AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #21 Del Skrevet 13. juli 2015 Hvordan er det annerledes å kjøpe tilgang til en swingersklubb mot det å kjøpe seg tilgang til en hvilken som helst annerledes klubb? Man betaler jo ikke for å få tilgang til kvinnene, man betaler pengene til de som bruker tid og penger på å arrangere arrangementet og klubben i seg selv. Problemet her er jo at du sitter med en vill vrangforestilling på at han missbrukte kvinnene og har et galt syn på kvinner. Det er jo ikke noe annerledes for dette rundt det å nyte sex, mot det å nye golf i en golfklubb - som også koster penger. De siste setningene dine holder ikke mål, sorry. Selvsagt er det en forkjell om man kjøper seg in til en klubb, eller om man kjøper seg inn til en svingerklub! Og å sammenligne det å ha deg med 5 damer samtidig som med å spille golf...vel, har ingen kommentar, så bak mål er den! Anonymous poster hash: 79a51...590 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #22 Del Skrevet 13. juli 2015 Det høres ut som mye av de tankene du sliter med, TS, bygger på noen forestillinger om singersklubber. Det gjelder forøvrig enkelte andre i denne tråden også. Hva er det dere ser for dere? Anonymous poster hash: 0a058...558 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #23 Del Skrevet 13. juli 2015 Kanskje TS sitt problem er at hun er prippen og moralsk fordømmende. Anonymous poster hash: 47492...6bd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #24 Del Skrevet 13. juli 2015 Det høres ut som mye av de tankene du sliter med, TS, bygger på noen forestillinger om singersklubber. Det gjelder forøvrig enkelte andre i denne tråden også. Hva er det dere ser for dere? Anonymous poster hash: 0a058...558 Hva jeg ser for meg? Ts beskrev jo selv det han sa...5 damer samtidig. Jeg synes det er turnoff med menn ( og damer 9, som har seg med flere samtidig. Det vitner og om at vi ser veldig forskjellig på sex, Da jeg ser på det som noe veldig nært og personlig med h*n jeg har følelser for. Anonymous poster hash: 79a51...590 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #25 Del Skrevet 13. juli 2015 Kanskje TS sitt problem er at hun er prippen og moralsk fordømmende. Anonymous poster hash: 47492...6bd Prippen fordi man ikke liker å være swingers? Anonymous poster hash: 79a51...590 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #26 Del Skrevet 13. juli 2015 Hva jeg ser for meg? Ts beskrev jo selv det han sa...5 damer samtidig. Jeg synes det er turnoff med menn ( og damer 9, som har seg med flere samtidig. Det vitner og om at vi ser veldig forskjellig på sex, Da jeg ser på det som noe veldig nært og personlig med h*n jeg har følelser for. Anonymous poster hash: 79a51...590 Så problemet er det å ha sex med flere samtidig? Det hadde vært greit om han hadde 5 ONS'er med en dags mellomrom eller så. Selv har du kun hatt sex i solide forhold? Anonymous poster hash: 0a058...558 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 13. juli 2015 #27 Del Skrevet 13. juli 2015 På den positive siden så var han ærlig og fortalte det til deg - men jeg lurer på hvorfor han i alle dager følte for å "tilstå" noe han gjorde for femten år siden? Var det for å se din reaksjon? For å lufte om det kunne være noe du kan tenke deg å være med på om tid og stunder? Jeg ser liksom ikke noen rasjonell grunn til at man skal fortelle om noe som skjedde for så lenge siden hvis det ikke har en betydning. Det må jo bety at han på et eller annet nivå tenker på det fremdeles (siden det dukker opp i en samtale bare 3 mnd inn i et nytt forhold) Jeg hadde også slitt litt med en som hadde prøvd noe sånt. Skjønner godt at man kan ha den fantasien men det hadde vært vitne om litt dårlig impulskontroll, kanskje? Og så hadde jeg vært redd for at dette var noe han ville ønske å prøve igjen når forholdet begynner å bli satt og sexen blir litt rutine sånn som gjerne skjer etter noen år. Jeg tror du reagerer fordi det er noe du aldri kunne tenke deg å gjøre selv og at det derfor er vanskelig å sette seg inn i hvorfor han har syns at noe sånt var greit. Hvis det ikke er noe annet du reagerer negativt på med denne mannen seksuelt så ville jeg prøvd å legge det bak meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #28 Del Skrevet 13. juli 2015 Ta deg en kopp te og ro deg ned. Makan til fjasAnonymous poster hash: b71ae...5ea 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #29 Del Skrevet 13. juli 2015 Prippen fordi man ikke liker å være swingers? Anonymous poster hash: 79a51...590 Nei. Det har ikke vært snakk om at TS skal drive med swinging. Men det er spesielt å bryte sammen i gråt for noe som hendte for 15 år siden. Noe som hendte mellom voksne, samtykkende mennesker. Anonymous poster hash: 47492...6bd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #30 Del Skrevet 13. juli 2015 Så problemet er det å ha sex med flere samtidig? Det hadde vært greit om han hadde 5 ONS'er med en dags mellomrom eller så. Selv har du kun hatt sex i solide forhold? Anonymous poster hash: 0a058...558 Nei, ikke ok med 5 onser annenhver dag heller, hvis du leste hva jeg faktisk skrev. Jeg ønsker ikke å utdype hva jeg har hatt, men jeg klarer ikke å ha sex uten at følelsene min er med, og for meg er det noe "større" enn kroppslig nytelse. Det koster meg noe å hengi meg, og jeg ønsker en mann som har samme holdningene til det. Som verner om det seksuelle vi har til hverandre, bare jeg og han. Anonymous poster hash: 79a51...590 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #31 Del Skrevet 13. juli 2015 Nei. Det har ikke vært snakk om at TS skal drive med swinging. Men det er spesielt å bryte sammen i gråt for noe som hendte for 15 år siden. Noe som hendte mellom voksne, samtykkende mennesker. Anonymous poster hash: 47492...6bd Du har ennå ikke skjønt poenget? Det handler ikke om hvor lenge siden det skjedde, men at det skjedde! Og at ts ble skuffa over at han har den siden. Anonymous poster hash: 79a51...590 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #32 Del Skrevet 13. juli 2015 Du har ennå ikke skjønt poenget? Det handler ikke om hvor lenge siden det skjedde, men at det skjedde! Og at ts ble skuffa over at han har den siden. Anonymous poster hash: 79a51...590 Poenget er at jeg ikke synes det er noe å ta på vei for. F e m t e n år siden. Anonymous poster hash: 47492...6bd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #33 Del Skrevet 13. juli 2015 Poenget er at jeg ikke synes det er noe å ta på vei for. F e m t e n år siden. Anonymous poster hash: 47492...6bd 15 år eller ei..Hvorfor sa han det til henne? Tenkt noe på det? Kanskje han prøvde å antyde noe... Anonymous poster hash: 79a51...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 13. juli 2015 #34 Del Skrevet 13. juli 2015 Du begynte å gråte fordi en fyr du har datet i 3 MÅNEDER har vært på swingersklubb for 15 ÅR SIDEN???? Det er det flaueste jeg har hørt, jeg ble oppriktig ille til mote av det. Hadde en fyr jeg hadde vært med i kun 3 mnd.oppført seg sånn hadde store varsellamper begynt å ule og jeg hadde løpt fort i motsatt retning, så du får håpe han her ikke gjør det samme ...jeg personlig mener han bør løpe så fort beina kan bære ham, når du gjør slikt så tidlig i et forhold er det kun en forsmak på hva han har i vente. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #35 Del Skrevet 13. juli 2015 15 år eller ei..Hvorfor sa han det til henne? Tenkt noe på det? Kanskje han prøvde å antyde noe... Anonymous poster hash: 79a51...590 Beklager, klarer ikke bli moralsk indignert over at noen swinget for femten år siden. Anonymous poster hash: 47492...6bd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 13. juli 2015 #36 Del Skrevet 13. juli 2015 Hans syn på kvinner? Hva med kvinners syn på menn da? De kvinnene som liker swingersscenen er jo der for å velte seg i menn selv. De har sex med flere forskjellige menn de også i løpet av kvelden. Er det liksom verre når en mann gjør det samme? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Galt Skrevet 13. juli 2015 #37 Del Skrevet 13. juli 2015 Du begynte å gråte fordi en fyr du har datet i 3 MÅNEDER har vært på swingersklubb for 15 ÅR SIDEN???? Det er det flaueste jeg har hørt, jeg ble oppriktig ille til mote av det. Hadde en fyr jeg hadde vært med i kun 3 mnd.oppført seg sånn hadde store varsellamper begynt å ule og jeg hadde løpt fort i motsatt retning, så du får håpe han her ikke gjør det samme ...jeg personlig mener han bør løpe så fort beina kan bære ham, når du gjør slikt så tidlig i et forhold er det kun en forsmak på hva han har i vente. Helt enig,, løpt så fort jeg kunne,, et slikt kvinnemenneske hadde jeg ikke kastet bort et minutt ekstra på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 13. juli 2015 #38 Del Skrevet 13. juli 2015 Hans syn på kvinner? Hva med kvinners syn på menn da? De kvinnene som liker swingersscenen er jo der for å velte seg i menn selv. De har sex med flere forskjellige menn de også i løpet av kvelden. Er det liksom verre når en mann gjør det samme? Jeg tenkte det samme! Jeg er så lei av kvinnesynet til enkelte kvinner! Krenking meg her og der! Det som er krenkende er at noen mener at det er krenkende for en kvinne å ha sex! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #39 Del Skrevet 13. juli 2015 Hans syn på kvinner? Hva med kvinners syn på menn da? De kvinnene som liker swingersscenen er jo der for å velte seg i menn selv. De har sex med flere forskjellige menn de også i løpet av kvelden. Er det liksom verre når en mann gjør det samme? Hvor står det at ts nevnte hans syn på kvinner? Kvinne eller mann, det er ikke alle som er komfortable med at man har sex med flere på en gang. For noen kan det faktisk være støtende. Sånn. Enough said. Til deg som tydeligvis ikke tåler at folk kan reagere forskjellig på ting, siden du mener det er sååå spesielt at noen klarer å reagere etter 3 mnd på noe som gjorde at hun kanskje så han i et annet lys. Tipper de fleste av dere har blitt så avstumpa emosjonelt, at dere har glemt hvordan det var å reagere på ting. Anonymous poster hash: 79a51...590 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #40 Del Skrevet 14. juli 2015 Jeg er kvinne og jeg var på svingersklubb til og med etter at jeg traff han som i dag er samboeren min. Og jeg hadde sex med flere menn der. En opplevelse jeg ikke ville vært foruten. Absolutt positiv erfaring. Det var etter at jeg og samboeren hadde møttes første gang, men før vi hadde sex. Jeg har fortalt samboeren om at jeg var der, men har ikke fortalt at det var etter at jeg traff han. Å bli helt satt ut av at kjæresten gjorde noe slikt for 15 år siden er jo i mine øyne helt absurd. Anonymous poster hash: 27837...44e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå