Gå til innhold

Hei Waco


Gjest Lottemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Eline

Hei godklumpen!

Ingen frustrasjoner hos meg, nei. Jeg lider under mangel på frustrasjoner for tiden, koser meg bare jeg. Og det krever virkelig ikke store tankevirksomheten å kommunisere med deg, så der tar du feil - men jeg ser på det siste svaret ditt at du faktisk ikke er så beinhard som du liker å gi inntrykk av, så jeg fikk meg en liten opptur, det er jo alltid gøy å få rett i sine slutninger :)

Kos deg videre, sunshine! Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eline

Endelig... trodde aldri du skulle skjønne det... hvert eneste ord du skriver går rett i hjertet på meg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hitemup ikke innlogga....

Rufse hufsa, hufsa slufsa rufsa hufsa hufs.slufsa hufsa ruvsa hu.

Tidelideli de leida.

Waco jeg trur hu drømmer om at du skal krype under dyne hennes og Rufse Hufsa hennes. Men pass deg for den seksuelle lavalder er 16, og hvor gammal kan hu egentli verra.

Virker rundt 13-14....... :D

Hilsen Hufse rufser`n Hitemup

When i Die, let it be. When they come fore me, bury me a G.

Only GOD can judge me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eline

OI! Jeg som tidligere trodde at WACO hadde pubertale innlegg!! Hitemup (intelligent nick!!) får Waco til å virke moden, sexy og reflektert. Samarbeider dere eller? Jøss, for et nivå på enkelte. Sørgelige greier. Men en god latter forlenger som kjent livet. Fortsett med tøyset, hitemup, jeg vil leve til jeg blir hundre...

Ha en strålende dag!

Hilsen Eline, dobbelt så gammel som 13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eline, nå må du prøve å skille sak/privatperson..... jeg vet det er vanskelig, men du må bare forsøke..... kanke drite deg ut lengere nå vettu.

Men det er jo en kjensgjerning da..... at tjueseks år gamle jentunger er gjerne litt "rastløse"......

Når kvinnens biologi og naturlighet går på tvers av hverandre, er ikke rart dem blir litt sure da....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eline

Waco, du som er så opptatt av saklighet, kan du ikke utdype det siste innlegget ditt og referere direkte til hva du mener? Biologi og naturlighet? Hvor kom det opp hen? Sak og person? Her er det ingen sak, det er PM, personlige meldinger, som går på person, ikke sak... "Jentunger på 26 er rastløse"? Er jeg rastløs? Hva begrunner du det med? Få litt kunnskapsrik info nå! Sidn du kaller meg jentunge må du være betraktelig eldre da?? DET er skremmende det!

Sånn, få se hva du har å komme med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Lionda ikke innlogget

Det var et bra svar, Waco. Du har endel bra kommentarer innimellom provokasjonene. :wink:

Lionda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*pip*

kan jeg få lov til å henge meg på den siste meldingen jeg også? Det VAR en bra kommentar, waco....

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Venus, ikke innlogget

:D Hei igjen Waco.

Ja, takk for svaret ditt. Jeg var litt spent på dette forstår du...

Så spørsmålet var faktisk ikke ment vondt. Nå er jeg LITT klokere...

Og tross alt er det vel bedre å hate å elske noen, i forhold til det å elske å hate noen.

God helg !!!

Vennlig fra Venus. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du elsker å hate kvinner litt også jeg. Ihvertfall her på KG.

Men du - har du noe liv utenom nå, eller er det full sommerferie foran PCen?

Og hvordan GIKK egentlig eksamen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...