunn av såret stolthet, men du var i hvert fall høflig og ga beskjed.

 

Jeg synes AB i #23 skrev et godt innlegg. Det tar bare noen sekunder å gi en melding om at en ikke ønsker mer kontakt, i stedet for at den andre parten skal gå og lure i ukesvis på hva som skjedde. Det handler om folkeskikk, og det å vise andre respekt.

 

Anonymous poster hash: 4bab6...f9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor er det så vanlig at mange avslutter alt fra forhold til dating med bare å forsvinne/kutte ut brått, lærer ikke folk i dag helt grunnleggende folkeskikk?

 

Kan være så enkelt som "Det har vært hyggelig å snakke/skrive med deg, men jeg føler ikke den rette kjemien mellom oss, lykke til videre!". 

 

Tusen ganger bedre det enn å oppføre seg som en selvsentrert feiging som ikke engang gadd å sette av 30 sekunder til å avslutte noe. Sier mye om personligheten deres. 

 

(Bare tips til dere som driver på med slikt)

Dessverre så er du blant et fåtall med folkeskikk her til lands.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å skrive med to stk, så hørte jeg plutselig ikke noe fra han ene et par tre dager. I mellomtiden fikk jeg kjempegod kjemi med han andre (som nå er min samboer), så plutselig sendte han som ble stille meldingen om at mobilen hans hadde blitt stjålet. Husker jeg ble så skuffet da det var melding fra han og ikke det som ble min samboer, at jeg ikke orket å svare der og da. Jeg trodde ikke så mye på historien hans, gjerne mest fordi jeg hadde rukket å bli oppslukt av han andre i mellomtiden. Jeg sjekket aldri om han hadde vært aktiv i mellomtiden heller, rett og slett fordi jeg hadde mistet interessen for han.

 

Jeg burde nok svart, men følte at jeg ikke skyldte han noe. Skal sies at jeg hadde bittelitt dårlig samvittighet for det.



Anonymous poster hash: 71c37...359
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr skrev bare "hei" til meg. Jeg svarte tilbake "Hei! Hvordan går det? Nyter du sommeren?" Så fikk jeg tilbake. "Hei. Ja det går bra. Ja jeg nyter sommeren. Hvordan går det og nyter du sommeren du også?"

Zzzzzzzz. Next. Ikke svar med å gjenta spørsmålet og slenge på en ja. Skriv hvorfor du nyter sommeren og dine sommerplaner.

Anonymous poster hash: 7397a...555

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter må kurtiseres, underholdes, fåes til å le. 

 

Jeg synes det blir vel mye "entitlement"-mentalitet der ute.

Men det ligger også i sakens natur når det er så lett å gå videre på Tinder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde tinder var historie nå, holder folk fremdeles på med det??

Anonymous poster hash: aa914...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde tinder var historie nå, holder folk fremdeles på med det??

Anonymous poster hash: aa914...fdf

Er dette et (dårlig) forsøk på kredsanking?

Anonymous poster hash: 987dd...006

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde tinder var historie nå, holder folk fremdeles på med det??

Anonymous poster hash: aa914...fdf

Bor du under en stein? 

Anonymous poster hash: cc216...0c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...