Gå til innhold

Trang fitte

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heey!

Er det normalt å være ganske trang der nede?

Jeg er ikke jomfru og har sex minst en eller to ganger i uken og det gjør alltid vondt når han skal først inn. Hender at noen ganger så må han presse litt hard for å få den inn. Om det går ca 2 uker uten sex så blir jeg jævli trang og han sier at jeg føles like trang som da han skulle inn for aller første gang (when i was virginnn)...er dette normalt egentlig? Eller er det noe annet? jeg vil jo ikke vær sånn vid der nede, men det er frustrerende å føle som en jomfru når det går bittelitt tid mellom hver sex akter...

Anonymous poster hash: 40bde...305

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen til at du kjennes trang ut kan også være fordi du ikke er våt/kåt nok. Hjernen kan føles klar men underlivet trenger ofte lengre oppvarming enn bare litt klining.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bare deilig at du er så trang.:) Nyt det. Er verre hvis du var vid som ei bøtte som de sier.:P Exen var litt unormalt vid, og hun forandret seg ikke, selv om det gikk et par uker uten sex. Du er nok bare naturlig trang, så da kjennes det trangere ut hvis du går ei stund uten. Hun jeg er med nå, er akkurat sånn som du beskriver. Det er stor variasjon.:)

Anonymous poster hash: 4bad7...237

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan man finne ut om man er trang eller vid?

Anonymous poster hash: bdc4e...7f2
Skrevet

Det er vel bare å prøve med diverse gjenstander av varierende størrelse.

Gjest Gjest_frisk
Skrevet

Bare deilig at du er så trang. :) Nyt det. Er verre hvis du var vid som ei bøtte som de sier. :P Exen var litt unormalt vid, og hun forandret seg ikke, selv om det gikk et par uker uten sex. Du er nok bare naturlig trang, så da kjennes det trangere ut hvis du går ei stund uten. Hun jeg er med nå, er akkurat sånn som du beskriver. Det er stor variasjon. :)

For han, ja. Jeg skjønner at det er en god følelse å vite at man er tilfredsstillende for partner, men det er jo synd hvis det går utover hennes opplevelse av sexen.. En mellomting der begge føler nytelse under sex ville jo vært å foretrekke.

• Liker 6
Skrevet

Deilig det da

AnonymBruker
Skrevet

Heey!

Er det normalt å være ganske trang der nede?

Jeg er ikke jomfru og har sex minst en eller to ganger i uken og det gjør alltid vondt når han skal først inn. Hender at noen ganger så må han presse litt hard for å få den inn. Om det går ca 2 uker uten sex så blir jeg jævli trang og han sier at jeg føles like trang som da han skulle inn for aller første gang (when i was virginnn)...er dette normalt egentlig? Eller er det noe annet? jeg vil jo ikke vær sånn vid der nede, men det er frustrerende å føle som en jomfru når det går bittelitt tid mellom hver sex akter...

Det er normalt å være skikkelig trang-men uten å få vondt hver gang....hvis du er "innkjørt" og helt kvitt jomfruhinnen.Så burde det ikke være vondt....men deilig,om du er våt.

Mulig du enda har rester etter jomfruhinne..som gir slike smerter/ubehag.Det vil forsvinne etter masse puling..men hos noen kan det kanskje ta tid...

Anonymous poster hash: 262f7...5be

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du lurer, så er du ikke trang.

Anonymous poster hash: ed0e4...ff7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette med trang og vid er så misforstått. En vagina vier seg ut og trekker seg sammen av mange årsaker, det kan være etter hvor man er i syklusen sin, hvilken vinkel/stilling man er i, hvor kåt man er. En som er trang den ene uka/en sexstilling kan være vid den andre uka/en annen sexstilling.

Anonymous poster hash: 70395...49e
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dette med trang og vid er så misforstått. En vagina vier seg ut og trekker seg sammen av mange årsaker, det kan være etter hvor man er i syklusen sin, hvilken vinkel/stilling man er i, hvor kåt man er. En som er trang den ene uka/en sexstilling kan være vid den andre uka/en annen sexstilling.

Anonymous poster hash: 70395...49e

Ja sant det. Men er også store individuelle forskjeller på hvor stram musa er i utgangspungtet og hvor godt trente muskler man har der nede. Hvis man må stramme under sex hele tiden for å tilfredsstille partner, da er man vid. Hun jeg er med nå blir for trang hvis hun strammer. Hun er naturlig trang, så hvis hun strammer i tillegg skviser hun meg ut.:P

Skrevet

Det er normalt å være skikkelig trang-men uten å få vondt hver gang....hvis du er "innkjørt" og helt kvitt jomfruhinnen.Så burde det ikke være vondt....men deilig,om du er våt.

Mulig du enda har rester etter jomfruhinne..som gir slike smerter/ubehag.Det vil forsvinne etter masse puling..men hos noen kan det kanskje ta tid...

Jomfruhinne er forøvrig en myte. 

https://www.psychologytoday.com/blog/all-about-sex/201103/the-hymen-membrane-widely-misunderstood

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er vanlig. 

Er du trang?

Anonymous poster hash: cd463...35a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker nå at det førte til skarpe smerter å føre inn noe der...da jeg var jomfru.Tamponger etc.Og de er jo små....så litt antydning til jomfruhinne finnes nok.Men den er ikke helt tett.Klart det er åpning til at menstruasjonsblod kan renne fritt ut.Men det må være jomfruhinne-vev  der.Ellers hadde det jo ikke vært vondt å føre noe inn...for første gang...Det var i hvertfall veldig veldig ubehagelig å føre in tamponger etc.Det husker jeg.Tok også en del runder med sex-før alt føltes ok der nede....til man mistet denne "jomfru følelsen".Man var fortsatt veldig trang-men fantes ikke ubehag etter hvert....Noen kvinner kan sikkert ha en gjenstridig jomfruhinne...akurat som om noen menn kan plages med trang forhud....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville fokusert litt på hva som skjer før sexen. Har dere nok forspill? Du er nok ganske naturlig trang og trenger litt mer oppvarming. Viktig å være klar over det.

Også må jeg bare face-palme menn som sier "Det er bare deilig." Prøv å stikk en agurk opp i anus og kjenn hvor deilig det er.

Anonymous poster hash: 1f777...f0e
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville fokusert litt på hva som skjer før sexen. Har dere nok forspill? Du er nok ganske naturlig trang og trenger litt mer oppvarming. Viktig å være klar over det.

Også må jeg bare face-palme menn som sier "Det er bare deilig." Prøv å stikk en agurk opp i anus og kjenn hvor deilig det er.

Hei du :)

Vi har egentlig god nok forspill, han er ganske flink på sånt. Og jeg kan bli kjempekåt, men selv da klrer han ikke få inn mer enn to finger inn. Men det føles bare veeeeldig ubehagelig ut, som om han river meg der nede..men det går jo vekk etterhvert når vi er midten av akten, men det er bare så frustrerende til tider at lysten forsvinner

Ts her

AnonymBruker
Skrevet

Hei du :)

Vi har egentlig god nok forspill, han er ganske flink på sånt. Og jeg kan bli kjempekåt, men selv da klrer han ikke få inn mer enn to finger inn. Men det føles bare veeeeldig ubehagelig ut, som om han river meg der nede..men det går jo vekk etterhvert når vi er midten av akten, men det er bare så frustrerende til tider at lysten forsvinner

Ts her

Jeg skjønner! Jeg tror jeg ville tatt meg en tur til gynekolog, bare for å sjekke at alt står bra til. Gynekolger kan også gi mer faglige tips enn det vi kan her inne.

Hvis lysten forsvinner pga smerte mener jeg det er såpass plagsomt at man burde dra til legen. Sex skal være godt, men med mye smerte kan man også få en automatisk "programmering" som gjør at man forbinder penetrering med smerte. Dette kan få musklene til å faktisk trekke seg automatisk sammen, og da gjør det vondt. 

Her er det en del ulike årsaker: http://www.ung.no/oss/sexogsamliv/13307.html

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...