AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #21 Skrevet 17. juli 2015 Vi er mange nå som er fed-up av homosexen som vi blir foret med dag ut og dag inn. Vi er tvunget til å leve i et nasjonalt seksuelt freakshow. Dag etter dag etter dag er mediene fulle av trans ditt og trans datt, inkludert homofile ekteskap, alt sammen dyttet opp i trynet på oss, en parade av seksuelle avvik som krever mer og mer og mer. Folk tør ikke å si at de er DRITTLEI av alt dette. Det er ikke ondskap. Jeg vet ikke om noen som ønsker å forfølge de seksuelt avvikende. Homser er ofte produktive og anstendige mennesker, og ikke simple kriminelle. Men jeg lei av dette endeløse maset. Jeg sier til homsene: Gå! Gå med Gud, men for Guds skyld gå! Eller hold i hvert fall for Guds skyld kjeft! Det ville gjøre så godt. Så sier folk: «Ja, men homofili er naturlig." Tuberkulose er også natulig. Sadisme er også naturlig. Folkemord er også naturlig. Alle seksuelle avvik kan kalles naturlige, og man kan fremsette argumenter for dem alle. Polygami, eller ekteskap med en sau, eller knulling på offentlig buss, eller sex med jenter på ni år. (For eksempel, "Sex er naturlig, fordi barn er naturlig erotiske. Leker ikke barn doktor? Småjenter er bare redd for sex fordi samfunnet fotsatt er puritansk. Oral sex føles godt, og voksne gjør det, så hvorfor ikke ... Hvorfor kan ikke faren hennes lære henne oralsex i trygge omgivelser?" Og så videre.) Homser må leve sine liv som de vil, men hvis de er LITT smarte, så forstår de at normale mennesker begynner å bli drittlei av eksibisjonismen deres og kravene deres. Hvis homsene fortsetter med å presse sine seksuelle avvik opp i trynet på oss normale, så risikerer de at det vil komme et kraftig backlash. Og det vil ikke homsene tjene på – tvert i mot. For noen latterlige sammenligninger du kommer med. Tuberkulose skader mennesker. Sadisme skader mennesker. Folkemord skader mennesker. Pedofile overgrep mot barn skader mennesker. Homofili skader ingen. At du bare synes noe er ekkelt skader da ikke deg eller noen andre på noen som helst måte. Ingen tvinger deg eller andre til å være homofil heller, så hva er da egentlig problemet? Har flere homofile venner og bekjente som er homofile, og ingen av dem "dytter sin seksualitet og legning i trynet på folk". Det er da snakk om helt vanlige mennesker.Anonymous poster hash: 6d12c...66f 5
Snof Skrevet 17. juli 2015 #22 Skrevet 17. juli 2015 (endret) Vi er mange nå som er fed-up av homosexen som vi blir foret med dag ut og dag inn. Vi er tvunget til å leve i et nasjonalt seksuelt freakshow. Dag etter dag etter dag er mediene fulle av trans ditt og trans datt, inkludert homofile ekteskap, alt sammen dyttet opp i trynet på oss, en parade av seksuelle avvik som krever mer og mer og mer. Folk tør ikke å si at de er DRITTLEI av alt dette. Det er ikke ondskap. Jeg vet ikke om noen som ønsker å forfølge de seksuelt avvikende. Homser er ofte produktive og anstendige mennesker, og ikke simple kriminelle. Men jeg lei av dette endeløse maset. Jeg sier til homsene: Gå! Gå med Gud, men for Guds skyld gå! Eller hold i hvert fall for Guds skyld kjeft! Det ville gjøre så godt. Så sier folk: «Ja, men homofili er naturlig." Tuberkulose er også natulig. Sadisme er også naturlig. Folkemord er også naturlig. Alle seksuelle avvik kan kalles naturlige, og man kan fremsette argumenter for dem alle. Polygami, eller ekteskap med en sau, eller knulling på offentlig buss, eller sex med jenter på ni år. (For eksempel, "Sex er naturlig, fordi barn er naturlig erotiske. Leker ikke barn doktor? Småjenter er bare redd for sex fordi samfunnet fotsatt er puritansk. Oral sex føles godt, og voksne gjør det, så hvorfor ikke ... Hvorfor kan ikke faren hennes lære henne oralsex i trygge omgivelser?" Og så videre.) Homser må leve sine liv som de vil, men hvis de er LITT smarte, så forstår de at normale mennesker begynner å bli drittlei av eksibisjonismen deres og kravene deres. Hvis homsene fortsetter med å presse sine seksuelle avvik opp i trynet på oss normale, så risikerer de at det vil komme et kraftig backlash. Og det vil ikke homsene tjene på – tvert i mot. Kan være litt, men bare litt enig i noen av punktene. For eksempel så ender homo parader og lignende, noen ganger endt opp som noe helt vilt, men mangler litt av det jordnære. For eksempel homofile som er i et parforhold, holder hender, et vanlig kyss osv. Det er iallefall det inntrykket mange av "homo-skeptikerne" sitter med. Har snakket med en russer om akkurat dette, og han satt med det bildet av homofile, i tillegg til de standard stereotypene. Tror enda man har litt igjen i forhold til homofile, der det så langt har vært nærmest en motreaksjon. Det som gjenstår idag er at homofili normaliseres, uten at det blir en stor sak, eller at det blir gjort om til et "freakshow" som du betegner det. Når det kommer til Russland så tar de homoskepsis til et helt annet nivå, og det er rett og slett ikke trygt å være åpen homofil. Kan for eksempel mimre at noen homobarer ble angrepet flere ganger i Russland, og måtte stenger grunnet sikkerhetshensyn. Har også lyst til å føye til at homofili skader ingen, så noen av de sammenligningene du drar fram synes ikke jeg var helt passende. Endret 17. juli 2015 av Snof
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #23 Skrevet 25. juli 2015 Media der borte bidrar til hetsen: http://www.bbc.com/news/world-europe-25778272 Anonymous poster hash: ded1c...53d
debatant Skrevet 27. juli 2015 #24 Skrevet 27. juli 2015 Hva er det med russere som blir provosert av to menn som holder hender? Det er flaut å se oppførselen deres i denne videoen.http://www.tv2.no/v/935267/Anonymous poster hash: 6d30c...8a7 Hvorfor skulle ikke Russere ha lov til å si sin mening om temaet. Er det noen her som ikke ønsker en åpen og ærlig debatt?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #25 Skrevet 27. juli 2015 Hvorfor skulle ikke Russere ha lov til å si sin mening om temaet. Er det noen her som ikke ønsker en åpen og ærlig debatt? Kaller du det å slå og angripe homofile å si sin mening? De mennene i videoen har ikke gjort noe annet enn å holde hender. Hva er galt med det? Anonymous poster hash: 6d30c...8a7 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #26 Skrevet 27. juli 2015 Hvorfor skulle ikke Russere ha lov til å si sin mening om temaet. Er det noen her som ikke ønsker en åpen og ærlig debatt? Hva har hets og fysiske angrep med "åpen debatt" å gjøre? Det er da ingen av oss som nekter deg eller andre å mene det dere vil om homofili. Jeg har sett mange rare stråmenn, men her kommer den jo fra absolutt ingensteds. Hvis det å slå til og rope ukvemsord mot homofile på gata er en "åpen og ærlig debatt" for deg, da er det ganske skremmende. Anonymous poster hash: 318bb...ce6 3
debatant Skrevet 27. juli 2015 #27 Skrevet 27. juli 2015 (endret) Kaller du det å slå og angripe homofile å si sin mening?De mennene i videoen har ikke gjort noe annet enn å holde hender. Hva er galt med det?Anonymous poster hash: 6d30c...8a7 Du vet ikke hva denne mannen har gjort forut for denne videoen. Denne videoens hensikt er jo nettopp å angripe heteroer, eller folk som ønsker å reservere seg fra homser. Ved å sette dem i et totalt ubalansert perspektiv.Hvor vanskelig tror du det ville vært å filme en homse som gjorde noe dumt? For så å bruke det i en propagandistisk setting?Men å klandre en nasjon for et individs gjerning er helt utrolig..... Endret 27. juli 2015 av debatant
Mann 42 Skrevet 27. juli 2015 #28 Skrevet 27. juli 2015 (endret) Hva har hets og fysiske angrep med "åpen debatt" å gjøre? Det er da ingen av oss som nekter deg eller andre å mene det dere vil om homofili. Jeg har sett mange rare stråmenn, men her kommer den jo fra absolutt ingensteds. Hvis det å slå til og rope ukvemsord mot homofile på gata er en "åpen og ærlig debatt" for deg, da er det ganske skremmende. Anonymous poster hash: 318bb...ce6 Debatant mener selvsagt ikke det. Han mener "Her er det enda en tråd som jeg kan fucke med. Jeg skriver noe skikkelig dumt og avsporer hele greia. " Bare ignorer ham, så forsvinner han av seg selv. Endret 27. juli 2015 av Mann 42 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #29 Skrevet 27. juli 2015 Nordmenn og homofili - De spurte om vi var homo, og så slo de oss hardt i ansiktet med knyttneven To homofile menn utsatt for vold på åpen gata i Oslo. http://www.dagbladet.no/2015/07/23/nyheter/innenriks/homofil/40287534/ So, hva har disse to til felles med de to russiske guttene i videoen? De er tynne, mindre enn gjennomsnittet, ser ut som de er "lette å ta". Det gjør at personer med psykopatiske og sadistiske trekk ser på disse som et "lett mål". For øvrig er det blitt holdt pride parader i Russland i mer enn fem ur uten noe større oppstyr. http://queerussia.info/2014/07/26/5762/ Hvordan står det til med Baltikum, når vi likevel er inne på temaet øst-Europa og homofiles rettigheter? Eller hva med Ukraina? Hvordan gikk det sist det ble (forsøkt) holdt en pride parade i Ukraina? Anonymous poster hash: efcac...682
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #30 Skrevet 27. juli 2015 Hadde disse gutta gått og holdt hverandre i hendene i Moskva hadde ingen sagt et ord. Annet enn "så flott!", "så kult", "stå på!", osv. Har noe med størrelse å gjøre. Ingen ser på disse som "lette ofre". Omvendt, hvis noen som er litt mindre enn gjennomsnittet fremstiller seg som homofil i "verdens demokratiske fyrtårn", USA, hvor homofile skal være så frie (men hvor du likevel slipper unna med en bot på litt over 3.000 kroner hvis du går til angrep og slår ned noen fordi, utelukkende fordi, vedkommende er homofil) så skjer samme sak som i videoen fra Moskva. Hvis videoen fra Moskva viser at Russland er et udemokratisk land, da sier jo denne videoen det samme om USA... Anonymous poster hash: efcac...682
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #31 Skrevet 27. juli 2015 Du vet ikke hva denne mannen har gjort forut for denne videoen. Denne videoens hensikt er jo nettopp å angripe heteroer, eller folk som ønsker å reservere seg fra homser. Ved å sette dem i et totalt ubalansert og syn. Hvor vanskelig tror du det ville vært å filma en homse som gjorde noe dumt? For så å bruke det i en propagandistisk setting? Men å klandre en nasjon for et individs gjerning er helt utrolig..... Angripe heteroer? Hvordan i alle dager angriper de heteroer ved å være to homofile menn et sted? Det er vel noe av det minst truende man kan gjøre. Videoens hensikt er å vise hvordan noe så passivt som å holde hender med noen gjør at de enkleste av oss føler de får en slags rett til å trakassere. Og "reservere seg fra homser"? Du kan selvsagt ikke reservere deg mot homofile, like lite som du kan reservere deg fra kvinner, rødhårede eller folk over 1.80. Det skulle tatt seg ut. Men du kan reservere deg fra homofili for din egen del - ved å ikke ligge med menn. Jeg har reservert meg i årevis, ved å være heterofil mann, og det fungerer utmerket. Min heteroseksualitet har ikke blitt angrepet en eneste gang. Debatant mener selvsagt ikke det. Han mener "Her er det enda en tråd som jeg kan fucke med. Jeg skriver noe skikkelig dumt og avsporer hele greia. " Bare ignorer ham, så forsvinner han av seg selv. Nei, jeg skjønner vel egentlig det, jeg så jo hvor lenge han holdt det gående i den tråden om kreasjonisme. Det er bare så jævlig frustrerende. Man vet jo aldri om folk kanskje oppriktig føler at deres heteroseksualitet trues av at to folk de ikke kjenner holder hender, selv om jeg antar de kødder. Folk innbiller seg de rareste ting. Anonymous poster hash: 318bb...ce6 1
debatant Skrevet 27. juli 2015 #32 Skrevet 27. juli 2015 (endret) Debatant mener selvsagt ikke det. Han mener "Her er det enda en tråd som jeg kan fucke med. Jeg skriver noe skikkelig dumt og avsporer hele greia. "Bare ignorer ham, så forsvinner han av seg selv.Din ignorering er fascinerende. Værre er det med din trangsynthet og intoleranse ovenfor annerledes tenkende. Din respektløshet er derimot vanlig blant ateister. Endret 27. juli 2015 av debatant 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #33 Skrevet 27. juli 2015 Som fortjent, får håpe mods ikke sensurerer dette innlegget også Anonymous poster hash: 2f8b6...bfe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå