AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Dette sitter langt inne å skrive. Jeg kjenner en som er 2 år yngre enn meg selv, i han var/er i midten av 20 årene. Livet hans var preget av kreft, 3. gangen ble fatal og all håp var ute. Han døde for et år siden, og jeg sitter igjen med en stor skam. En kveld da vi satt sammen hjemme hos meg, så spurte han meg noe. "Kan du ligge med meg, jeg vil ikke dø som en 20-noe jomfru". Litt før han fikk kreft for tredje gang så fortalte han meg i fylla at han var jomfru. Hans liv har vært preget av kreft og han har vært inne og ute av sykehuset hele sitt liv. Han spurte også om han kunne få sitt første kyss, som en start på sitt nye liv som kreftfri. Listen over ting han ønsket å gjøre var lang. Han fikk ikke en gang starte på den, bortsett fra det som var øverst "få mitt første kyss". Siden han var en god venn, så var det å kysse med han ikke noe problem for meg. Først sa jeg nei, for jeg ønsket for hans del at han skulle vente til han fant den rette. Men grunnen han ga meg var nok til å få meg til å gjøre det. "Du er den som har stått med meg, du er den eneste som ikke løp din vei da jeg ble sengeliggende av kreft. Du var den som fikk meg til å smile, den eneste som ikke så rart på meg da jeg mistet håret, eller gravde og spurte på feil tidspunkt". Jeg klarte ikke å gjøre det, klarte ikke å ligge med han! Selv om at kreften kom tilbake! Vi viste at han ikke kom til å overleve. Jeg så på han som en god venn. Jeg hadde ingen andre følelser enn vennskap, og han hadde det samme for meg. Jeg vurderte det frem og tilbake, før jeg fikk sagt ifra om valget mitt, som jeg skulle ønske var ja, så døde han. Jeg sitter igjen med en ekkel følelse inni meg. Ikke bare har jeg mistet min bestevenn, men jeg hadde tenkt å si nei til hans siste ønske!! Jeg føler meg så rotten og fæl. Det er nå litt over et år siden han døde, og jeg har ikke turt å fortelle noen dette. Føler meg som verdens mest ondskapsfulle menneske! Vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden, måtte bare få det ut et eller annet sted. Anonymous poster hash: 667d1...055 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Håper du ikke mener alvor. Her er det jo han som har gjort noe råttent ved å prøve å presse deg fordi han var syk. Anonymous poster hash: 81463...85c 21
Gjest Angry Man Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 Han var kanskje døende men han var også en ekkel fyr. Prøve å bruke sykdommen sin for å få seg noe. Æsj. Du burde absolutt ikke ha dårlig samvittighet for å ikke ha ligget med han.
Chloe- Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 Ikke ha dårlig samvittighet. Han døde vel vitende om at han hadde en bestevenn som var glad i han! Det er vært millioner ganger mer enn en utløsning. Og hvem vet, kanskje det er jomfruer i himmelen? 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #5 Skrevet 10. juli 2015 Håper du ikke mener alvor. Her er det jo han som har gjort noe råttent ved å prøve å presse deg fordi han var syk. Anonymous poster hash: 81463...85c Nettopp. Han tok utnytte av situasjonen sin som syk og prøvde å få TS til å ha sex med han av medlidenhet. Jeg vil ikke si at han var råtten på grunn av de ekstraordinære forholdene, men jeg synes ikke TS bør ha dårlig samvittighet over dette. Man skylder ikke sex til noen, selv ikke når de er dødssyke. Anonymous poster hash: 1c2dc...f9a 8
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #6 Skrevet 10. juli 2015 Han var kanskje døende men han var også en ekkel fyr. Prøve å bruke sykdommen sin for å få seg noe. Æsj. Du burde absolutt ikke ha dårlig samvittighet for å ikke ha ligget med han. Slik jeg forstod det handlet det vel mer om at han hadde lyst til å oppleve sex før han døde. Jeg synes dette er litt i gråsonen. Jeg synes ikke han er ekkel for å ytre dette ønske. Anonymous poster hash: 1c2dc...f9a 26
Gjest Blubberella Skrevet 10. juli 2015 #7 Skrevet 10. juli 2015 Nei du er ikke ondskapsfull. Din jobb om venn var å være der for ham, snakke med ham, dele sorgene og de små gledene, og prøve å gjøre den siste tiden hans best mulig. Det var ikke din jobb å oppfylle alle ønskene og livsmålene hans på den korte tiden han hadde igjen, og jeg tror nok innerst inne han forsto at det var litt mye å be om at du skulle ha medlidenhetssex med ham. Han var selvsagt redd og gjorde seg mange tanker om fremtiden (eller mangelen på denne), og da kan man tenke og si mye spontant og bekymre seg for feil ting. Vær glad for at dere delte et bra vennskap den siste tiden hans og trøst deg med at du var en god venn som var villig til å gå langt for å gjøre resten av livet hans best mulig. At du ikke ville ha sex med ham er like greit som det hadde vært om han ikke var dødssyk. Sex har man fordi man tenner på folk, ikke av medlidenhet. Gjør deg selv en tjeneste og kvitt deg med den dårlige samvittigheten og de dumme tankene med én gang. 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #8 Skrevet 10. juli 2015 Slik jeg forstod det handlet det vel mer om at han hadde lyst til å oppleve sex før han døde. Jeg synes dette er litt i gråsonen. Jeg synes ikke han er ekkel for å ytre dette ønske. Anonymous poster hash: 1c2dc...f9a Jeg tenker det samme, derfor jeg tok så lang tid å bestemme meg! Han viste at jeg ikke er den som legger meg etter alle, har kun hatt to partnere (en på den tiden), som er eksen og kjæresten min. Men samtidig så forstår jeg jo han! Han gikk glipp av så ufattelig mye av barndommen og ungdomstiden! Han drakk alkohol to ganger, og ene gangen så var det jeg som smuglet inn noen øl, slik at han fikk smake for første gang. Andre gangen var hjemme hos meg da han først fortalte alt. Så klart, han var kreftfri begge gangene. Men samtidig så klarer jeg ikke å slutte å tenke på det. Jeg hadde tenkt å si nei! Og det føles så ufattelig rotten gjort! ts Anonymous poster hash: 667d1...055
Gjest Universe Skrevet 10. juli 2015 #9 Skrevet 10. juli 2015 Han var kanskje døende men han var også en ekkel fyr. Prøve å bruke sykdommen sin for å få seg noe. Æsj. Du burde absolutt ikke ha dårlig samvittighet for å ikke ha ligget med han. Skjerp deg. Han var ikke ekkel av den grunn. Det var jo en venn han spurte, ikke ei fremmed. Jeg hadde sagt ja hvis det var min venn som var døende og spurte om å få oppleve sex før han døde, pga jeg gjør alt for mine venner som jeg er glad i. Ts. Ikke ha dårlig samvittighet. Det er ikke din feil at denne jævelsykdommen tok livet fra han. Du var der for han uansett selv om dere ikke hadde sex. Dessuten har han det bedre nå når han slipper å ha det vondt pga sykdommen. Du bestemte jo selv over din egen kropp, og om du ville eller ikke.
Gjest Angry Man Skrevet 10. juli 2015 #10 Skrevet 10. juli 2015 Slik jeg forstod det handlet det vel mer om at han hadde lyst til å oppleve sex før han døde. Jeg synes dette er litt i gråsonen. Jeg synes ikke han er ekkel for å ytre dette ønske. Anonymous poster hash: 1c2dc...f9a TS skrev at han spurte henne "Kan du ligge med meg, jeg vil ikke dø som en 20-noe jomfru" Han ytret altså ikke bare et generelt ønske om å få seg noe. Han spurte henne rett ut, han prøvde å spille på sympatien hennes for å få seg noe. Jeg synes det er ekkelt.
Nevian Skrevet 10. juli 2015 #11 Skrevet 10. juli 2015 Synes heller ikke dette var ekkelt gjort fra hans side. Skjønner jo godt at han gjerne ville oppleve det før han døde, og hva slags annen mulighet hadde han for å oppleve det enn å bare spørre noen? Var jo ingen vits for han å inngå noe forhold til noen, og hvis jeg skulle ligget med én person før jeg døde, så hadde jeg ønsket at dette var en person jeg kjente godt, og som kjente situasjonen min, og ikke en hvilken som helst one-night-stand. 11
Gjest Angry Man Skrevet 10. juli 2015 #12 Skrevet 10. juli 2015 Skjerp deg. Han var ikke ekkel av den grunn. Det var jo en venn han spurte, ikke ei fremmed. Jeg hadde sagt ja hvis det var min venn som var døende og spurte om å få oppleve sex før han døde, pga jeg gjør alt for mine venner som jeg er glad i. Ts. Ikke ha dårlig samvittighet. Det er ikke din feil at denne jævelsykdommen tok livet fra han. Du var der for han uansett selv om dere ikke hadde sex. Dessuten har han det bedre nå når han slipper å ha det vondt pga sykdommen. Du bestemte jo selv over din egen kropp, og om du ville eller ikke. Smaken er som baken. Du synes det er greit jeg synes det er forkastelig. Jeg hadde aldri hatt sex med en venn bare så de skulle få oppleve det.
Gjest Universe Skrevet 10. juli 2015 #13 Skrevet 10. juli 2015 Smaken er som baken. Du synes det er greit jeg synes det er forkastelig. Jeg hadde aldri hatt sex med en venn bare så de skulle få oppleve det. Det er greit, alle bestemmer over sin egen kropp, men trenger ikke kalle andre for ekle av den grunn.
Gjest Angry Man Skrevet 10. juli 2015 #14 Skrevet 10. juli 2015 Det er greit, alle bestemmer over sin egen kropp, men trenger ikke kalle andre for ekle av den grunn. Nei jeg kunne alltids sagt at jeg fant det forkastelig i stedet og på den måten gjort det mindre personlig. Helt korrekt. Sier ikke noe om hans personlighet ellers, han kan ha vært en super fyr for alt hva jeg vet. Jeg synes bare at å be en venn om noe slikt når du vet at du befinner deg i en sympatiposisjon.. uhmm.. det er noe som skurrer for min del. Men nok om det.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #15 Skrevet 10. juli 2015 Synes heller ikke dette var ekkelt gjort fra hans side. Skjønner jo godt at han gjerne ville oppleve det før han døde, og hva slags annen mulighet hadde han for å oppleve det enn å bare spørre noen? Var jo ingen vits for han å inngå noe forhold til noen, og hvis jeg skulle ligget med én person før jeg døde, så hadde jeg ønsket at dette var en person jeg kjente godt, og som kjente situasjonen min, og ikke en hvilken som helst one-night-stand. Det tenkte jeg også. Det å ha sex med noen man kjenner, er noe helt annet en ONS. Kan kanskje ikke si så mye om det jeg, siden min første og eneste ONS endte i et 2 år langt forhold. Men jeg følte ikke at det var ekkelt, eller at han spilte på sympati, eller brukte sykdommen for å få noe. For jeg kjenner han, jeg vet at han ikke er slik! Og det var ikke bare sex han ønsket, men å oppleve hvordan det er å elske med noen. En ONS hadde han kunne ha funnet seg på få timer. Han var en kjekk fyr! For meg så stoppet det, jeg møtte en liten sperre på en måte, for sex uten følelser går ikke hos meg. Som sagt, min første og eneste ONS endte jo opp med følelser, for jeg "gikk for" en jeg hadde noen småfølelser for der og da, og trudde han ikke likte meg. Men fant ut rett etterpå at det ikke var saken, så vi ble sammen etter en stund med dateing. Så det var ikke helt uten følelser det heller, så kan egentlig ikke regnes som en ons. ts Anonymous poster hash: 667d1...055 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #16 Skrevet 10. juli 2015 du var ganske slem, du nektet jo en dødende mann hans siste ønske. nå får han aldri fred og kommer til å hjemsøke deg, sånn at du må melde deg på åndenes makt. lilli bendriss må komme å gi gjenferdet spøkelsessex, slik at han endelig får gå over. Anonymous poster hash: 925d1...287
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #17 Skrevet 10. juli 2015 Godt spørsmål TS. Vanskelig å si hvor langt man bør strekke seg for en som skal dø og det er jo individuelt hvor stor belastning man føler ved å ha sex med en slik person. Men gjort er gjort og spist er spist. Synes ikke man skal dvele på ting man ikke får gjort noe med. Anonymous poster hash: 2b936...d39
Ruccula Skrevet 10. juli 2015 #18 Skrevet 10. juli 2015 Jeg har aldri hatt en one night stand og er veldig selektiv når det kommer til sex. Men jeg tror nok jeg hadde hatt sex med mannen, jeg hadde bitt tenna sammen og tenkt at dette gjør jeg ikke for meg selv. Så hadde jeg tatt på meg sexy undertøy og virkelig forsøkt å gitt han en minnerik natt. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #19 Skrevet 10. juli 2015 TS skrev at han spurte henne "Kan du ligge med meg, jeg vil ikke dø som en 20-noe jomfru" Han ytret altså ikke bare et generelt ønske om å få seg noe. Han spurte henne rett ut, han prøvde å spille på sympatien hennes for å få seg noe. Jeg synes det er ekkelt. Dette er bare din tolkning. Å skulle ha sex betyr nok mye for de aller fleste unge mennesker. At han ville ha det med noe han så på som den fineste personen i verden er heller ikke rart. At du driver og svartmaler de naturlige lystene til noen som har levd med døden hele livet sier noe om deg som person. Snakk om å gjøre seg stakkarslig. Anonymous poster hash: cc2a9...38e 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #20 Skrevet 10. juli 2015 Du skylder ingen sex! Dette sitter kun i ditt hodet og du trenger ikke å ha dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: fc200...f32 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå