AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 Kan man kjøpe sexleketøy i en "seriøs gave"? Jeg har en kompis som like før sommeren kom ut av skapet som homofil og jeg vet at han har slitt litt, blir liksom aldri helt til pass med sin egen legning, at han skammer seg en del. Og jeg har begynt å lure på om jeg skal kjøpe en dildo til han. Føler jenter i dag er mye flinkere til alt det der, mens gutter kanskje vegrer seg enda mer og om jeg har en penis i nattbordskuffen som gjør meg tilfreds på en dårlig dag.. Kanskje han kan føle det samme. Det er virkelig godt ment, jeg vil at det skal være et slags symbol på at han virkelig ikke trenger å skamme seg. Men jeg er jo litt redd for at det blir tatt som en typisk tullegave, eller at jeg gjør narr av ham. Mange gutter gjør så jævla deal ut av de liker penis at det blir nesten slitsomt.. Som det var noe spess. Finnes vel allerede 3 milliarder kvinner som liker det samme! Anonymous poster hash: 45517...bbf
Luckiness Skrevet 11. juli 2015 #2 Skrevet 11. juli 2015 (endret) Dildo som gave blir aldri seriøst! Med mindre det er til sin egen partner og det gies mens kun du og han er tilstede. Flott at han har stått frem som homofil og er åpen om dette nå. Men du har ingenting med hans seksuelle liv å gjøre og bør dermed ikke gi ham dildo. Du kan heller være støttende i samtale med han og om dere skulle kommet inn på snakk om seksuelle saker og dildoer så kan du heller spørre om han ønsker å prøve, og kanskje tilby å kjøpe det for ham om han ikke tør selv. Man blander seg rett og slett ikke inn i seksuallivet til andre personer. Det er invaderende. Og ja, det kan tas som narr. edit: skrivefeil Endret 11. juli 2015 av Luckiness 9
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #3 Skrevet 11. juli 2015 Kan man kjøpe sexleketøy i en "seriøs gave"? Jeg har en kompis som like før sommeren kom ut av skapet som homofil og jeg vet at han har slitt litt, blir liksom aldri helt til pass med sin egen legning, at han skammer seg en del. Og jeg har begynt å lure på om jeg skal kjøpe en dildo til han. Føler jenter i dag er mye flinkere til alt det der, mens gutter kanskje vegrer seg enda mer og om jeg har en penis i nattbordskuffen som gjør meg tilfreds på en dårlig dag.. Kanskje han kan føle det samme. Det er virkelig godt ment, jeg vil at det skal være et slags symbol på at han virkelig ikke trenger å skamme seg. Men jeg er jo litt redd for at det blir tatt som en typisk tullegave, eller at jeg gjør narr av ham. Mange gutter gjør så jævla deal ut av de liker penis at det blir nesten slitsomt.. Som det var noe spess. Finnes vel allerede 3 milliarder kvinner som liker det samme! Anonymous poster hash: 45517...bbf Men vet du at han er "taker" da? Anonymous poster hash: 64e00...66c 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #4 Skrevet 12. juli 2015 Du kan jo ikke vite om han er giver eller taker.Blandt homofile er det nemlig sånn at man liker ikke/godtar ikke nødvendigvis begge deler. Min ene homo venn er en giver, han elsker å bli sugd og suge pikk og pule rumpe, men nekter å få sin rumpe pult. Syns uansett en dildo er litt i største laget å starte med for en som akuratt har kommet ut av skapet. Hva med å heller gi i gave en flaske vin og en bytur ut på homobar?! Det var min homovenns bursdagsønske og det gjorde jeg, han sa han aldri har fått en mer betydningsfull gave før for det å få hjelp til å bryte den barrieren med å tørre å gå på homobar og snakke med andre homser er ganske vanskelig for mange, spes alene, og de unngår å spørre guttevennene sine. Anonymous poster hash: 66551...607 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #5 Skrevet 12. juli 2015 Gavekort på Kondomeriet må være bedre, da kan han velge selv. Anonymous poster hash: 32130...342
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #6 Skrevet 12. juli 2015 Bruker homofile menn dildo på seg selv? Anonymous poster hash: 936e9...ad4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #7 Skrevet 12. juli 2015 Noen homofile menn bruker nok dildo. Det samme gjør noen heteorfile og bifile menn også. Anonymous poster hash: 32130...342
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #8 Skrevet 12. juli 2015 ikke gjør det. Anonymous poster hash: 3563a...d85
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå