Gå til innhold

Knipse på barn

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg knipser og etter folk når jeg vil ha oppmerksomheten deres. eneste som funker.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dagens barn blir verdens største pingler, de skal ikke møte noe motgang overhodet.

"Åh nei, knipsing! Noe så grusomt, vi må anmelde de som gjør noe så fælt!"

Anonymous poster hash: 7fb41...c43

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener fortsatt at å knipse i følge av en kommando (ikke bare for å få oppmerksomheten) "kom hit" "sitt her" etc er det samme man gjør med hunder og ikke barn, og at det er en uting.

Men det jeg lurte på er jo om dette er normalt, noe det kanskje er etter svarene her, selv om de fleste sier det er for å få oppmerksomhet og ikke noe som gjøres sammen med en komando.

Jeg lurer på hvordan vi hadde opplevd det om mannen vår knipset for å få vår oppmerksomhet eller knipset når han ville oss noe?

Anonymous poster hash: 0353a...225

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig og unødvendig.

Anonymous poster hash: 014e1...13d
Skrevet

Vi både plystrer og knipser. Da får vi oppmerksomheten hennes. Det må da være mye bedre enn å rope og hoie etter ungene.

Skrevet

Jeg knipset når jeg skal få oppmerksomheten til grupper med barn ( og voksne) , det er rimelig uproblematisk og absolutt bedre enn å stå og rope eller gjenta seg selv i utrengsmål og bli irritabel for at i gen følger med. Knipser for oppmerksomheten til mine barn enkeltvis, når jeg har gjentatt meg selv et par ganger uten å få respons og det gør jeg gjerne til mannen også.

• Liker 1
Skrevet

Man burde behandle barn med samme respekt som voksne. Knipser man etter voksne og er det respektfullt? Nei så klart ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Man burde behandle barn med samme respekt som voksne. Knipser man etter voksne og er det respektfullt? Nei så klart ikke.

Behandle barn som man behandler voksne? Hva slags tull er nå dette? Her tar det helt av.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, hva er problemet? Det hender jeg klapper høyt i hendene for å få ørens lyd fra mine barn. Knipsing vil nok ikke alltid trenge igjennom i det lydnivået som av og til råder, gitt! 

Jeg oppfattet også først at det var knipsing barn, og det er jo totalt uakseptabelt, og et overgrep. Knipsing i lufta for å fange oppmerksomhet/markere seg? Helt uproblematisk. Det får være grenser for hva man mener barn ikke skal være i stand til å tåle før det utløses traumer. :roll:

Anonymous poster hash: 00ef3...b21
Skrevet

Behandle barn som man behandler voksne? Hva slags tull er nå dette? Her tar det helt av.

Hæ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...