I Grosny Skrevet 14. juli 2015 #61 Del Skrevet 14. juli 2015 Jeg ville ønske at jeg heller ikke kunne se hva problemet er... For meg spiller et liten rolle hvor lenge det er siden eller hvor lenge vi har vært sammen, det var jo fortsatt han.. Men jeg vil ikke at det skal være et problem, det er derfor jeg søker hjelp til å få de tankene vekk.. Anonymous poster hash: d2b59...3e1 Menn kan glede mange kvinner, eller bare ei. Det er ett valg. Noen velger å gjøre kortsiktige valg, og noen står ved sine valg til døden. Han velger det han velger. Ikke alle gjør samme valg nå som for 15 år siden. Det kan godt tenkes at han gjorde dette valget for å glede den dama han hang med den gangen, og det kan godt tenkes at han vil gjøre hva som helst for å glede deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 14. juli 2015 #62 Del Skrevet 14. juli 2015 De siste setningene dine holder ikke mål, sorry. Selvsagt er det en forkjell om man kjøper seg in til en klubb, eller om man kjøper seg inn til en svingerklub! Og å sammenligne det å ha deg med 5 damer samtidig som med å spille golf...vel, har ingen kommentar, så bak mål er den! Anonymous poster hash: 79a51...590 Hvorfor er det bak mål? Som sagt, de som har så mye imot dette aner jo ikke hva en swingersklubb er for noe, og dermed grunner det ut av en vrangforestilling rundt temaet. Det virker som om TS mener at typen utnyttet noen i en slik klubb, noe som jo blir latterlig å påstå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #63 Del Skrevet 14. juli 2015 Hvorfor er det bak mål? Som sagt, de som har så mye imot dette aner jo ikke hva en swingersklubb er for noe, og dermed grunner det ut av en vrangforestilling rundt temaet. Det virker som om TS mener at typen utnyttet noen i en slik klubb, noe som jo blir latterlig å påstå. Ts har ikke skrevet noe om at typen utnyttet noen i en slik klubb... Hvordan kan du si at de som har så mye imot dette ikke aner hva en swingersklubb er for noe? Hvis man er imot noe, vet man hva det er. Ts beskrev dette selv også, så det er ingen anekdoter eller vrangforestillinger, om du vil. Typen hadde hatt sex med 4-5 stk, og vi av oss som er oppegående nok, trenger igrunnen ikkke mer nfo til å forstå hva det handler om. Ts reagerte fordi det vitner om at de har et forskjellig syn på sex. Lurer på hvor mange ganger man må skrive dette , før det går inn hos dere som er swingers! Anonymous poster hash: 79a51...590 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #64 Del Skrevet 14. juli 2015 Hvis man betaler inngangsbillett der så er det jo faktisk akkurat det man gjør. Og se for penger er er fullstendig dealbreaker enten det er 1, 15 eller 40 år siden. Anonymous poster hash: b0945...35c Dersom man var garantert sex hadde jeg vært enig med deg, men på de fleste swingersklubber vil en singel mann betale en dyr inngangsbilett uten å få seg noe som helst, med unntak av de som er svært attraktive. Gikk han sammen med en dame er det litt lettere, men da kan besøket like gjerne ha vært en del av deres dynamikk (kanskje også hennes initiativ) som ikke sier noe om han som person i forhold til TS. Anonymous poster hash: 9fc38...7c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 14. juli 2015 #65 Del Skrevet 14. juli 2015 Ts har ikke skrevet noe om at typen utnyttet noen i en slik klubb... Hvordan kan du si at de som har så mye imot dette ikke aner hva en swingersklubb er for noe? Hvis man er imot noe, vet man hva det er. Ts beskrev dette selv også, så det er ingen anekdoter eller vrangforestillinger, om du vil. Typen hadde hatt sex med 4-5 stk, og vi av oss som er oppegående nok, trenger igrunnen ikkke mer nfo til å forstå hva det handler om. Ts reagerte fordi det vitner om at de har et forskjellig syn på sex. Lurer på hvor mange ganger man må skrive dette , før det går inn hos dere som er swingers! Anonymous poster hash: 79a51...590 Jeg har aldri sagt at TS har skrevet det direkte. Jeg sier at jeg tolker det hun skriver til at hun har en vrangforestilling der han på en eller annen tullete måte har et galt syn på damer, eller at han på noen som helst måte utnyttet jentene han hadde sex med. Som i seg selv er tåpelig når det er snakk om en swingersklubb. Slik jeg forstår deg så har du ikke et problem med swingersklubber. Du har et problem med folk som ikke har en høyt personlig forhold til sex, akkurat som om de som har sex med folk utenfor parforhold ikke kan ha flott og god personlig sex med jenta si eller typen sin i et parforhold. Enda en vrangforestilling fra din side. Så nei, atter engang så klarer jeg ikke se problemet, forutenom at dere som ser et problem i dette har en vrangforestilling rundt deres eget syn på sex og hva sex i bunnen og grunnen er, med eller uten følelser. Man onanerer fordi det er godt. Folk har da med samme logikken sex fordi det er godt. Sex i en swingersklubb er som oftest mye mer hensynsfullt og sikkert enn sex etter en fuktig tur ute på byen med en fremmed person. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 14. juli 2015 #66 Del Skrevet 14. juli 2015 Det høres ut som mye av de tankene du sliter med, TS, bygger på noen forestillinger om singersklubber. Det gjelder forøvrig enkelte andre i denne tråden også. Hva er det dere ser for dere? Anonymous poster hash: 0a058...558 Tja, single menn får ikke komme dit, de må ha med dame. Kvinner derimot får komme alene, de trenger ikke å ha med seg en mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #67 Del Skrevet 14. juli 2015 Dersom man var garantert sex hadde jeg vært enig med deg, men på de fleste swingersklubber vil en singel mann betale en dyr inngangsbilett uten å få seg noe som helst, med unntak av de som er svært attraktive. Anonymous poster hash: 9fc38...7c4 Hva har dette med TS sin problemstilling å gjøre, da mannen hun snakker om hadde seg med fem stk. For min del ville han vært uaktuell selv om han hadde gått et sånt sted uten å få seg noe. Anonymous poster hash: b0945...35c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 14. juli 2015 #68 Del Skrevet 14. juli 2015 Kjære, TS. Du er ikke sjalu, du er dømmende! Det er veldig dumt at mennesket har satt så mange normer rundt dette med sex. Selv dør jeg etter å prøve en svingersklubb, men det betyr ikke at jeg er mindre snill, omsorgsfull, romantisk eller elsker kjæresten min noe mindre eller det å ha en fast partner av den grunn. Kanskje det mer betyr at jeg er eventyrlysten og/eller åpensindig til sex. Det samme gjelder nok typen din. Du må ikke definere en person etter én handling! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggy Skrevet 14. juli 2015 #69 Del Skrevet 14. juli 2015 Skjønner ikke hva som er galt med swingersklubb.... Det er jo bare leik og moro satt i trygge rammer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 14. juli 2015 #70 Del Skrevet 14. juli 2015 Da jeg flyttet til Steinkjer ble jeg advart om det digre swingermiljøet her, men såg lite til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #71 Del Skrevet 14. juli 2015 Forholdet er nytt (3 mnd) og i går kveld, ved en tilfeldighet fortalte han at han hadde vært på svingerklub og hatt sex med 4-5 jenter på samme kveld. Han var veldig vinglete med tidspunktet for denne hendelsen, men ca 15 å siden mente han. Jeg fikk helt sjokk og brøt sammen i gråt. Jeg mener generelt at man ikke skal henge seg opp i fortiden, man kan uansett ikke forandre den. Han har en relativt hard fortid, men forandret seg totalt da han ble far for 8 år siden.Han er en fantastisk fyr nå, og jeg vil ikke straffe han for hans fortid, men jeg klarer ikke å legge fra meg bildet av ham som feier over 5 jenter på samme kveld... Jeg prøver å sortere tankene mine, er det sjalusi? (jeg er jo ikke sjalu på andre av hans sexpartnere) Kan det være at jeg ikke trodde han var typen til å gjøre sånn..? Men hvilken mann ville sagt neitakk til en sånn mulighet? Er han normal eller unormal? jeg vil så gjerne glemme det hele, men jeg er så redd dette bildet skal hjemsøke meg resten av livet sammen med han... det har liksom forandret mitt syn på han..jeg vil gjerne ha ham, men jeg vil ikke gå å ha vondt på grunn av noe han har gjort for lenge siden, og som ikke hadde noe med meg å gjøre.. Noen som har erfaring med hvordan man vender tanken bort fra noe lignende? Anonymous poster hash: d2b59...3e1 Det første som slår meg er spørsmålet: Har du hatt sex før du møtte han? Med hvor mange? Ideelt sett skulle man vel ønske at kjæresten ikke hadde hatt sex med noen andre, at man var den eneste. Men slik er ikke livet. Og er det egentlig en forskjell på om han har hatt sex med 5 jenter på én kveld, enn i løpet av et år? Det koker jo uansett ned til at han har knullet dem. Du får trøste deg med at at swingersklubber som regel består av halvdvaske og feite mennesker som ikke akkurat hadde vunnet noen skjønnhetskonkurranse..... Anonymous poster hash: d2756...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #72 Del Skrevet 14. juli 2015 Tja, single menn får ikke komme dit, de må ha med dame. Kvinner derimot får komme alene, de trenger ikke å ha med seg en mann. Det varierer fra klubb til klubb. Noen tillater single menn. Anonymous poster hash: d2756...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #73 Del Skrevet 14. juli 2015 Kjære, TS. Du er ikke sjalu, du er dømmende! Det er veldig dumt at mennesket har satt så mange normer rundt dette med sex. Selv dør jeg etter å prøve en svingersklubb, men det betyr ikke at jeg er mindre snill, omsorgsfull, romantisk eller elsker kjæresten min noe mindre eller det å ha en fast partner av den grunn. Kanskje det mer betyr at jeg er eventyrlysten og/eller åpensindig til sex. Det samme gjelder nok typen din. Du må ikke definere en person etter én handling! Hvem er det som er dømmende her Tibbie? Selv om du dør etter å prøve en svingersklubb, vil jeg ikke sette min fot der, om jeg så fikk betalt for det! Dessuten : det er ikke poenget til ts. Hun ble skuffa over at han har hatt seg med 5 damer samtidig, fordi det forteller noe om han, som krasjer med hennes syn på sex. Aksepeter at folk er forskjellige , og dermed kan reagere på ting som ikke du vil reagere på! Anonymous poster hash: 79a51...590 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #74 Del Skrevet 14. juli 2015 Jeg har aldri sagt at TS har skrevet det direkte. Jeg sier at jeg tolker det hun skriver til at hun har en vrangforestilling der han på en eller annen tullete måte har et galt syn på damer, eller at han på noen som helst måte utnyttet jentene han hadde sex med. Som i seg selv er tåpelig når det er snakk om en swingersklubb. Slik jeg forstår deg så har du ikke et problem med swingersklubber. Du har et problem med folk som ikke har en høyt personlig forhold til sex, akkurat som om de som har sex med folk utenfor parforhold ikke kan ha flott og god personlig sex med jenta si eller typen sin i et parforhold. Enda en vrangforestilling fra din side. Så nei, atter engang så klarer jeg ikke se problemet, forutenom at dere som ser et problem i dette har en vrangforestilling rundt deres eget syn på sex og hva sex i bunnen og grunnen er, med eller uten følelser. Man onanerer fordi det er godt. Folk har da med samme logikken sex fordi det er godt. Sex i en swingersklubb er som oftest mye mer hensynsfullt og sikkert enn sex etter en fuktig tur ute på byen med en fremmed person. Hvor har jeg skrevet at jeg har problemer med folk som ikke har et høyt personlig forhold til sex? Du tar det fullstendig ut av sammenheng her. Jeg sa at for meg, har jeg et syn på at sex skal være spesielt for meg og at det knytter meg nærmere til h*n jeg er sammen med, derfor blir det helt feil for meg å f.eks ha det med flere enn én, det er totalt turnoff for meg. Hvordan kan du si at dette er en vrangforestilling fra min side? Jeg alksepterer at du har et annet syn på dette, da må jo du kunne akseptere at jeg har et annet syn på dette enn deg. De siste setningene dine har forøvrig ingenting med trådens tema å gjøre , som så mye av det andre du og har skrevet om dette, heller ikke har dessverre. Du klarer ikke å forstå at andre kan reagere på noe du bare aksepeterer uten å tenke deg om en gang... Anonymous poster hash: 79a51...590 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty Blue Skrevet 14. juli 2015 #75 Del Skrevet 14. juli 2015 Dere har vært sammen i 3 måneder han var på en svingerklubb for ca 15 år siden. Jeg kan ikke se hva problemet er. Signeres. Jeg ser heller ikke problemet. De som frekventerer slike steder, er der da høyst frivillig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #76 Del Skrevet 14. juli 2015 Jeg har aldri sagt at TS har skrevet det direkte. Jeg sier at jeg tolker det hun skriver til at hun har en vrangforestilling der han på en eller annen tullete måte har et galt syn på damer, eller at han på noen som helst måte utnyttet jentene han hadde sex med. Som i seg selv er tåpelig når det er snakk om en swingersklubb. Slik jeg forstår deg så har du ikke et problem med swingersklubber. Du har et problem med folk som ikke har en høyt personlig forhold til sex, akkurat som om de som har sex med folk utenfor parforhold ikke kan ha flott og god personlig sex med jenta si eller typen sin i et parforhold. Enda en vrangforestilling fra din side. Så nei, atter engang så klarer jeg ikke se problemet, forutenom at dere som ser et problem i dette har en vrangforestilling rundt deres eget syn på sex og hva sex i bunnen og grunnen er, med eller uten følelser. Man onanerer fordi det er godt. Folk har da med samme logikken sex fordi det er godt. Sex i en swingersklubb er som oftest mye mer hensynsfullt og sikkert enn sex etter en fuktig tur ute på byen med en fremmed person. Tuller du? Du skjønner jo nada! Dette hander om hans KATAKTER og som 15 år ikke visker bort! De fleste reagere negativt på grenseløs manisk naiv seksualitet og det sier veldig mye om en person. Dump glatt fra min side- hadde mistet respekt og lyst. Fins 97%andre menn med tilsvarende MORAL (ja tenk hardt å ta inn over seg hva??).Er idioti å tro en etter swinger liv bare kan få respekt og dame til å ta en alvorlig. NAIVE FJOLS HAHA sier jeg til slik. Folk tenker f meg ikke- ting og handlinger får KONSEKVENSER! !Anonymous poster hash: 2cbf2...7cf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #77 Del Skrevet 15. juli 2015 Tuller du? Du skjønner jo nada! Dette hander om hans KATAKTER og som 15 år ikke visker bort! De fleste reagere negativt på grenseløs manisk naiv seksualitet og det sier veldig mye om en person. Dump glatt fra min side- hadde mistet respekt og lyst. Fins 97%andre menn med tilsvarende MORAL (ja tenk hardt å ta inn over seg hva??).Er idioti å tro en etter swinger liv bare kan få respekt og dame til å ta en alvorlig. NAIVE FJOLS HAHA sier jeg til slik. Folk tenker f meg ikke- ting og handlinger får KONSEKVENSER! !Anonymous poster hash: 2cbf2...7cf Enig. Dette handler om manglende intigritet, alle valg man tar i livet får konsekvenser på en eller annen måte. Selv reagerer jeg veldig negativt på slik adferd, mange damer og null selvkontroll er også en klar NO GO fra meg. Er for gode verdier, gode valg, intigritet og selvrespekt. Det handler om vanlig fornuft og også om sosial kompetanse... Anonymous poster hash: b3324...690 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #78 Del Skrevet 15. juli 2015 Hvis en mann hadde skrevet at dama hans har hatt sex med fem menn på en kveld, hadde det haglet med kommentarer om å være løssluppen, dårlig moral, horete oppførsel osv. Anonymous poster hash: b2eed...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #79 Del Skrevet 15. juli 2015 Hvem er det som er dømmende her Tibbie? Selv om du dør etter å prøve en svingersklubb, vil jeg ikke sette min fot der, om jeg så fikk betalt for det! Dessuten : det er ikke poenget til ts. Hun ble skuffa over at han har hatt seg med 5 damer samtidig, fordi det forteller noe om han, som krasjer med hennes syn på sex. Aksepeter at folk er forskjellige , og dermed kan reagere på ting som ikke du vil reagere på! Anonymous poster hash: 79a51...590 Oh the irony.... Men at hun ikke aksepterer at han har vært på swingersklubb før de ble sammen, det er plutselig ikke ok?? Hvis TS er av den pripne sorten (noe hun åpenbart er), må hun jo sørge for å få avklart dette før hun innleder forhold med noen. At man har besøkt en swingersklubb i sin ungdom er vel ikke akkurat noe av det første man forteller. Hun burde jo ha listet opp en del spørsmål om hva han har gjort i sitt liv, som hun ikke aksepterer, slik at de ikke innleder et forhold som hun blir å avslutte senere når hun oppdager det. Anonymous poster hash: d2756...725 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #80 Del Skrevet 15. juli 2015 Tuller du? Du skjønner jo nada! Dette hander om hans KATAKTER og som 15 år ikke visker bort! De fleste reagere negativt på grenseløs manisk naiv seksualitet og det sier veldig mye om en person. Dump glatt fra min side- hadde mistet respekt og lyst. Fins 97%andre menn med tilsvarende MORAL (ja tenk hardt å ta inn over seg hva??).Er idioti å tro en etter swinger liv bare kan få respekt og dame til å ta en alvorlig. NAIVE FJOLS HAHA sier jeg til slik. Folk tenker f meg ikke- ting og handlinger får KONSEKVENSER! !Anonymous poster hash: 2cbf2...7cf Jeg klarer ikke helt å forstå slik tankegang, og for meg så er det mye mere avskrekkende når noen fordømmer andre slik. Selv er jeg nesten 50 og har hatt sex med to menn som jeg har vært i langvarige forhold til. Jeg har også møtt menn som synes at det gjør meg mere tiltrekkende. At det at jeg ikke har hatt sex med flere, at jeg ikke har hatt noen ONS eller en FF eller to - er viktigere enn hvordan jeg behandler, snakker om og tenker om andre mennesker. At det jeg har gjort eller ikke gjort, er viktigere enn hvem jeg er. For meg er et slikt menneskesyn diskvalifiserende i seg selv. Det viktige for meg er hva tidligere opplevelser har resultert i. Dersom det har gjort et menneske sikrere på hvem de er, mere forståelsesfull for at mennesker gjør valg som kanskje ikke er så smarte eller gir de så mye så synes jeg ikke at det er galt Det å gå /ha gått inn for å skade noen er mye verre enn å ha gjort noe jeg ikke forstår at noen har glede av. De fleste mennesker lever og endrer seg. Verdier, tanker og handlinger er ikke konstanter. Jeg ville ikke reagert på noe som skjedde mellom voksne mennesker som valgte det selv - for så lenge siden. Dersom det var noe han ønsket å gjøre igjen (men etter 15 år så virker det ikke slik?) så ville vi nok ikke gått videre sammen. Selv så tenker jeg at sex man deler med et annet menneske er noe eget mellom de som er med. Akkurat som en samtale - som jeg mener kan være like intimt om den er dyp. Noe man verner om og ikke deler videre. Men det jeg har her og nå med et menneske blir ikke mindre verdt fordi det mennesket delte noe annet med noen andre for så lenge siden. Dersom det intime vi har her og nå blir delt videre, da ville jeg ikke stolt på den andre og åpnet meg videre. Egentlig føler jeg at en slik opplevelse ikke kan være dyp. Det blir mer som en fantasi uten at man får god kontakt med de andre menneskene. Man blottlegger seg neppe slik man gjør med noen man er sammen med over tid på "alle" plan. Anonymous poster hash: 6231e...ff8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå