AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Hva er det med russere som blir provosert av to menn som holder hender? Det er flaut å se oppførselen deres i denne videoen. http://www.tv2.no/v/935267/Anonymous poster hash: 6d30c...8a7
Gjest Cartman Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 Russere er en ganske stor folkegruppe, så er vanskelig å si noe eksakt. Russland styres av en gruppe konservative mennesker, så myndighetene er imot homofile. Kommunistene er vell heller ikke opptatt av de homofiles rettigheter? Tror homohatet skyldes at Russland er et konservativt samfunn, som Norge også var for 100 år siden.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #3 Skrevet 14. juli 2015 Noen sier at de synes Putin gjør en god jobb, men vet ikke hva man skal si til det? Anonymous poster hash: c9f1a...8bd
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #4 Skrevet 14. juli 2015 De som har produsert denne filmen, klipper vel bare sammen de aller verste filmklippene slik at dette ser verst mulig ut. Gudene vet hvor lenge disse folka ruslet rundt i gatene, for å finne noen som la merke til og reagerte negativt på oppførselen deres.... Anonymous poster hash: d80af...2f1 3
Frøkensina Skrevet 14. juli 2015 #5 Skrevet 14. juli 2015 Hva er det med russere som blir provosert av to menn som holder hender? Det er flaut å se oppførselen deres i denne videoen. http://www.tv2.no/v/935267/Anonymous poster hash: 6d30c...8a7 Jeg er ikke så sikker på hvordan det har vært i Russland før, men jeg tror det har blitt verre å være homofil der etter "anti homofil propaganda"-loven ble innført. Fritt vilt å velte aggresjon utover.. Det kommer jo skummelt nok fra toppen, den russisk ortodokse kirken har blitt mektig igjen (siden Sovjet var over og ut) og Putin vil ha så mye makt som overhodet mulig, inkludert kirken. 1
Gjest Castielz Skrevet 14. juli 2015 #6 Skrevet 14. juli 2015 Skjønner ikke hvorfor menn reagere så voldsomt på dette? Jeg blir glad hver gang jeg ser homofile menn, det betyr bare mindre konkuranse om damene!
Frøkensina Skrevet 14. juli 2015 #7 Skrevet 14. juli 2015 (endret) Legg merke til reaksjonen på utsagnet om at lesbiske jenter blir voldtatt pga sin legning og at politiet ikke beskytter dem. Jeg anbefaler dokumentaren Out There (i to deler) i sin helhet. Endret 14. juli 2015 av Frøkensina
Nordvesta Skrevet 14. juli 2015 #8 Skrevet 14. juli 2015 Tråden ryddet for hatefullt og krenkende innhold, samt svar til dette. Nordvesta, mod.
Gjest Evans Skrevet 14. juli 2015 #9 Skrevet 14. juli 2015 Skjønner ikke hvorfor menn reagere så voldsomt på dette? Jeg blir glad hver gang jeg ser homofile menn, det betyr bare mindre konkuranse om damene! Når du ser lesbiske da?
Gjest Evans Skrevet 14. juli 2015 #10 Skrevet 14. juli 2015 De som har produsert denne filmen, klipper vel bare sammen de aller verste filmklippene slik at dette ser verst mulig ut. Gudene vet hvor lenge disse folka ruslet rundt i gatene, for å finne noen som la merke til og reagerte negativt på oppførselen deres.... Anonymous poster hash: d80af...2f1 Jeg aner ikke hvor lenge de gikk rundt, og det er helt klart at filmen er klippet, men man skal ikke måtte oppleve å bli kalt navn eller bli dyttet på, ypping til bråk, fordi man leier en person av samme kjønn.
Gjest Castielz Skrevet 15. juli 2015 #11 Skrevet 15. juli 2015 Når du ser lesbiske da? Utfordring (om de er pene, noe de ikke er i 9/10 tilfeller)
Gjest Evans Skrevet 15. juli 2015 #12 Skrevet 15. juli 2015 Utfordring (om de er pene, noe de ikke er i 9/10 tilfeller) Hehe, ja men det er jo bra du ikke syns det er overveldende utfordringer fra ulike kanter
nordpedant Skrevet 15. juli 2015 #13 Skrevet 15. juli 2015 Russland er i hovedsak et ganske konservativt land, og min erfaring er at mange russere er svært konservative i verdispørsmål på et personlig plan også. Som med så mye annet handler det om å ikke kjenne noen homofile. Lærer man homofile å kjenne lærer man at de er vanlige folk, og du kan jo ikke hate vennene dine. Det er det samme enten det er muslimer, homofile eller folk fra Tromsø man misliker. Vi stryker folk fra Tromsø, forresten. De er virkelig slik.
jabx Skrevet 16. juli 2015 #14 Skrevet 16. juli 2015 Legg merke til reaksjonen på utsagnet om at lesbiske jenter blir voldtatt pga sin legning og at politiet ikke beskytter dem. Jeg anbefaler dokumentaren Out There (i to deler) i sin helhet. Russeren ble totalt ødelagt. Fry er f*en meg helt rå. 2
Frøkensina Skrevet 16. juli 2015 #15 Skrevet 16. juli 2015 Russeren ble totalt ødelagt. Fry er f*en meg helt rå. Ja det kunne ikke blitt mer avslørende. Fry er best
Mann 42 Skrevet 16. juli 2015 #16 Skrevet 16. juli 2015 Russeren ble totalt ødelagt. Fry er f*en meg helt rå. Wow. Og igjen. Wow. Er det virkelig mulig? Sitter den russeren virkelig og TROR på hva han sier selv?
Frøkensina Skrevet 16. juli 2015 #17 Skrevet 16. juli 2015 Wow. Og igjen. Wow. Er det virkelig mulig? Sitter den russeren virkelig og TROR på hva han sier selv? Og Vitaly Milonov er selve "arkitekten" bak anti gay propaganda loven.
amit Skrevet 16. juli 2015 #18 Skrevet 16. juli 2015 Vi er mange nå som er fed-up av homosexen som vi blir foret med dag ut og dag inn. Vi er tvunget til å leve i et nasjonalt seksuelt freakshow. Dag etter dag etter dag er mediene fulle av trans ditt og trans datt, inkludert homofile ekteskap, alt sammen dyttet opp i trynet på oss, en parade av seksuelle avvik som krever mer og mer og mer. Folk tør ikke å si at de er DRITTLEI av alt dette. Det er ikke ondskap. Jeg vet ikke om noen som ønsker å forfølge de seksuelt avvikende. Homser er ofte produktive og anstendige mennesker, og ikke simple kriminelle. Men jeg lei av dette endeløse maset. Jeg sier til homsene: Gå! Gå med Gud, men for Guds skyld gå! Eller hold i hvert fall for Guds skyld kjeft! Det ville gjøre så godt. Så sier folk: «Ja, men homofili er naturlig." Tuberkulose er også natulig. Sadisme er også naturlig. Folkemord er også naturlig. Alle seksuelle avvik kan kalles naturlige, og man kan fremsette argumenter for dem alle. Polygami, eller ekteskap med en sau, eller knulling på offentlig buss, eller sex med jenter på ni år. (For eksempel, "Sex er naturlig, fordi barn er naturlig erotiske. Leker ikke barn doktor? Småjenter er bare redd for sex fordi samfunnet fotsatt er puritansk. Oral sex føles godt, og voksne gjør det, så hvorfor ikke ... Hvorfor kan ikke faren hennes lære henne oralsex i trygge omgivelser?" Og så videre.) Homser må leve sine liv som de vil, men hvis de er LITT smarte, så forstår de at normale mennesker begynner å bli drittlei av eksibisjonismen deres og kravene deres. Hvis homsene fortsetter med å presse sine seksuelle avvik opp i trynet på oss normale, så risikerer de at det vil komme et kraftig backlash. Og det vil ikke homsene tjene på – tvert i mot. 2
Mann 42 Skrevet 16. juli 2015 #19 Skrevet 16. juli 2015 Homoene er sikkert inderlig lei av den heteroseksuelle eksibisjonismen og det evindelige heteroseksuelle freakshowet de tvinges til å leve i hver dag, hele dagen. Amit, hva med litt vanlig høflighet og litt mindre giftig penn? Hva med litt toleranse for folk som bare ønsker å ha rett til å leve sine liv i fred og bli respektert som alle andre. Homoseksuelle skader ingen, og er ikke til plage for noen. så hvorfor disse stadige angrepene? 3
Mann 42 Skrevet 16. juli 2015 #20 Skrevet 16. juli 2015 Og Vitaly Milonov er selve "arkitekten" bak anti gay propaganda loven. Han høres fullstendig sinnsyk ut. Burde ikke overraske meg. Det er en sinnsyk lov. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå