Gå til innhold

Hei Waco


Gjest Lottemor

Anbefalte innlegg

Gjest Lottemor

Dette er ikke et innleg for å kritisere deg på noen måte....

Ville bare si at du bringer opp masse som er morsomt å lese...

Virker som en oppegående smart mann/gutt.....og du kan virkelig egle på deg en gråsten....

Og du har en fantasi som jeg alldrig trodde at en menneske som er kommet over puberteten kunne ha :)

Hvor tar du allt i fra???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lottemor

Eller kansje han er liten og svak og har fått mye juling av damer som er større enn han??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Janna

Jeg vet det, jeg vet det....

Og det er ingen edel grunn til å plage folk da Waco :-?

*stikk stikk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hitemup

Waco, jeg digger innleggene dine, og om rødstrømpene ikke tåler det, så har sikkert ottar ei side på nettet :D

Hitemup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eline

Har ingenting med å være rødstrømpe å gjøre, waco har ingen innlegg som viser noen særlig innsikt i verken menns eller kvinners oppfatning av ting. At ikke flere menn reagerer på idiotinnleggene er jo utrolig, håper ikke det sier noe om nivået av bevissthet hos menn flest.

Get real. Finnes lite morsomt, og i hvert fall ikke glupt, i innleggene. Det er ikke mulig å oppfatte dem seriøt. Antagelig er dette forumet noe waco bruker for sin egen underholdnings skyld, skrive innlegg uten rot i virkeligheten frodi han tror han provoserer med det. Noen her nevnte han var over puberteten. Ingenting i innleggene gir meg noen særlig grunn til å tro han har passert 15-års stadiet.

Waste of time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gjerne sånn Eline... man har en tendens til å blir litt småaggresiv når man ikke klarer å motargumentere....

At jeg er en real idiot kan så sikkert være riktig... men nå bekrefter kreativitet galskap.....

Waco

...fantasifull som få....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Jeg har en teori jeg Waco. Enighet kveler deg. Du må sette alt på spissen, du kvervulerer og kommer med påstander bare for å få folk til å gi deg litt motstand.

En mann som ikke får motstand blir kjedelig.

Motstand=liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok inne på noe vesentlig der Vinga.... Litt synd egentlig at det finnes piker der ute.... som tror... med hele sitt hjerte og fornuft... at Waco.... er en tekstutgave av en virkelig person....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eline

Nettopp det jeg mente - noen som faktisk tror du er en tekstutgave av en virkelig person, går jo på en smell.

"Det er gjerne sånn, at man blir småaggressiv når man ikke klarer å motargumentere". Jeg må gå ut i fra at du snakker om deg selv. Jeg finnes ikke aggressiv, innleggene dine inneholder ikke SÅ sterkt stoff. Jeg kan, på det meste, kanskje bli litt oppgitt, på helt generelt grunnlag, over at det finnes såpass stusslige personer, men that's it - det er alt du er verdt av engasjement. Men egoet ditt er selvsagt oppblåst nok til at du tror du virkelig når frem. Den gleden unner jeg deg, du kan umulig ha så mange andre gleder. Men du har til gode å klare å provosere meg, til det er du ikke kunnskapsrik eller bevisst nok.

Gode ønsker for deg, ha en strålende dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerer stadig vekk kvinnenes totale manglende vilje å skille sak/person..... det er i slike stunder man kanskje spør seg.... "burde egentlig disse kvinnne blir kvotert inn..."......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eline

Med fare for å gjenta meg selv, du må snart begynne å lese det folk skriver og se setningene i en sammenheng. Skille sak og person? KVINNERS manglende evne til å skille på sak og person? Jeg må nesten le. Du mener altså at det er mulig å være uten kunnskap som person, men likevel legge for dagen kunnskap i sak? Stakkars deg. Hvert eneste innlegg du skriver bekrefter jo bare på nytt og på nytt det jeg skriver. Morsomt. Du lyser opp dagen min, Waco. Velvalgt nick, forresten... svært presist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hiteump

Finnes det ingen andre her inne å plage/trakasere osv.

Waco det er nok ikke lenge før du har Ottar på døra heller.

Waco gjør dette forumet underholdende og har masse!! kreative inslag, han argumenterer meget bra og virker som en av de mere intelektuelle her inne.

Let him Be!.

Hitemup.

When i die, let it be, when they come for me bury me a G, quote 2pac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha... det var jammen hyggelig å høre... skal jeg være helt ærlig her... så er det egentlig ganske slitsomt å være her med så masse krakilske kjerringer... men det er også morsomt når dem kommer til kort hele tiden og må persontrakkasere... haha da ler jeg godt!

Hehe... de skjønner ikke at det enkleste som finns er å slenge dritt til sine omgivelser, tror det krever litt mer å motargumentere....

Men noen vil jo mye heller diskutere "hva slags bestikk har du"... så jeg har vel ikke kommet til forumet for å filosofere over kvinners ofte litt artige særligheter....

Waco

....studerer kvinners reaksjonsmønster....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eline

Hei Waco, solstrålen!!

Persontrakassering? Leste du ikke hva jeg skrev? Eller sikter du til andre som har kastet seg over deg?

Krakilske kjerringer? Ja, jeg ser det er en del av dem her. Men du skriver jo bare for å underholde deg selv, så det er jo nettopp responsen fra disse kjerringene som holder deg i gang, vel? Jeg bare spør, altså, vil jo ikke såre deg eller noe, ser du er litt i overkant nærtagende når det gjelder tilbakemeldinger fra andre.

Det er forskjell på persontrakassering og konstruktiv kritikk, vet du. Men du må jo bare lese innleggene mine om igjen til du forstår dem helt, det kan være litt vanskelig med lange setninger og flerstavelsesord. Jeg ser du strever litt med rettskrivning og grammatikk. Og synes du egentlig at dine egne innlegg er mindre krakilske og trakasserende enn de som svarer deg? Da tror jeg kanskje du bør få litt hjelp til å øke din grad av selvinnsikt. Eller rett og slett snart øke kunnskapsnivået sånn generelt, sånn at neste gang du skriver innlegg, så har du faktisk noe å bringe videre. Kanskje Krakilske Kvinner trakasserer deg mindre da. Noen bruker jo dette forumet for å få seriøse tilbakemeldinger og for å høre andres erfaringer. Da er det kanskje litt lite omtenksomt å gi dem oppgulp på modenhetsnivået til en tenåring.

Jeg har lest en del av innleggene dine, så mine tilbakemeldinger er ikke basert på sårede følelser eller noe - jeg har aldri følt meg tråkket på av noe du har skrevet, til det er du ikke saklig nok. Blir litt for lettvint å skylde på at andre er sure på deg, bare fordi de ikke er enige med deg, vet du... det er jo helt elementært.

Ha en flott dag videre, koseklumpen!

Hilsen Eline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at frøkenbedreviter har lirt av seg en del frustrasjoner..... Tydelig at jeg har satt igang en del tankevirksomhet hos deg kan det virke som.

Ikke min feil at du ikke har noe bedre å komme med egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...