Gå til innhold

hjelp meg!!!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

hei jeg håper at noen kan hjelpe meg. jeg sitter i en vanskelig knipe.

mine barn som er 4,5 år og 3 år kom til min mor og sa at når minste man hadde gjort i bleia dro pappa han i armen. dette har de også sagt til meg .

nå vil ikke han si at han har gjort i bleia til sin egen pappa.

har snakket med min mann men han sier at det er ikke sant.

hvor troverdig er små barn

.håper at noen kan hjelpe meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig det der. Men jeg synes du burde fortsette å høre på hva barnet ditt har å si. Og du kan godt se om du ser voldelige tegn i fra barnefarens side. Men barsn troverdighet kan selvfølgelig variere. Kanskje du kunne skannet med noen profesjonelle dersom barnet ditt fortsatt virkere redd og forsiktig om barnefaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ofte barn overdriver. Kan ta et eksempels om skjedde for 15 min siden; Datteren min kom gråtende fra nabon. Hun påsto hun hadde dratt henne i armen og slengt henne i gulvet.

Det som virkelig skjedde var at hun hadde tatt to barn i full slåsskamp i hver sin arm og skilt dem.

For et barn kan det oppleves mye verre enn hvordan vi voksne vil tolke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:) i den alder som du sier eller skriver når ungen er 3 og 4,5 år gammel fantaserie ikke i det hele tatt.jeg hadet sagt til bestfar athan får holde seg unna til han innromme det han gjøre. og foresten det er forskjell på en 15 åring og to på dem alderen.

den på 15 år trenger oppmersomheten din

hilsen en som hvet hva det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...