AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 Leser så mange her som skriver at de møtte en fra nettet,men så hadde han/hun en helt annerledes kroppsfasong enn de hadde forventet ut i fra bildene og de ble skuffet. Hva sier dere menn?:Er et helfigurbilde noe som øker sannsynligheten for at du tar kontakt? (så sant du liker kroppsfasongen hennes,selvsagt). Og hva med ansiktsbilder?Trekker selfies ned inntrykket eller spiller det mindre rolle så lenge man unngår duckface og for mye sminke? Anonymous poster hash: f2b30...305
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Beste er et par bilder, f.eks. ett up close og ett helfigur. Bilde fra en sosial sammenheng el.l. er alltid bedre enn selfies. Anonymous poster hash: 6f94a...fdf
Gjest BethD Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Nå er ikke jeg mann, men kan jo legge til at jeg syns det er litt viktig med helfigur på profiler av menn.. man får jo et litt bedre inntrykk av personen, uten at det trenger å bety noe overfladisk av den grunn.
Gjest Gjest_frisk Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Jeg selv har ikke noen helfigurbilder liggende ut, selv om jeg er slank og fornøyd med kroppen. Jeg har rett og slett ikke noe bra bilde å bruke. Kanskje menn ser på ansiktet mitt at jeg er slank (kinnbein, hake, osv) for jeg har aldri hatt noe problem med å få matcher og føler ikke at noen har blitt overrasket når de har møtt meg. Jeg skjønner likevel veldig godt de som foretrekker å få se et helfigurbilde før de møter noen. Utseende er viktig for attraksjonen.
Testosteron Skrevet 13. juli 2015 #5 Skrevet 13. juli 2015 Er et helfigurbilde noe som øker sannsynligheten for at du tar kontakt? (så sant du liker kroppsfasongen hennes,selvsagt). Og hva med ansiktsbilder?Trekker selfies ned inntrykket eller spiller det mindre rolle så lenge man unngår duckface og for mye sminke? 1. Nei, for jeg dater ikke en kropp, men en person 2. Selfies er ok. Jeg skjønner ikke hvordan en selfie skulle være et problem. Duckface er turn on hvis det er gjort med humor.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #7 Skrevet 13. juli 2015 (...) Duckface er turn on hvis det er gjort med humor. Hvordan blir dette da? Anonymous poster hash: ee64f...657
Gjest Godjente Skrevet 13. juli 2015 #8 Skrevet 13. juli 2015 Menn liker helfigurbilder og har selv sagt at det er viktig at de får se personene. Bilde tatt ovenfra og ned kan få enhver veldig overvektig person til å se mye tynnere ut.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #9 Skrevet 13. juli 2015 Om man er overvektig og dette ikke framkommer på bildene, så ber man om å bli avvist etter første date, så skjønner ikke hva poenget skulle være. Med mindre man liker å bli avvist. Anonymous poster hash: a2b6d...e97 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå