AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #21 Skrevet 20. juli 2015 Sikkert med sånne playboys med muskler og raske bilerAnonymous poster hash: 515df...874 Jeg har brukt Tinder en del, men er veldig selektiv med hvem jeg trykker "like" på. Hvis mannen er for pen så går han dessverre til venstre. Selv om det er mange menn som sier at jeg er pen og har sjans på mange menn så er min erfaring at flotte menn er kun ute etter en ting eller den aller peneste damen. Derfor går jeg heller ned på utseende og håper at de har sjarm. Anonymous poster hash: 692f9...e0e 2
Okapi Skrevet 20. juli 2015 #22 Skrevet 20. juli 2015 Sikkert med sånne playboys med muskler og raske bilerAnonymous poster hash: 515df...874 Tja, jeg får greit med matcher, og jeg er knøttliten og blakk. Blir ikke så mange samtaler av det, og enda færre møter, men det er sikkert i stor grad min egen feil.
Cambria Skrevet 20. juli 2015 #23 Skrevet 20. juli 2015 Jeg har brukt Tinder en del, men er veldig selektiv med hvem jeg trykker "like" på. Hvis mannen er for pen så går han dessverre til venstre. Selv om det er mange menn som sier at jeg er pen og har sjans på mange menn så er min erfaring at flotte menn er kun ute etter en ting eller den aller peneste damen. Derfor går jeg heller ned på utseende og håper at de har sjarm. Anonymous poster hash: 692f9...e0e Jeg gjør det samme. og menn som viser sixpack og muskler får jeg helt avsmak av. Det samme med de som har masse festbilder... 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #24 Skrevet 20. juli 2015 Tinder er en drittapp. Er jo kun damer som får match der. Er du en mann så kan du bare glemme det... jeg får knapt matcher og jeg liker nesten alle og ja- jeg er en pen mann.Anonymous poster hash: 515df...874 Anonymous poster hash: 76e27...3fa 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #25 Skrevet 20. juli 2015 Sikkert med sånne playboys med muskler og raske bilerAnonymous poster hash: 515df...874 Hvis det er noen trøst så liker jeg ingen som er sånn type playboys med masse muskler og raske biler. De blir det ofte aldri noe seriøst med... De som er litt eldre med et hyggelig utseende derimot, de liker jeg.Anonymous poster hash: 7e275...7cc
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #26 Skrevet 20. juli 2015 Tinder er en drittapp. Er jo kun damer som får match der. Er du en mann så kan du bare glemme det... jeg får knapt matcher og jeg liker nesten alle og ja- jeg er en pen mann.Anonymous poster hash: 515df...874 Hvis det du skriver er riktig må du se å skaffe deg noen bedre bilder. Hvilke bildet har du nå? Om du er en pen mann og liker de fleste damer burde du fått hundrevis av matcher.Anonymous poster hash: 088d9...fee 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #27 Skrevet 20. juli 2015 Hvis det du skriver er riktig må du se å skaffe deg noen bedre bilder. Hvilke bildet har du nå? Om du er en pen mann og liker de fleste damer burde du fått hundrevis av matcher.Anonymous poster hash: 088d9...fee Bruker ganske greie bilder. En selfie og noen "vanlige". Jeg er nok ikke så pen som jeg trodde jeg var. Anonymous poster hash: 515df...874
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #28 Skrevet 20. juli 2015 Bruker ganske greie bilder. En selfie og noen "vanlige". Jeg er nok ikke så pen som jeg trodde jeg var.Anonymous poster hash: 515df...874 Jeg er en kvinne som undres med meg selv om jeg kanskje heller ikke er pen, som jeg trodde jeg kanskje var. Dette basert på den labre responsen (få matcher, og matcher som ikke skriver til meg). For å se hvor fantastisk pene de andre jentene var, så søkte jeg på kvinner der i alder 25-45. Ble litt overrasket. Så nesten ingen pene damer. Det må være min dømmekraft det er noe galt med. Anonymous poster hash: 7a43b...bd3 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #29 Skrevet 20. juli 2015 Jeg er en kvinne som undres med meg selv om jeg kanskje heller ikke er pen, som jeg trodde jeg kanskje var. Dette basert på den labre responsen (få matcher, og matcher som ikke skriver til meg). For å se hvor fantastisk pene de andre jentene var, så søkte jeg på kvinner der i alder 25-45. Ble litt overrasket. Så nesten ingen pene damer. Det må være min dømmekraft det er noe galt med. Anonymous poster hash: 7a43b...bd3 Ja, kanskje det er noe galt med dømmekraften vår. Jeg har en fyr på jobben som er på tinder. Nå vil jeg høres innbilsk og overfladisk ut men jeg vil tro jeg er "penere" enn vedkommende. Men han får matcher hele tiden, vi snakker mange matcher her. Så noe må det være.Anonymous poster hash: 515df...874
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #30 Skrevet 20. juli 2015 Bruker ganske greie bilder. En selfie og noen "vanlige". Jeg er nok ikke så pen som jeg trodde jeg var. Anonymous poster hash: 515df...874 Selfie er en uting. Hva legger du i "vanlige"? Gode bilder er bilder hvor det gjerne ser ut som at du ikke visste at du ble fotografert når det skjedde. Jeg er ikke en så forbanna attraktiv mann, men jeg har likevel et par hundre matcher og er alltid en del samtaler gående når jeg først er aktiv der.Anonymous poster hash: 088d9...fee
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #31 Skrevet 20. juli 2015 Jeg er en kvinne som undres med meg selv om jeg kanskje heller ikke er pen, som jeg trodde jeg kanskje var. Dette basert på den labre responsen (få matcher, og matcher som ikke skriver til meg). For å se hvor fantastisk pene de andre jentene var, så søkte jeg på kvinner der i alder 25-45. Ble litt overrasket. Så nesten ingen pene damer. Det må være min dømmekraft det er noe galt med. Anonymous poster hash: 7a43b...bd3 Du, som kvinne, får ikke opp kvinner som ikke søker på kvinner. Du får KUN opp kvinner som har huket av for kvinner på kjønn de søker etter. Anonymous poster hash: dd0d6...187
Gjest Jacklost Skrevet 21. juli 2015 #32 Skrevet 21. juli 2015 Selfie er en uting. Hva legger du i "vanlige"? Gode bilder er bilder hvor det gjerne ser ut som at du ikke visste at du ble fotografert når det skjedde. Jeg er ikke en så forbanna attraktiv mann, men jeg har likevel et par hundre matcher og er alltid en del samtaler gående når jeg først er aktiv der.Anonymous poster hash: 088d9...fee Hvorfor er selfie en uting? Det er det alle gjør
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #33 Skrevet 21. juli 2015 Selfie er en uting. Hva legger du i "vanlige"? Gode bilder er bilder hvor det gjerne ser ut som at du ikke visste at du ble fotografert når det skjedde. Jeg er ikke en så forbanna attraktiv mann, men jeg har likevel et par hundre matcher og er alltid en del samtaler gående når jeg først er aktiv der.Anonymous poster hash: 088d9...fee Par hundre matcher?? Wow. Det tok ca 2 uker før jeg fikk én match. Anonymous poster hash: 515df...874
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #34 Skrevet 21. juli 2015 Par hundre matcher?? Wow. Det tok ca 2 uker før jeg fikk én match.Anonymous poster hash: 515df...874 Det var da svært lite hvis du tror du er attraktiv. Sjekk på facebook om du står som mann (på "Om deg" og personopplysninger). Anonymous poster hash: 7a43b...bd3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #35 Skrevet 21. juli 2015 Det var da svært lite hvis du tror du er attraktiv. Sjekk på facebook om du står som mann (på "Om deg" og personopplysninger).Anonymous poster hash: 7a43b...bd3 Sjekket og det gjorde det. Så da vet jeg ikke hva som er feil her. Kanskje det er fordi jeg er utenlandsk.Anonymous poster hash: 515df...874
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #36 Skrevet 21. juli 2015 Sjekket og det gjorde det. Så da vet jeg ikke hva som er feil her. Kanskje det er fordi jeg er utenlandsk.Anonymous poster hash: 515df...874 Hvor gammel er du da? Sånn i forhold til om det er unge jenter eller voksne damer som skal "dømme" deg.Anonymous poster hash: 7e275...7cc
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #37 Skrevet 21. juli 2015 Sjekket og det gjorde det. Så da vet jeg ikke hva som er feil her. Kanskje det er fordi jeg er utenlandsk.Anonymous poster hash: 515df...874 Mulig. Noen kan tro du er på ferie her bare, eller at du har en fremmed/ulik kultur. Er nok lurt å skrive litt i teksten om deg selv. Anonymous poster hash: 7a43b...bd3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #38 Skrevet 21. juli 2015 Hvor gammel er du da? Sånn i forhold til om det er unge jenter eller voksne damer som skal "dømme" deg.Anonymous poster hash: 7e275...7cc Fyller snart 33Anonymous poster hash: 515df...874
Gjest Jacklost Skrevet 21. juli 2015 #39 Skrevet 21. juli 2015 Det er nok problemet. De alder fleste som bruker tinder er mellom 18 og 25. Det er ikke ofte jeg ser damer eldre enn 25 og jeg har preferanser helt opp til 33
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #40 Skrevet 21. juli 2015 Det er nok problemet. De alder fleste som bruker tinder er mellom 18 og 25. Det er ikke ofte jeg ser damer eldre enn 25 og jeg har preferanser helt opp til 33 Ha ha. Det er i hvert fall veldig mange lite attraktive menn mellom 35 og 50 der inne! Anonymous poster hash: 7a43b...bd3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå