AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #81 Del Skrevet 15. juli 2015 Jeg klarer ikke helt å forstå slik tankegang, og for meg så er det mye mere avskrekkende når noen fordømmer andre slik. Selv er jeg nesten 50 og har hatt sex med to menn som jeg har vært i langvarige forhold til. Jeg har også møtt menn som synes at det gjør meg mere tiltrekkende. At det at jeg ikke har hatt sex med flere, at jeg ikke har hatt noen ONS eller en FF eller to - er viktigere enn hvordan jeg behandler, snakker om og tenker om andre mennesker. At det jeg har gjort eller ikke gjort, er viktigere enn hvem jeg er. For meg er et slikt menneskesyn diskvalifiserende i seg selv. Det viktige for meg er hva tidligere opplevelser har resultert i. Dersom det har gjort et menneske sikrere på hvem de er, mere forståelsesfull for at mennesker gjør valg som kanskje ikke er så smarte eller gir de så mye så synes jeg ikke at det er galt Det å gå /ha gått inn for å skade noen er mye verre enn å ha gjort noe jeg ikke forstår at noen har glede av. De fleste mennesker lever og endrer seg. Verdier, tanker og handlinger er ikke konstanter. Jeg ville ikke reagert på noe som skjedde mellom voksne mennesker som valgte det selv - for så lenge siden. Dersom det var noe han ønsket å gjøre igjen (men etter 15 år så virker det ikke slik?) så ville vi nok ikke gått videre sammen. Selv så tenker jeg at sex man deler med et annet menneske er noe eget mellom de som er med. Akkurat som en samtale - som jeg mener kan være like intimt om den er dyp. Noe man verner om og ikke deler videre. Men det jeg har her og nå med et menneske blir ikke mindre verdt fordi det mennesket delte noe annet med noen andre for så lenge siden. Dersom det intime vi har her og nå blir delt videre, da ville jeg ikke stolt på den andre og åpnet meg videre. Egentlig føler jeg at en slik opplevelse ikke kan være dyp. Det blir mer som en fantasi uten at man får god kontakt med de andre menneskene. Man blottlegger seg neppe slik man gjør med noen man er sammen med over tid på "alle" plan.Anonymous poster hash: 6231e...ff8 For 15 år siden var du 35- IKKE lang tid. 2. NEI!, BS ;" hva har denne maniske knulle som f erfaringene ført til?". Jo- at mange ser på mannen som en tulling man mister respekt for. Er enkelte ting som røper for mye om ens KARAKTER ettersom de færreste utvikler seg til Mor Theresa heller. Fra grenseløs sex til grenseløs naivitet ser jeg I mange svar her. Jeg personlig velger bort med utrolig god samvittighet! - folk som har knullet halve byen,swingere el fordi det sier mye om personens VERDIER (igjen, flere som får den I trynet også 15 år senere!), som for meg og mange OVERHODET IKKE holder mål. Fins nok av de som syns det er ok... (Ihvertfall for en stakket stund) Anonymous poster hash: 2cbf2...7cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #82 Del Skrevet 15. juli 2015 Enig. Dette handler om manglende intigritet, alle valg man tar i livet får konsekvenser på en eller annen måte. Selv reagerer jeg veldig negativt på slik adferd, mange damer og null selvkontroll er også en klar NO GO fra meg. Er for gode verdier, gode valg, intigritet og selvrespekt. Det handler om vanlig fornuft og også om sosial kompetanse... Anonymous poster hash: b3324...690 Det er da ingenting ved å gå på swingersklubber som tilsier at man ikke har gode verdier, tar gode valg, har integritet og selvrespekt. Det er faktisk veldig strenge regler om gjensidig respekt og aksept av "nei" på swingersklubber. Er det å ha få partnere et tegn på at man er et bra menneske? Dette virker som om man har et veldig pietistisk syn på sex, og tenker at det er noe skittent og syndig, i stedet for noe som er bra og gøy mellom samtykkende mennesker. Anonymous poster hash: b9aa9...883 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaboble15 Skrevet 15. juli 2015 #83 Del Skrevet 15. juli 2015 For 15 år siden var du 35- IKKE lang tid. 2. NEI!, BS ;" hva har denne maniske knulle som f erfaringene ført til?". Jo- at mange ser på mannen som en tulling man mister respekt for. Er enkelte ting som røper for mye om ens KARAKTER ettersom de færreste utvikler seg til Mor Theresa heller. Fra grenseløs sex til grenseløs naivitet ser jeg I mange svar her. Jeg personlig velger bort med utrolig god samvittighet! - folk som har knullet halve byen,swingere el fordi det sier mye om personens VERDIER (igjen, flere som får den I trynet også 15 år senere!), som for meg og mange OVERHODET IKKE holder mål. Fins nok av de som syns det er ok... (Ihvertfall for en stakket stund) Anonymous poster hash: 2cbf2...7cf Hvis jeg hadde vært på swingersklubb eller ligget med "halve byen", hva hadde det fortalt deg om min karakter og mine verdier? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #84 Del Skrevet 15. juli 2015 Det varierer fra klubb til klubb. Noen tillater single menn. Anonymous poster hash: d2756...725 Det varierer som sagt ja. Noen klubber har enkelte dager hvor single menn har adgang. Andre klubber har ikke adgang for single menn overhodet. Uansett er det viktig å huske at høflighet og normal oppførsel er påkrevet. Det holder ikke å bli giret på en dame. Du skal aksepteres av henne, - og du skal aksepteres av hennes mann ! Han er nemlig med han også. I majoriteten av tilfellene er er dette noe de gjør sammen, og du? Du er en gjesteartist der og da. Den beste sex'en har paret som regel etterpå, når de har kommet hjem igjen Anonymous poster hash: 0a058...558 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 15. juli 2015 #85 Del Skrevet 15. juli 2015 Hvis jeg hadde vært på swingersklubb eller ligget med "halve byen", hva hadde det fortalt deg om min karakter og mine verdier? For det første er det umulig å si noe om karakteren din kun basert på at "du går på swingersklubb" eller "ligger med halve byen". For å vurdere karakteren må man kjenne til motivasjonen og intensjonen. Man KAN muligens anta noe om at man ikke er verdikonservative, men selv det er ikke 100% gitt. Derfor er det heller ikke klart hva verdiene dine er heller. Svake karakterer handler ofte i konflikt med sine verdier. Så hele innlegget ditt fremstår som en arrogant besservisser fremstilling av typen " hvis du har andre verdier enn meg, er de mindreverdig" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 15. juli 2015 #86 Del Skrevet 15. juli 2015 Hvor har jeg skrevet at jeg har problemer med folk som ikke har et høyt personlig forhold til sex? Du tar det fullstendig ut av sammenheng her. Jeg sa at for meg, har jeg et syn på at sex skal være spesielt for meg og at det knytter meg nærmere til h*n jeg er sammen med, derfor blir det helt feil for meg å f.eks ha det med flere enn én, det er totalt turnoff for meg. Hvordan kan du si at dette er en vrangforestilling fra min side? Jeg alksepterer at du har et annet syn på dette, da må jo du kunne akseptere at jeg har et annet syn på dette enn deg. De siste setningene dine har forøvrig ingenting med trådens tema å gjøre , som så mye av det andre du og har skrevet om dette, heller ikke har dessverre. Du klarer ikke å forstå at andre kan reagere på noe du bare aksepeterer uten å tenke deg om en gang... Anonymous poster hash: 79a51...590 Du forstår rett og slett ikke det jeg skriver. Folk som fint kan ha sex utenfor følelser og parforhold putter du omtrent i en bås der du indirekte mener at de umulig kan ha personlig og god sex i et parforhold. Der kommer vrangforestillingen inn. Hvis ikke ligger det null poeng i å poengtere at du aldri kunne vært sammen med en mann som hadde ONS, eller sex i et swingersklubb én gang. Dobbeltmoralen lenge leve ser jeg. Det ser da virkelig ikke ut til at du klarer å forstå den andre siden, mens du angriper meg for det samme. Jeg forstår at folk kan reagere, dog jeg mener at reaksjonene kommer av en vrangforestilling rundt sex der folk som deg mener at mennesker som klarer å ha ONS uten problemer, eller sex i en slik klubb ikke har samme syn på sex som deg. Det vet du jo vitterlig ingenting om. Og folk som har ONS eller sex i en slik klubb kan da fint legge like mye følelser i sex med folk de liker. Forskjellen er at de klarer å nyte sex med tilfeldige folk i tillegg der fokuset ligger på at det føles godt på samme måte som onani. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 15. juli 2015 #87 Del Skrevet 15. juli 2015 Tuller du? Du skjønner jo nada! Dette hander om hans KATAKTER og som 15 år ikke visker bort! De fleste reagere negativt på grenseløs manisk naiv seksualitet og det sier veldig mye om en person. Dump glatt fra min side- hadde mistet respekt og lyst. Fins 97%andre menn med tilsvarende MORAL (ja tenk hardt å ta inn over seg hva??).Er idioti å tro en etter swinger liv bare kan få respekt og dame til å ta en alvorlig. NAIVE FJOLS HAHA sier jeg til slik. Folk tenker f meg ikke- ting og handlinger får KONSEKVENSER! !Anonymous poster hash: 2cbf2...7cf Orker ikke diskutere med folk som ikke klarer å sette sammen normale setninger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #88 Del Skrevet 15. juli 2015 Jeg forstår at folk kan reagere, dog jeg mener at reaksjonene kommer av en vrangforestilling rundt sex der folk som deg mener at mennesker som klarer å ha ONS uten problemer, eller sex i en slik klubb ikke har samme syn på sex som deg. Det vet du jo vitterlig ingenting om. Og folk som har ONS eller sex i en slik klubb kan da fint legge like mye følelser i sex med folk de liker. Forskjellen er at de klarer å nyte sex med tilfeldige folk i tillegg der fokuset ligger på at det føles godt på samme måte som onani. For meg er i hvert fall det to helt forskjellige syn som ikke lar seg kombinere. Anonymous poster hash: b0945...35c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #89 Del Skrevet 16. juli 2015 For meg er i hvert fall det to helt forskjellige syn som ikke lar seg kombinere. Anonymous poster hash: b0945...35c Og for veldig mange andre med et litt nyansert perspektiv, så er det ikke så vanskelig å forstå. Anonymous poster hash: e0cfd...16f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #90 Del Skrevet 16. juli 2015 Ja? Etikken formål er å studere hvordan man bør handle, og å forstå begrepene vi bruker når vi evaluerer handlinger, personer, og utfall av handlinger blablabla. Besøk på swingersklubb= etisk/moralsk kompass som dreier i ganske ulike retninger og slettes ikke noe allmennheten anser som vanlig. Og hvertfall ikke noe man ser som vanlig på statistikken. TS er så preget av etikken og moralen i dette at hun gråter bare av tanken på det. De er jo ikke på helt samme planet, uten at jeg plasserer meg på hennes. Eller forsåvidt hans. I denne sammenhengen blir begrepet moral en rent innholdsløs hersketeknikk. At noe er uvanlig eller bryter med ens egne leveregler, betyr likevel på ingen måte at ens eget levesett eller de andres, kan sies å ha noe med moral eller etikk å gjøre. Anonymous poster hash: e0cfd...16f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #91 Del Skrevet 16. juli 2015 Handler å gå på swingersklubb om etikk? Anonymous poster hash: 47492...6bd Nope. Anonymous poster hash: e0cfd...16f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaboble15 Skrevet 16. juli 2015 #92 Del Skrevet 16. juli 2015 For det første er det umulig å si noe om karakteren din kun basert på at "du går på swingersklubb" eller "ligger med halve byen". For å vurdere karakteren må man kjenne til motivasjonen og intensjonen. Man KAN muligens anta noe om at man ikke er verdikonservative, men selv det er ikke 100% gitt. Derfor er det heller ikke klart hva verdiene dine er heller. Svake karakterer handler ofte i konflikt med sine verdier. Så hele innlegget ditt fremstår som en arrogant besservisser fremstilling av typen " hvis du har andre verdier enn meg, er de mindreverdig" Var det du som skrev det innlegget jeg siterte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 16. juli 2015 #93 Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) Var det du som skrev det innlegget jeg siterte? nope (Jeg bruker kun AB i saker der det er for lett å avdekke hvem jeg er i RL ) Endret 16. juli 2015 av Druid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #94 Del Skrevet 16. juli 2015 Swingersklubb er jo en fin og helt uskyldig måte for folk å leve ut seksuelle fantasier. Alt er frivillig, ingen blir kjøpt/utnyttet og ting foregår i trygge rammer. Samtidig er det diskret. Kan faktisk ikke forstå at dette skulle være problematisk eller gi noen negative assosiasjoner om en persons karakter. Anonymous poster hash: 1b4a2...969 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #95 Del Skrevet 16. juli 2015 Kvinner som deg er beviset på at jeg gjør det rett ved å holde meg singel. Kvinner som tenker, og også er åpen og ærlig om hva de tenker? Og lufter tankene anonymt på forum istedet for å gruble seg ihjel? Hvis du er skeptisk til forhold fordi du er bekymret for hva folk tenker om ting, så ja da tror jeg du bør holde deg singel. Folk tenker og grubler på det utroligste men siden man som oftest holder kjeft om alle de små nevrosene, tvangstankene, skitne fantasiene, fetisjene, fordommene, sjalusien og hattankene sine, oppfattes man som normalt oppegående mennesker. Alle har sine syke tanker i en eller annen retning, det kalles å være menneskelig. Det er nesten så jeg tenker at fyren burde ha tidd stille om swingerklubben og latt det bli i fortiden. Ingen liker å høre om all den gode og spennende sexen partneren har hatt før. Anonymous poster hash: 8defe...8b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veldig Vanskelig Skrevet 16. juli 2015 #96 Del Skrevet 16. juli 2015 Og alt dette bekrefter det jeg allerede vet: - ikke fortell alt om livet ditt før du møtte partneren din. Noen ting er best å holde for seg selv. Historie er historie, og vi endrer oss på 15 år. Hvis han er en positiv fyr i livet ditt, så la ting ligge. Han skal da ikke stå til rette for ting som skjedde lenge før han ble glad i deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #97 Del Skrevet 16. juli 2015 Skjønner deg TS. En ting er verdisynet (som kan ha flrandret seg), en annen ting er at han har hatt sex med minst fem stykker som igjen alle nok har hatt sex med masse menn. Altså RISIKOPARTNERE i mtp hiv, hepatitt, syfilis, gonoré og masse masse andre kjipe - og farlige - sykdommer. Hadde blitt for ekkelt å tenke på for min del.Anonymous poster hash: f68d3...041 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 16. juli 2015 #98 Del Skrevet 16. juli 2015 Hvor står det at ts nevnte hans syn på kvinner? Kvinne eller mann, det er ikke alle som er komfortable med at man har sex med flere på en gang. For noen kan det faktisk være støtende. Sånn. Enough said. Til deg som tydeligvis ikke tåler at folk kan reagere forskjellig på ting, siden du mener det er sååå spesielt at noen klarer å reagere etter 3 mnd på noe som gjorde at hun kanskje så han i et annet lys. Tipper de fleste av dere har blitt så avstumpa emosjonelt, at dere har glemt hvordan det var å reagere på ting. Anonymous poster hash: 79a51...590 Det står ikke i TS, men om du leser i tråden er det nevnt flere ganger at "det forteller litt om hans syn på kvinner" ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 16. juli 2015 #99 Del Skrevet 16. juli 2015 Ja det å Uenig, kvinner som henne bør minne dere på å være ærlig tvert så slipper dere kaste bort tid på noen som er sånn og heller møte noen av oss som driter håndfritt i hvor mange dere har ligget med og hvor dere har gjort det før vår tid ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #100 Del Skrevet 16. juli 2015 Det er da ingenting ved å gå på swingersklubber som tilsier at man ikke har gode verdier, tar gode valg, har integritet og selvrespekt. Det er faktisk veldig strenge regler om gjensidig respekt og aksept av "nei" på swingersklubber. Er det å ha få partnere et tegn på at man er et bra menneske? Dette virker som om man har et veldig pietistisk syn på sex, og tenker at det er noe skittent og syndig, i stedet for noe som er bra og gøy mellom samtykkende mennesker. Anonymous poster hash: b9aa9...883 Du kommer ingen vei med å fortelle meg bullshitt;) å pule rundt vitner om manglende intelligens, karakterbrist og null intigritet. Skittent og syndig er noe DU tar opp. selv velger jeg å møte mennesker med verdier og moral, ikke en billig en. Anonymous poster hash: b3324...690 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå