Gjest Universe Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 Jeg er jomfru, og vil så klart ha sex med en mann en gang, når jeg finner den rette som jeg gir lov til å gå inn i meg. Jeg stresser ikke. Selv om jeg er 25 år. Det skjer når jeg skjer. Mest sannsynlig før jeg dør håper jeg Jeg har kommet i kontakt med ei jente/dame på 28 år, som jeg har chattet litt med og møtt henne en gang. Som vennskap så klart. Jeg er heterofil. Hun er bifil, men vet at jeg kun liker menn. Hun er ikke ute etter forhold med noen hun heller. Hun har spurt meg om jeg hadde likt å blitt slikket av ei dame. Jeg måtte innrømme at tanken tente meg. Det er jo sikkert deilig å bli slikket av noen uansett kjønn, men det er bare det som tenner meg, ikke noe annen jente sex og jeg ville ikke hatt slikket en annen jente tror jeg. Kanskje, hvis hun er veldig renslig Hun spurte om jeg ville bli slikka av henne. Vi skal møtes til helga igjen og da ville hun hvis jeg ville. Jeg har sagt at jeg skal tenke på det. Problemet er at jeg har veldig lyst. Et dumt spørsmål. Jeg er vel ei jomfru av den grunn? Siden det bare er slikking? Er det noen som har blitt slikket av jenter/damer? Er det like deilig som å bli slikket av en mann? Hvor lang tid tok det før du "kom"? Nei, jeg er ingen mann som trenger en runketråd. Jeg vil bare vite hva jeg gjør, om det er verdt det.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Jeg synes det er deiligere med en dame. Men varierer jo veldig fra dame til dame hvor flink hun er og da. vel teknisk sett er du jo det men jeg synes personlig det er litt rart med de som kaller jeg jomfru når de har hatt oral sex og anal sex og det som er. Men ja det er jo trossalt det de er. Anonymous poster hash: d8cd3...387
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Jeg synes det er merkelig å kalle seg helt hetero når du vil bli slikka eller kunne slikka en dame. Anonymous poster hash: c82df...32d 4
Gjest Evans Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Om du er jomfru eller ei etter denne seansen kommer vel an på hvordan man definerer ”jomfru”. Er det all seksuell kontakt som fører til at jomfrudommen forsvinner, eller må det kanskje penetrering til? Eller må det være en mann til stede? Men hva tenker du vil være konsekvensene, hvis du selv ikke skulle definere deg som jomfru?
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #5 Skrevet 13. juli 2015 Gå på date og gjør det om du føler for der. Ikke bestem deg på forhånd hva du vil gjøre, men go with the flow. Jeg har ikke blitt slikket av en dame men har gitt oralsex til et par damer som sier at jeg gjør det bedre enn mennene de har vert med. Men ikke bestem deg på forhånd hva du vil gjøre - gå inn med er åpent sinn men ikke gjør det om du ikke har lyst akkurat da Kos deg ;-) Anonymous poster hash: fec9a...624
Gjest Universe Skrevet 13. juli 2015 #6 Skrevet 13. juli 2015 Takk for svar. Jeg har alltid tenkt at damer som ikke har hatt noen inni seg er jomfru, og menn som ikke har hatt den inni noen er jomfru. Jeg tenner ikke på damer, jeg tenner kun på tanken på å bli slikket, for nytelsen sin del. Jeg tenner ikke på tanken av å slikke ei dame, men jeg er sånn at den som gir bør få noe igjen. Jeg hadde ikke nektet hvis hun vill ha noe igjen. Synes det blir uhøflig.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #7 Skrevet 13. juli 2015 Det er deilig å bli slikket av en jente ja, kjennes mykere ut på en måte enn når en mann gjør det, ingen skjeggstubber for eksempel. Men man kan ikke si bastant hva som er deiligst av de to kjønnene, er man heterofil er det sikkert aller best at en mann slikker en. Jeg er forresten bifil dame og kunne også godt tenke meg å slikke en jomfru Anonymous poster hash: bffe1...8ee
Gjest Evans Skrevet 13. juli 2015 #8 Skrevet 13. juli 2015 Hvis du selv mener at du er jomfru frem til man har blitt penetrert, så tenker jeg at du kan være trygg på at du er jomfru etter å blitt sleika av ei annen kvinne. Er hun du har snakka med klar over at du ikke tenner på jenter, og at du vil gi noe tilbake fordi du ikke vil være uhøflige? Jeg tenker at du kanskje bør være klar på hva du tenker om dette, om hun skulle tro at du faktisk er interessert
Berentsens Skrevet 13. juli 2015 #9 Skrevet 13. juli 2015 Takk for svar. Jeg har alltid tenkt at damer som ikke har hatt noen inni seg er jomfru, og menn som ikke har hatt den inni noen er jomfru. Dersom det er definisjonen er det mange lesbiske f.eks. som er jomfru. 5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #10 Skrevet 13. juli 2015 Du får passe på at hun ikke stikker tunga eller en finger inn i deg, da. Anonymous poster hash: 339c7...509 3
guttemann Skrevet 14. juli 2015 #11 Skrevet 14. juli 2015 Hvorfor er det så viktig for deg å definere deg som jomfru? Står det på visittkortet ditt? Spør moren din deg om du fortsatt er "uskyldsren" siden du ikke er gift enda, når du er hjemme på besøk? Jomfru er man når man ikke har hatt noen form for sex. Oralsex er sex.Skal forskjellen gå ved hvorvidt hun putter inn en finger eller ikke mens hun slikker deg? Hvis det ikke er for din egen del: De som eventuelt skulle finne på å bry seg om hvorvidt du er jomfru eller ikke, er nok ikke veldig fan av at du har hatt lesbesex heller, skal du se.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #12 Skrevet 14. juli 2015 Ja du er jo jomfru for det, jomfrudommen er jo langt inne i vagina, men det er ikke sikkert at du har jomfruhinna fortsatt, selvom du er jomfru. Slikking er sex det også, så du får jo sexerfaring, men vil ikke si at du ikke er jomfru selvom du har blitt slikket. Det er mye bedre å bli slikket av kvinner enn menn fordi kvinner har årelang erfaring med type bevegelser og trykk og tempe som føles godt (på seg selv) og kjenner litt mer til det enn hva menn gjør som egentlig bare gjetter villt eller må bli guidet og fremdeles ikke skjønner når eller hvor de skal trykke hardere eller mildere. Lykke til, kos deg Anonymous poster hash: dceea...49f
Nowayback Skrevet 15. juli 2015 #13 Skrevet 15. juli 2015 Kan jeg være flue på veggen når dette skjer? 2
Gjest Universe Skrevet 15. juli 2015 #14 Skrevet 15. juli 2015 Det er viktig for meg å ikke la hvem som helst få komme "inni" meg. Er bare derfor Jeg vil at en jeg får skikkelig følelser for skal få lov. Ikke hvem som helst. Denne jenta har jeg gitt klar beskjed til. Kun slikking og massering er greit, men ikke noe fingring. Hun kan ikke love og lyge? Da blir det verst for henne. Jeg er også sjenert så jeg kommer jo bare til å ligge der..
Gjest Universe Skrevet 15. juli 2015 #15 Skrevet 15. juli 2015 Kan jeg være flue på veggen når dette skjer?Nei ingen får være publikum Da hadde jeg blitt nervøs!
Skinnbuksen Skrevet 15. juli 2015 #16 Skrevet 15. juli 2015 Hejsa Husvarm For vel en 10 år siden mødte jeg også en kvinde, der ikke ønskede sex eller at man kom ind i hende. Men hun ville gerne kæle og røres ved, og vi havde dejlig tid med det. En gang vi var sammen - igen med al tøjet på - slikkede jeg hende gennem hendes skinnjeans. Hun havde på sig skinnjeans uden noget under... Det var faktisk meget ophissende som mand og også for hende God fornøjelse
Gjest Fl0werp0wer Skrevet 15. juli 2015 #17 Skrevet 15. juli 2015 Jeg synes det på en måte er litt annerledes å bli slikket av ei jente, på en måte deiligere,ja.. Jenter vet liksom akkurat hvordan det skal være.
tdm900 Skrevet 15. juli 2015 #18 Skrevet 15. juli 2015 Jeg er jomfru, og vil så klart ha sex med en mann en gang, når jeg finner den rette som jeg gir lov til å gå inn i meg. Jeg stresser ikke. Selv om jeg er 25 år. Det skjer når jeg skjer. Mest sannsynlig før jeg dør håper jeg Jeg har kommet i kontakt med ei jente/dame på 28 år, som jeg har chattet litt med og møtt henne en gang. Som vennskap så klart. Jeg er heterofil. Hun er bifil, men vet at jeg kun liker menn. Hun er ikke ute etter forhold med noen hun heller. Hun har spurt meg om jeg hadde likt å blitt slikket av ei dame. Jeg måtte innrømme at tanken tente meg. Det er jo sikkert deilig å bli slikket av noen uansett kjønn, men det er bare det som tenner meg, ikke noe annen jente sex og jeg ville ikke hatt slikket en annen jente tror jeg. Kanskje, hvis hun er veldig renslig Hun spurte om jeg ville bli slikka av henne. Vi skal møtes til helga igjen og da ville hun hvis jeg ville. Jeg har sagt at jeg skal tenke på det. Problemet er at jeg har veldig lyst. Et dumt spørsmål. Jeg er vel ei jomfru av den grunn? Siden det bare er slikking? Er det noen som har blitt slikket av jenter/damer? Er det like deilig som å bli slikket av en mann? Hvor lang tid tok det før du "kom"? Nei, jeg er ingen mann som trenger en runketråd. Jeg vil bare vite hva jeg gjør, om det er verdt det. Synes du skal la det stå til jeg da Men har og respekt for ditt syn på det å være jomfru til du treffer den rette mannen for deg Selv hadde jeg ikke sex før jeg var godt opp i tredveåra
Gjest Universe Skrevet 17. juli 2015 #19 Skrevet 17. juli 2015 Takk for svar alle. Jeg takket ja, for jeg er alt for nysgjerrig til at jeg kunne si nei. Dessuten er hun ei rolig og avslappa dame som lar meg få bestemme alt og si stopp hvis det blir for mye. Eller hun går for langt. Jeg stoler på henne. Er jo bare for moroskyld og for nytelsens skyld.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #20 Skrevet 19. juli 2015 Jeg er gift med en mann, og tenner absolutt ikke på jenter! Alikevel har jeg både slikket og blitt slikket av andre jenter når vi har vært sammen med andre par, fordi jeg vet at min mann tenner sykt på å se det ;-) Jeg hadde første gang en forventning om at en jente kunne det bedre, men ble skuffet. Ingen slikker som min mann! Nå er vi litt ferdige med å være sammen med andre par, og ønsker oss bare en jente til trekant. Og jeg bruker gjerne munnen på vedkommende hvis hun vil - igjen for å glede min mann! Anonymous poster hash: a481a...d54
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå