AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Del Skrevet 13. juli 2015 Forholdet er nytt (3 mnd) og i går kveld, ved en tilfeldighet fortalte han at han hadde vært på svingerklub og hatt sex med 4-5 jenter på samme kveld. Han var veldig vinglete med tidspunktet for denne hendelsen, men ca 15 å siden mente han. Jeg fikk helt sjokk og brøt sammen i gråt. Jeg mener generelt at man ikke skal henge seg opp i fortiden, man kan uansett ikke forandre den. Han har en relativt hard fortid, men forandret seg totalt da han ble far for 8 år siden.Han er en fantastisk fyr nå, og jeg vil ikke straffe han for hans fortid, men jeg klarer ikke å legge fra meg bildet av ham som feier over 5 jenter på samme kveld... Jeg prøver å sortere tankene mine, er det sjalusi? (jeg er jo ikke sjalu på andre av hans sexpartnere) Kan det være at jeg ikke trodde han var typen til å gjøre sånn..? Men hvilken mann ville sagt neitakk til en sånn mulighet? Er han normal eller unormal? jeg vil så gjerne glemme det hele, men jeg er så redd dette bildet skal hjemsøke meg resten av livet sammen med han... det har liksom forandret mitt syn på han..jeg vil gjerne ha ham, men jeg vil ikke gå å ha vondt på grunn av noe han har gjort for lenge siden, og som ikke hadde noe med meg å gjøre.. Noen som har erfaring med hvordan man vender tanken bort fra noe lignende? Anonymous poster hash: d2b59...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gjest Balian de Ibelin Skrevet 13. juli 2015 Populært innlegg #2 Del Skrevet 13. juli 2015 Dere har vært sammen i 3 måneder han var på en svingerklubb for ca 15 år siden. Jeg kan ikke se hva problemet er. 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #3 Del Skrevet 13. juli 2015 Dere har vært sammen i 3 måneder han var på en svingerklubb for ca 15 år siden. Jeg kan ikke se hva problemet er. Jeg ville ønske at jeg heller ikke kunne se hva problemet er... For meg spiller et liten rolle hvor lenge det er siden eller hvor lenge vi har vært sammen, det var jo fortsatt han.. Men jeg vil ikke at det skal være et problem, det er derfor jeg søker hjelp til å få de tankene vekk.. Anonymous poster hash: d2b59...3e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betasuppe Skrevet 13. juli 2015 #4 Del Skrevet 13. juli 2015 Han er bra dum som fortalte om det. Men gjort er gjort. Jeg tror ikke du vil kunne forsone deg med dette, så jeg tror dessverre forholdet er kjørt. Det blir umulig for ham å bevise at det ikke var uforglemmelig digg den kvelden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faith- Skrevet 13. juli 2015 #5 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Jeg ser ikke helt problemet når dette fant sted for 15(!!) år siden og lenge før du traff ham. Dette var på en swingersklubb med jenter som tydligvis var ute etter uforpliktede sex slik som ham. Ingen ble lurt eller lovet noe som helst. Skal du ha meningsløs sex, så må jo dette være måten å gjøre det på. Ingen sitter igjen såret eller føler seg brukt. Endret 13. juli 2015 av Faith- 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 13. juli 2015 #6 Del Skrevet 13. juli 2015 Jeg ville ønske at jeg heller ikke kunne se hva problemet er... For meg spiller et liten rolle hvor lenge det er siden eller hvor lenge vi har vært sammen, det var jo fortsatt han.. Men jeg vil ikke at det skal være et problem, det er derfor jeg søker hjelp til å få de tankene vekk.. Anonymous poster hash: d2b59...3e1 Kvinner som deg er beviset på at jeg gjør det rett ved å holde meg singel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 13. juli 2015 #7 Del Skrevet 13. juli 2015 Du bør se på dette som positivt, ved at han faktisk er ærlig og deler fortiden med deg. Uten å vite noe om ham håper jeg at det var for å skape tillitt, legge alle kortene på bordet så dere kan snakke åpent om ting fra fortiden, og ikke for å såre deg eller skape usikkerhet. Jo mer ærlighet og åpenhet, jo større sjanse er det for at dere får et sunt forhold, og kan snakke om sex. Som andre her sier, dette er fortid. Skjønner det kan være et sjokk for deg at han har vært med på dette, men det har nok ingenting å si for deres forhold og hva han ønsker/håper på videre. Bli ferdig med det og fokuser på det dere har, og det dere ønsker å ha. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #8 Del Skrevet 13. juli 2015 Håper ikke det er den det florerer hiv på.Anonymous poster hash: ab867...7a5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #9 Del Skrevet 13. juli 2015 Du er virkelig tragisk. Du blir såret over en sexerfaring daten din, som du har kjent i TRE MÅNEDER, har hatt for FEMTEN ÅR siden? Sexerfaringen var ikke ulovlig eller ekstraordinær, så jeg ser faktisk ikke helt hvorfor du tar dette sånn på vei. Du minner meg om de kvinnene som anklager partneren sin for utroskap på grunn av at de DRØMTE om at partneren var utro mot dem. Galskap. Anonymous poster hash: 1a87f...556 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #10 Del Skrevet 13. juli 2015 I motsetning til de andre her forstår jeg deg veldig godt, TS. Noe sånt ville bety at han har et helt annet verdisyn enn meg, uansett hvor mange år det måtte være siden hendelsen. Anonymous poster hash: b0945...35c 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 13. juli 2015 #11 Del Skrevet 13. juli 2015 I motsetning til de andre her forstår jeg deg veldig godt, TS. Noe sånt ville bety at han har et helt annet verdisyn enn meg, uansett hvor mange år det måtte være siden hendelsen. Anonymous poster hash: b0945...35c Nå sa jo TS også at han hadde lagt om livsstilen da han ble far for flere år siden. Men joda, TS må velge. Er dette så stort og overskyggende at forholdet stopper der, eller kan man komme over dette (som sikkert han har gjort) og bygge videre på ærlighet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 13. juli 2015 #12 Del Skrevet 13. juli 2015 Han har ikke drept noen. Han hadde sex med fem damer samtidig. For 15 år siden. Tenk på hvor mange han kan ha hatt sex med enkeltvis i løpet av disse 15 årene. At det en kveld var 5 stykker samtidig bør helt seriøst ikke spille noen rolle. Og det var 15 år siden! 15 år siden faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRaeder Skrevet 13. juli 2015 #13 Del Skrevet 13. juli 2015 Kvinner som deg er beviset på at jeg gjør det rett ved å holde meg singel. Kvinner som henne? Det er jo en helt ærlig sak, og hun føler ubehag over det. Helt forferdelig at kvinner er ærlig nå? Det er vel ikke slik at hun kjefter ham huden full for fortiden hans. Et mannfolk som har hatt seg med 5 kvinnfolk på en og samme kveld er i mine øyne ikke attraktiv, så jeg kan godt forstå hvorfor dette er litt opprørende. På en annen side så er det 15 år siden, og TS sier han er en annen mann nå, så det bør jo være mulig å se forbi dette. Jeg hadde nok selv blitt sjokket, og kanskje en smule kvalm, men ville nok lagt det bort så godt det lot seg gjøre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 13. juli 2015 #14 Del Skrevet 13. juli 2015 Hva er egentlig problemet? Syns det blir vinklet som om han "brukte" de damene. De 5 kvinnene hadde garantert sex med 4-5 menn de også den kvelden. Det er tross alt en swingersklubb. Da ville jeg heller forhørt meg rundt swingersklubben. Om det var noe seriøse greier eller om det var noe shabby opplegg der hvem som helst kan være med uten å ha legeattest med som bevis på at de er renslige og fri for sykdommer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #15 Del Skrevet 13. juli 2015 Er dette en paroditråd? For dette blir litt for dumt for meg. Anonymous poster hash: 9fc38...7c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #16 Del Skrevet 13. juli 2015 I motsetning til de andre her forstår jeg deg veldig godt, TS. Noe sånt ville bety at han har et helt annet verdisyn enn meg, uansett hvor mange år det måtte være siden hendelsen. Anonymous poster hash: b0945...35c Signerer denne! Det handler ikke om hvor lang tid ts har kjent han eller hvor lenge siden dette skjedde, men det handler om at ts oppdaget at han er annerledes enn hun trodde, for selv om det skjedde for så og så lenge siden, forteller det MYE om hvem han er! Det ligger mye risiko i en sånn handling, forteller om hans mangel på grenser og verdier i forhold til sex. Anonymous poster hash: 79a51...590 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Castielz Skrevet 13. juli 2015 #17 Del Skrevet 13. juli 2015 Ugh, hadde aldri i mitt liv satt mine bein på ett slikt sted! Men TS, dette er 15 år siden.... Ja, vet egentlig ikke hva mer man trenger å si. 15, FEMTEN år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #18 Del Skrevet 13. juli 2015 Ts her. Dere som sier "jeg ser ikke problemet, hva er problemet" - ja jeg sier det samme som dere. Jeg forstår ikke helt hvorfor jeg har så vondt av å tenke på dette, men det har jeg altså. Mange av dere legger vekt på at det er 15 år siden, men ville det forandret saken om det var f.eks 2 år siden? Det han gjorde er jo det samme uansett hvor lenge det er siden.. jeg fatter ikke at denne gode fyren som jeg har blitt glad i, har tatt med seg penger og kjøpt seg inngang til et sånt sted og veltet seg i damer.. selv om de damene helt frivillig har vært med på det synes jeg kanskje det sier noe om hans innstilling til kvinner og sex...Jeg vil altså ikke at dette skal være et problem, det er derfor jeg ber om hjelp om å kommer over dette Anonymous poster hash: d2b59...3e1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #19 Del Skrevet 13. juli 2015 Hadde ikke blitt fornøyd selv om en jeg hadde vært sammen med i tre måneder hadde kommet med slik informasjon. Jeg hadde vært veldig takknemelig for at han var så åpen og ærlig, men hadde slitt litt med tanker som hvorfor han hadde gjort dette, og om vi egentlig passet så godt sammen og om det er mere av denne kaliberen som kommer fram etterhvert. Grunnverdier har mye å si for min del, og dette stritter veldig imot mine verdier. Men på den positive siden, så er han ærlig med deg,viser at han stoler på deg og ikke vil ha et forhold fylt med hemmeligheter. Hva sier magefølelsen din? Anonymous poster hash: 3e730...2bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 13. juli 2015 #20 Del Skrevet 13. juli 2015 Ts her. Dere som sier "jeg ser ikke problemet, hva er problemet" - ja jeg sier det samme som dere. Jeg forstår ikke helt hvorfor jeg har så vondt av å tenke på dette, men det har jeg altså. Mange av dere legger vekt på at det er 15 år siden, men ville det forandret saken om det var f.eks 2 år siden? Det han gjorde er jo det samme uansett hvor lenge det er siden.. jeg fatter ikke at denne gode fyren som jeg har blitt glad i, har tatt med seg penger og kjøpt seg inngang til et sånt sted og veltet seg i damer.. selv om de damene helt frivillig har vært med på det synes jeg kanskje det sier noe om hans innstilling til kvinner og sex...Jeg vil altså ikke at dette skal være et problem, det er derfor jeg ber om hjelp om å kommer over dette Anonymous poster hash: d2b59...3e1 Hvordan er det annerledes å kjøpe tilgang til en swingersklubb mot det å kjøpe seg tilgang til en hvilken som helst annerledes klubb? Man betaler jo ikke for å få tilgang til kvinnene, man betaler pengene til de som bruker tid og penger på å arrangere arrangementet og klubben i seg selv. Problemet her er jo at du sitter med en vill vrangforestilling på at han missbrukte kvinnene og har et galt syn på kvinner. Det er jo ikke noe annerledes for dette rundt det å nyte sex, mot det å nye golf i en golfklubb - som også koster penger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå