AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #21 Skrevet 13. juli 2015 Jeg skjønner! Jeg tror jeg ville tatt meg en tur til gynekolog, bare for å sjekke at alt står bra til. Gynekolger kan også gi mer faglige tips enn det vi kan her inne. Hvis lysten forsvinner pga smerte mener jeg det er såpass plagsomt at man burde dra til legen. Sex skal være godt, men med mye smerte kan man også få en automatisk "programmering" som gjør at man forbinder penetrering med smerte. Dette kan få musklene til å faktisk trekke seg automatisk sammen, og da gjør det vondt. Her er det en del ulike årsaker: http://www.ung.no/oss/sexogsamliv/13307.htmlAnonymous poster hash: 1f777...f0e Takk for hjelpen Anonymous poster hash: 40bde...305
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #22 Skrevet 14. juli 2015 Hei du Vi har egentlig god nok forspill, han er ganske flink på sånt. Og jeg kan bli kjempekåt, men selv da klrer han ikke få inn mer enn to finger inn. Men det føles bare veeeeldig ubehagelig ut, som om han river meg der nede..men det går jo vekk etterhvert når vi er midten av akten, men det er bare så frustrerende til tider at lysten forsvinner Ts herAnonymous poster hash: 40bde...305 Det tar TID å lære seg å pule ja.Lære seg å nyte en kroppsdel du nesten aldri har brukt til sex-nemlig skjeden...så du får bare pule i vei,og konsentrere deg om å lære deg å nyte dette.Ting tar tid.... Du får begynne å lære deg å bli kjent med egen vagina,finne g-punktet ditt,stimulere masse-slik at det blir opphissende og godt,å få fingre eller pikk stukket inn der....dette er noe som må læres.Akurat som man må lære seg-å like øl eller sykle..Er en grunn til at erfarne kvinner "foretrekkes"....Så du får bare være tolmodig.Han også.Han kan ikke forvente at du skal elske det-med det første... Anonymous poster hash: 262f7...5be
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #23 Skrevet 14. juli 2015 Kaller du skjeden din/musa di for fitte i dagliglivet også? Jeg syns det ordet er så stygt, de fleste bruker det jo faktisk som et skjellsord. Typ "hu er ei jævla fitte". Ang tranghet så var jeg selv ganske trang de første årene jeg hadde uregelmessig sex så tror det går seg til. Men bruk glidemiddel for sex skal ikke være smertefullt! Jeg tenker også at en tur til gynekologen kan være på sin plass for å sjekke for sopp og klamydia, dersom dere har sex uten kondom og minst en av dere har hatt minst en seksual partner til.Anonymous poster hash: 9a9f5...355 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #24 Skrevet 14. juli 2015 Kaller du skjeden din/musa di for fitte i dagliglivet også? Jeg syns det ordet er så stygt, de fleste bruker det jo faktisk som et skjellsord. Typ "hu er ei jævla fitte". Ang tranghet så var jeg selv ganske trang de første årene jeg hadde uregelmessig sex så tror det går seg til. Men bruk glidemiddel for sex skal ikke være smertefullt! Jeg tenker også at en tur til gynekologen kan være på sin plass for å sjekke for sopp og klamydia, dersom dere har sex uten kondom og minst en av dere har hatt minst en seksual partner til.Anonymous poster hash: 9a9f5...355 Begge to var jomfruer og vi har kunn hatt sex med hverandreAnonymous poster hash: 40bde...305
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #25 Skrevet 14. juli 2015 Begge to var jomfruer og vi har kunn hatt sex med hverandreAnonymous poster hash: 40bde...305 Så fint:) Anonymous poster hash: 79e34...861
frk91 Skrevet 14. juli 2015 #26 Skrevet 14. juli 2015 Dra til gynekolog om du ikke klarer å nyte sexen/får vondt. Jeg klarte å revne under sex fordi åpningen var for trang. Da hadde jeg gått rundt å hatt vondt 90% av gangene jeg hadde hatt sex helt siden jeg mistet jomfrudommen..
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #27 Skrevet 14. juli 2015 Dra til gynekolog om du ikke klarer å nyte sexen/får vondt. Jeg klarte å revne under sex fordi åpningen var for trang. Da hadde jeg gått rundt å hatt vondt 90% av gangene jeg hadde hatt sex helt siden jeg mistet jomfrudommen.. Hva gjorde gynekologen? Anonymous poster hash: 79e34...861
frk91 Skrevet 14. juli 2015 #28 Skrevet 14. juli 2015 Hva gjorde gynekologen? Jeg var ikke hos gynekolog, men skulle ønske jeg gjorde det før jeg revnet. Det tok to år før musa ble bra igjen, og det kan fremdeles bli vondt i arret om jeg har sex når jeg ikke er våt nok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå