Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken tekst da?

I tinderprofilen.

Anonymous poster hash: 515df...874

Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg mener, hva syns du folk burde skrive der for at damer skal bli Interessert? :)

AnonymBruker
Skrevet

I tinderprofilen.

Liker du noen spesiell type sport? Eksempel å dra ut å se fotballkamper, sitte inne å se formel1?

Liker du å reise? Hvilke steder ønsker du å besøke?

Anonymous poster hash: 7e275...7cc

AnonymBruker
Skrevet

Liker du noen spesiell type sport? Eksempel å dra ut å se fotballkamper, sitte inne å se formel1?

Liker du å reise? Hvilke steder ønsker du å besøke?

Anonymous poster hash: 7e275...7cc

Jeg kan skrive det men det er bare rart at andre får masse matcher uten noe som helst tekst

Skrevet (endret)

Saken er nok den at de damene som er kresne likevel får mange matcher, fordi så å si alle menn sveiper dem til høyre.

Anonymous poster hash: 088d9...fee

Damer som er kresne er ikke nødvendigvis vakre selv da. mange som har et altfor godt selvbilde av eget utseende enn hva det egentlig er.

Og av de av dere som tror at damer har lettere for å få matcher er menn er på jordet. Det finnes stygge menn, det finnes stygge damer. En app som tinder har et fokus på utseende sannsynligvis 90 % , dersom du har en interessant profiltekst teller det kanske 10 %.

Endret av hocane
AnonymBruker
Skrevet

Damer som er kresne er ikke nødvendigvis vakre selv da. mange som har et altfor godt selvbilde av eget utseende enn hva det egentlig er.

Og av de av dere som tror at damer har lettere for å få matcher er menn er på jordet. Det finnes stygge menn, det finnes stygge damer. En app som tinder har et fokus på utseende sannsynligvis 90 % , dersom du har en interessant profiltekst teller det kanske 10 %.

Damer har lettere å få match, fordi menn sveiper langt flere damer til høyre enn hva damer sveiper menn til høyre. Dette resulterer i at de mest populære mennene har utallige matcher, mens de ikke fullt så attraktive har nærmest ingen.

Ellers stemmer det selvsagt at bildene betyr så å si alt. En profiltekst kan ofte telle negativt, så i mange tilfeller lønner det seg å ikke ha profiltekst i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 088d9...fee

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan skrive det men det er bare rart at andre får masse matcher uten noe som helst tekst

Hvorfor er det rart? Det er tydelig at de andre da er mer attraktive enn deg (for kvinnene som swiper) og/eller har bedre bilder. 

Merkelig å sutre over få/ingen matcher når du ikke gjør en innsats på å gjøre profilen din bra. 

Anonymous poster hash: dd0d6...187

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det rart? Det er tydelig at de andre da er mer attraktive enn deg (for kvinnene som swiper) og/eller har bedre bilder.

Merkelig å sutre over få/ingen matcher når du ikke gjør en innsats på å gjøre profilen din bra.

Anonymous poster hash: dd0d6...187

Fikk en match nå. Og det var en sånn fake profil.

AnonymBruker
Skrevet

Beklager at det kanskje høres kanskje rasistisk ut, men når du er utenlandsk må du anstrenge deg mer. Du skriver godt norsk, og det er noe du må fremheve ved å skrive en del tekst. Og du kan skrive at du bor i Oslo, så man ikke tror du bare er innom. Skriv om dine interesser og hvilken type dame du ønsker å møte.

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Beklager at det kanskje høres kanskje rasistisk ut, men når du er utenlandsk må du anstrenge deg mer. Du skriver godt norsk, og det er noe du må fremheve ved å skrive en del tekst. Og du kan skrive at du bor i Oslo, så man ikke tror du bare er innom. Skriv om dine interesser og hvilken type dame du ønsker å møte.

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

Høres ikke rasistisk ut i det hele tatt :) jeg har nå oppdatert og skrevet blant annet at jeg bor i Oslo.

PS jeg er europeer, så det med kultur/religion skal ikke kunne skape eventuelle problemer.

• 7 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 7/14/2015 at 12:57 AM, Charmander said:

Bare lik, om dere matcher så er det bare å kjøre på vel.

Er du fortsatt på forumet?

Anonymkode: 4b62f...8de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...