AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #101 Del Skrevet 16. juli 2015 Og alt dette bekrefter det jeg allerede vet: - ikke fortell alt om livet ditt før du møtte partneren din. Noen ting er best å holde for seg selv. Historie er historie, og vi endrer oss på 15 år. Hvis han er en positiv fyr i livet ditt, så la ting ligge. Han skal da ikke stå til rette for ting som skjedde lenge før han ble glad i deg? Noe uenig, enkelte karaktertrekk følger menneske, noe godtar jeg, noe ikke-en ny mann har lov å gjøre det samme om meg, viktig med like verdier og syn på saker og ting. Menn som har hatt mange er no go. Anonymous poster hash: b3324...690 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veldig Vanskelig Skrevet 17. juli 2015 #102 Del Skrevet 17. juli 2015 Noe uenig, enkelte karaktertrekk følger menneske, noe godtar jeg, noe ikke-en ny mann har lov å gjøre det samme om meg, viktig med like verdier og syn på saker og ting. Menn som har hatt mange er no go. Anonymous poster hash: b3324...690 Verdier endres over år. Vi endres og modnes som mennesker. Det er uten tvil viktig å ha en felles plattform for verdier for et forhold. Dersom min partner har hatt en 'utagerende ungdom' er det forhåpentligvis et tilbakelagt stadium. Det som er viktig for meg er den han er nå. Og sex med flere er en drøm mange, både gutter og jenter har. Men det er mitt syn. Andre vurderer annerledes. Flott - da har vi mangfold i verden og det finnes en til oss alle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #103 Del Skrevet 17. juli 2015 På den positive siden så var han ærlig og fortalte det til deg - men jeg lurer på hvorfor han i alle dager følte for å "tilstå" noe han gjorde for femten år siden? Var det for å se din reaksjon? For å lufte om det kunne være noe du kan tenke deg å være med på om tid og stunder? Jeg ser liksom ikke noen rasjonell grunn til at man skal fortelle om noe som skjedde for så lenge siden hvis det ikke har en betydning. Det må jo bety at han på et eller annet nivå tenker på det fremdeles (siden det dukker opp i en samtale bare 3 mnd inn i et nytt forhold) Jeg hadde også slitt litt med en som hadde prøvd noe sånt. Skjønner godt at man kan ha den fantasien men det hadde vært vitne om litt dårlig impulskontroll, kanskje? Og så hadde jeg vært redd for at dette var noe han ville ønske å prøve igjen når forholdet begynner å bli satt og sexen blir litt rutine sånn som gjerne skjer etter noen år. Jeg tror du reagerer fordi det er noe du aldri kunne tenke deg å gjøre selv og at det derfor er vanskelig å sette seg inn i hvorfor han har syns at noe sånt var greit. Hvis det ikke er noe annet du reagerer negativt på med denne mannen seksuelt så ville jeg prøvd å legge det bak meg. Enig med denne. Jeg ville spurt meg selv hvorfor han fortalte det. Hva ville han oppnå med det? For mange år siden så hadde jeg jentesex med ei venninne, og vi to hadde senere sex med en mann, altså trekant. Det kunne da aldri falle meg inn å fortelle det til en ny partner! For det første; skjedd har skjedd. For det andre; det kommer ikke til å skje igjen. Hva skal da den nye partneren med den informasjonen? Det vil da bare skape unødvendig drama. Venninnen er fortsatt min bestevenninne, og hva tror du han ville ha tenkt hver gang han så oss sammen? Men vi tenker aldri på det, vi snakker aldri om det, det er et avsluttet kapittel. Jeg tror at kjæresten din sa det for å fiske etter hvor mye du vil "godta" i forholdet. Det ville jeg også gjort hvis det var noe jeg hadde hatt lyst til å utforske mer. Anonymous poster hash: e56e2...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 18. juli 2015 #104 Del Skrevet 18. juli 2015 Hvem er det som er dømmende her Tibbie? Selv om du dør etter å prøve en svingersklubb, vil jeg ikke sette min fot der, om jeg så fikk betalt for det! Dessuten : det er ikke poenget til ts. Hun ble skuffa over at han har hatt seg med 5 damer samtidig, fordi det forteller noe om han, som krasjer med hennes syn på sex. Aksepeter at folk er forskjellige , og dermed kan reagere på ting som ikke du vil reagere på! Anonymous poster hash: 79a51...590 Jo, det er dømmende om hun tenker som du sier hun tenker: "Hun ble skuffa over at han har hatt seg med 5 damer samtidig, fordi det forteller noe om han". Det forteller jo ingenting om en person? Det er som om dere tror at man er dårlige mennesker? Han og alle vi andre er like bra og normal som dere andre. Å ikke la normene holde oss igjen, er ikke en negativ sak. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #105 Del Skrevet 18. juli 2015 Jo, det er dømmende om hun tenker som du sier hun tenker: "Hun ble skuffa over at han har hatt seg med 5 damer samtidig, fordi det forteller noe om han". Det forteller jo ingenting om en person? Det er som om dere tror at man er dårlige mennesker? Han og alle vi andre er like bra og normal som dere andre. Å ikke la normene holde oss igjen, er ikke en negativ sak. For meg forteller det om en som ville vært inkompatibel med meg. Anonymous poster hash: b0945...35c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #106 Del Skrevet 18. juli 2015 Hvis jeg hadde vært på swingersklubb eller ligget med "halve byen", hva hadde det fortalt deg om min karakter og mine verdier? At du ikke klarer bygge relasjoner over tid, sex betyr lite for deg, og du gir bort fi.. til alle. Æsj. Dårlig impuls kontroll og mest sannsynlig issues. Hadde jeg takket ja til alle som vil knulle meg I løpet av tja et år. ...hadde blitt avstumpet ja Anonymous poster hash: 2cbf2...7cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaboble15 Skrevet 18. juli 2015 #107 Del Skrevet 18. juli 2015 At du ikke klarer bygge relasjoner over tid, sex betyr lite for deg, og du gir bort fi.. til alle. Æsj. Dårlig impuls kontroll og mest sannsynlig issues. Hadde jeg takket ja til alle som vil knulle meg I løpet av tja et år. ...hadde blitt avstumpet ja Anonymous poster hash: 2cbf2...7cf Nå vet ikke hva du legger i "halve byen", men tviler på at det er snakk om å takke ja til alle. Jeg skjønner heller ikke hvorfor du sammenlikner dette med èn kveld på en swingersklubb. Når det er sagt; det er ofte lurt å tenke på at ikke alle har samme utgangspunkt som en selv. Man kan fint bygge relasjoner over tid selv om man har ligget rundt. Det er heller ingen regel at sex ikke kan bety noe hvis man har hatt en del tilfeldig sex. For noen er sex hovedsakelig fysisk, mens for andre må det involvere følelser for å bli bra. Hadde du ikke blitt litt irritert hvis folk dømte deg utifra hvem du velger å ha sex med? Synes du virkelig det forteller så mye om deg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #108 Del Skrevet 2. august 2015 Du kommer ingen vei med å fortelle meg bullshitt;) å pule rundt vitner om manglende intelligens, karakterbrist og null intigritet. Skittent og syndig er noe DU tar opp. selv velger jeg å møte mennesker med verdier og moral, ikke en billig en. Anonymous poster hash: b3324...690 Nope. Men det finnes derimot en dokumentert korrelasjon mellom lav IQ og liten evne til å resonnere og uttrykke seg brukbart skriftlig... Anonymous poster hash: e0cfd...16f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå