Gå til innhold

kjæresten har vært på svingerklub

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Wow 15 år siden, og det plager deg fremdeles? Det er relativt vanlig å gå på swingersklubb, og enda mer vanlig blandt menn å gå på swingersklubb, prøve en prostituert på guttetur i amsterdam eller lignende. Hos de fleste så er det sånn de tester én gang, bare for å ha gjort det. Du har ingenting å være sjalu over i det hele tatt, i og med at det ikke har vært bak din rygg gjennom ditt og hans forhold.

Anonymous poster hash: f5c1f...017
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner som deg er beviset på at jeg gjør det rett ved å holde meg singel.

kvinner som henne er enda et bevis på hvor viktig det er for oss menn å lyve og holde mest mulig skjult for partnerene våre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Wow 15 år siden, og det plager deg fremdeles? Det er relativt vanlig å gå på swingersklubb, og enda mer vanlig blandt menn å gå på swingersklubb, prøve en prostituert på guttetur i amsterdam eller lignende. Hos de fleste så er det sånn de tester én gang, bare for å ha gjort det. Du har ingenting å være sjalu over i det hele tatt, i og med at det ikke har vært bak din rygg gjennom ditt og hans forhold.

Anonymous poster hash: f5c1f...017

Det er ikke vanlig å gå på swingersklubb, nei.

Det er heller ikke sammenliknbart med å kjøpe sex. Har virkelig ingen sammenheng whatsoever.

Jeg tenker kanskje TS har et noe annet etisk kompass enn kjæresten, og om dette virkelig er utilgivelig så bør man kanskje finne en annen partner som deler syn med en.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

kvinner som henne er enda et bevis på hvor viktig det er for oss menn å lyve og holde mest mulig skjult for partnerene våre.

Ja det å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke vanlig å gå på swingersklubb, nei.

Det er heller ikke sammenliknbart med å kjøpe sex. Har virkelig ingen sammenheng whatsoever.

Jeg tenker kanskje TS har et noe annet etisk kompass enn kjæresten, og om dette virkelig er utilgivelig så bør man kanskje finne en annen partner som deler syn med en.

Handler å gå på swingersklubb om etikk?

Anonymous poster hash: 47492...6bd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest norah

Handler å gå på swingersklubb om etikk?

Anonymous poster hash: 47492...6bd

Ja?

Etikken formål er å studere hvordan man bør handle, og å forstå begrepene vi bruker når vi evaluerer handlinger, personer, og utfall av handlinger blablabla.

Besøk på swingersklubb= etisk/moralsk kompass som dreier i ganske ulike retninger og slettes ikke noe allmennheten anser som vanlig.

Og hvertfall ikke noe man ser som vanlig på statistikken.

TS er så preget av etikken og moralen i dette at hun gråter bare av tanken på det.

De er jo ikke på helt samme planet, uten at jeg plasserer meg på hennes. Eller forsåvidt hans.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en venn som fortalte at han hadde vært på swinger-klubb..etterhvert kom det frem at han hadde mange slike lyster fortsatt...sa til han at ikke burde fortelle om det før langt inn i forholdet om han ønsket et normalt forhold da..

Anonymous poster hash: fbd0c...0f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Beklager å måtte sprekke boblen din, men alle menn er ikke like, slik som at alle kvinner ikke er like. Det finnes både menn og kvinner som har grenser for seg selv, av ulike grunner, akkurat som at det finnes de som ikke har det.  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venn som fortalte at han hadde vært på swinger-klubb..etterhvert kom det frem at han hadde mange slike lyster fortsatt...sa til han at ikke burde fortelle om det før langt inn i forholdet om han ønsket et normalt forhold da..

Jeg hadde fortalt det tidlig.

Swinging er ett relativt spesifikt samlivsaspekt; det er større sjangse for å treffe riktig ved å unngå forhold med folk som reagerer negativt og vente på en partner som har samme fantasi, enn å håpe på å kunne overtale på ett sent tidspunkt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å måtte sprekke boblen din, men alle menn er ikke like, slik som at alle kvinner ikke er like. Det finnes både menn og kvinner som har grenser for seg selv, av ulike grunner, akkurat som at det finnes de som ikke har det.  

Akkurat problemet dette innlegget tok for seg, handler ikke om verdier og grenser, men mere om hvordan man skal behandle informasjon.

Jeg er helt enig at man i ett forhold må være relativt varsom med hva man forteller om sine kontroversielle sider. Man har ikke vært lenge eller ofte i ett forhold før man lærer dette. Det er ofte svært vanskelig å vurdere, spesielt hvis man kansje selv ser på det som en rent historisk hendelse.

Men det gjelder like mye for kvinner som menn. Det er nok av menn som hadde hatt like irrasjonell reaksjon som TS.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Det var vel neppe et smart råd.

En gang ikke-monogam alltid ikke-monogam spør du meg. Hvertfall om den evige fantasien er swinging, det er jo liksom et godt stykke unna total monogami i langvarige forhold.

Swinger(drømmere)har normale forhold forøvrig. Eller; like lite normale som alle andre liksommonogame.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I motsetning til de andre her forstår jeg deg veldig godt, TS. Noe sånt ville bety at han har et helt annet verdisyn enn meg, uansett hvor mange år det måtte være siden hendelsen.  Anonymous poster hash: b0945...35c

Enig.

Anonymous poster hash: 618f2...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Akkurat problemet dette innlegget tok for seg, handler ikke om verdier og grenser, men mere om hvordan man skal behandle informasjon.

Jeg er helt enig at man i ett forhold må være relativt varsom med hva man forteller om sine kontroversielle sider. Man har ikke vært lenge eller ofte i ett forhold før man lærer dette. Det er ofte svært vanskelig å vurdere, spesielt hvis man kansje selv ser på det som en rent historisk hendelse.

Men det gjelder like mye for kvinner som menn. Det er nok av menn som hadde hatt like irrasjonell reaksjon som TS.  

Jeg er en person som tiltrekkes av ærlighet og personer med sterk integritet, så svindel som du synes er greit å bygge dine relasjoner på, er ikke noe jeg generelt er tiltrukket av. Personer jeg er tiltrukket av vokser ikke på trær og man blir vant til å skille klinten fra hveten. Slike karakterbrister har ofte svært mange utslag, ikke bare på et område. Vi er nok ikke alle like lettlurte. Hva som er en irrasjonell reaksjon er det ikke du som bestemmer ut i fra ditt verdigrunnlag eller mangel på sådan. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

kanskje du misliker tanken på det fordi du tenker at det må ha vært en så bra kveld for han, og du aldri kan gi han noe lignende? 

jeg sier ikke at det er sånn, men det er sånn jeg hadde tenkt og derfor mislikt det ihvertfall

Anonymous poster hash: 34a14...cb7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har vært på swingersklubb selv jeg. Mange ganger.

Så personlig ser jeg ikke problemet. Herregud, slapp av kvinnfolk!

Hadde han digga det, så hadde han jo bare fortsatt med det.

Det skjedde EN gang. Derfor var det ikke noe for han. Er det ikke bra at han vet dette??

Anonymous poster hash: abf0e...721
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Godt med noen som forsatt reagerer sier jeg bare...Nok av folk som skal prøve det ene og det andre, ff her, ons der, trekant her osv...Det ikke alle skjønner , er at det kan faktisk ødelegge det intime sex skal være.

Stå på ts, vær alltid ærlig mot deg selv!

Anonymous poster hash: 79a51...590
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis man betaler inngangsbillett der så er det jo faktisk akkurat det man gjør. Og se for penger er er fullstendig dealbreaker enten det er 1, 15 eller 40 år siden.

Anonymous poster hash: b0945...35c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis man betaler inngangsbillett der så er det jo faktisk akkurat det man gjør. Og se for penger er er fullstendig dealbreaker enten det er 1, 15 eller 40 år siden.

Anonymous poster hash: b0945...35c

Sorry Sam. 

Nix.

Er du singel mann og nybegynner kan du regne med å ikke ha sex overhodet, selv om du har betalt inngangsbillett som var dyrere enn de single kvinnenes billett.

Anonymous poster hash: 0a058...558

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har vært på swingersklubb selv jeg. Mange ganger.

Så personlig ser jeg ikke problemet. Herregud, slapp av kvinnfolk!

Hadde han digga det, så hadde han jo bare fortsatt med det.

Det skjedde EN gang. Derfor var det ikke noe for han. Er det ikke bra at han vet dette??

Anonymous poster hash: abf0e...721

Klart du ikke ser problemet, når du har vært på swingersklubb MANGE ganger...Du har heller ikke skjønt poenget!

Anonymous poster hash: 79a51...590

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...