Gjest Universe Skrevet 19. juli 2015 #21 Skrevet 19. juli 2015 Jeg er gift med en mann, og tenner absolutt ikke på jenter! Alikevel har jeg både slikket og blitt slikket av andre jenter når vi har vært sammen med andre par, fordi jeg vet at min mann tenner sykt på å se det ;-) Jeg hadde første gang en forventning om at en jente kunne det bedre, men ble skuffet. Ingen slikker som min mann! Nå er vi litt ferdige med å være sammen med andre par, og ønsker oss bare en jente til trekant. Og jeg bruker gjerne munnen på vedkommende hvis hun vil - igjen for å glede min mann! Anonymous poster hash: a481a...d54 Ja det finnes helt sikker menn som er supergode til å slikke Jeg gruet meg en del til dette. Ikke minst grudde jeg meg til å kle av meg. Jeg er sjenert og blir lett flau, men det var jo ingenting å grue seg til. Det var bare deilig opplevelse. Angrer ikke. Hun spurte hele tiden om det gikk bra og om hun skulle stoppe. Hell no. Ikke stopp, tenke jeg. Håper den fremtidige mannen jeg skal ha sex med for første gang, en vakker dag, er like snill, rolig og spør litt. Ikke bare kjøre på for å få det gjort.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #22 Skrevet 19. juli 2015 Ja det finnes helt sikker menn som er supergode til å slikke Jeg gruet meg en del til dette. Ikke minst grudde jeg meg til å kle av meg. Jeg er sjenert og blir lett flau, men det var jo ingenting å grue seg til. Det var bare deilig opplevelse. Angrer ikke. Hun spurte hele tiden om det gikk bra og om hun skulle stoppe. Hell no. Ikke stopp, tenke jeg. Håper den fremtidige mannen jeg skal ha sex med for første gang, en vakker dag, er like snill, rolig og spør litt. Ikke bare kjøre på for å få det gjort. Hehe, du får komme og låne min mann, da vet du, han er både snill, rolig og omtenksom ;-) Koselig å høre at du hadde en fin opplevelse! Anonymous poster hash: a481a...d54
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #23 Skrevet 19. juli 2015 Jeg hadde første gang en forventning om at en jente kunne det bedre, men ble skuffet. Ingen slikker som min mann! Anonymous poster hash: a481a...d54 Du må skille mellom faktiske bi/lesbiske jenter, og sånne binysgjerrige berter som bare gjør dette for å showe for mannen sin. Sistnevnte er ikke verdt bryet, mens bijenter som faktisk digger å gi andre jenter nytelse og legger i sjela i et er helt klart verdt å oppleve. (Vil ikke si at menn eller kvinner bedre/dårligere på generell basis, det er to helt forskjellige opplevelser, og jeg er glad for å kunne få med meg begge deler.) Anonymous poster hash: b19ef...3f7 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #24 Skrevet 19. juli 2015 Ja det finnes helt sikker menn som er supergode til å slikke Jeg gruet meg en del til dette. Ikke minst grudde jeg meg til å kle av meg. Jeg er sjenert og blir lett flau, men det var jo ingenting å grue seg til. Det var bare deilig opplevelse. Angrer ikke. Hun spurte hele tiden om det gikk bra og om hun skulle stoppe. Hell no. Ikke stopp, tenke jeg. Håper den fremtidige mannen jeg skal ha sex med for første gang, en vakker dag, er like snill, rolig og spør litt. Ikke bare kjøre på for å få det gjort. Si gjerne ifra hvis du bor i Osloområdet og skulle få lyst til å bli slikket av en jente flere ganger, jeg stiller gjerne opp Anonymous poster hash: bffe1...8ee
Gjest Universe Skrevet 19. juli 2015 #25 Skrevet 19. juli 2015 (endret) Si gjerne ifra hvis du bor i Osloområdet og skulle få lyst til å bli slikket av en jente flere ganger, jeg stiller gjerne opp Anonymous poster hash: bffe1...8ee Jeg bor på vestlandet, men takk for det Endret 19. juli 2015 av Universe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå