Gå til innhold

Hvordan/når bruker dere toner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bruker dere den morgen og kveld eller bare en gang om dagen?

Bruker Vichy sin Normaderm serie (rens og toner).

Anonymous poster hash: e7be5...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker ikke toner. Jeg har ekstremt sensitiv hud, og det er et eller annet stoff jeg ikke har funnet ut av enda som jeg reagerer på. Jeg har enda ikke funnet en toner som fungerer på min hud. Derfor dropper jeg den helt inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok, så man kan bruke den morgen og kveld? Prøvde det i en uke helt til venninna mi sa at det var for mye! Men leste både ja og nei på nettet så spørr bare innpå her jeg :fnise:

Men siden noen bruker det morgen og kveld så fortsetter jeg med det da. Huden min tåler det, så.. :)

Takk for svar!

Anonymous poster hash: e7be5...e18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker det i ræva til å fjern hemorider. Funker fjell og man slipper ydmykelsen ved å kjøpe hempridekrem på apo'n.

Anonymous poster hash: e8762...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baremeg89

Morgen og kveld :)

På kvelden fjerner den rester av sminken og på dagen gjør den at krem trekker inn bedre.

Dere som er sensitive (og ellers med uren /normal hud, ikke bruk en med alkohol! Kansje litt rundt kvisen men ikke 2 ganger til dagen)

Jeg har brukt dyre og billige synest faktisk den fra apoteke (aco tro jeg?) til tørr hud er super (og rimelig :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Morgen og kveld etter rens. Bruker toneren fra decleor, den som hører med cleansing milk eller hva den nå heter. Den er mild og god, og har aldri reagert på den. Er egentlig litt lei den da jeg har hatt en svær flaske av den i evigheter. Men regner med at jeg kommer til å savne den om jeg går tom og prøver noe nytt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 år senere...
Anonym1985 skrev (21 timer siden):

Hei! Kan en bruke Ole Henriksen oil control toner sammen med Elixir sitt retinolserum?

Det burde gå bra, ettersom konsentrasjonen av AHA og BHA i toneren er forholdsvis lav. Husk at du lar toneren trekke ordentlig inn slik at hudoverflaten er tørr før du påfører retinol, da retinol alltid skal påføres tørr hud for å unngå irritasjon. Foreslår at du tar en patch test før du bruker produktene i ansiktet: Påfør en liten mengde produkt på innsiden av håndleddet, altså toner først og deretter retinol, og vent i minst 24 timer. Dersom du ikke får noen reaksjon, kan du bruke produktene i ansiktet. Skulle det oppstå noen form for reaksjon, må du ta en pause til huden har normalisert seg, og heller bruker toneren om morgenen og retinol på kvelden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Morgen og kveld, etter rens. Bruker bomullspad for å ta på, noen bruker jeg bare henda og klapper på ansiktet.

Anonymkode: d4c25...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...