Gjest kosesyk Skrevet 7. september 2004 #1 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg trenger nærkontakt, sex. Hvordan går man frem for å få det? Er det nok å få kontakt med noen på byen, og vente og se om man blir bedt med hjem? Og hvordan gjør man dagen etterpå? Er det vanlig at man sniker seg ut om morgenen, er det flaut å snakke sammen dagen derpå? Man ser jo ikke alltid like pen ut etter en natt med sminke på før man får fikset seg. Bør man derfor bare snike seg avgårde? Eller spiser man frokost sammen om morgenen liksom? ONS er jo uforpliktende, men kanskje det kan gi en akkuratt det en har behov for der og da av nærkontakt med et annet menneske, og sex. Jeg er ingen tilhenger av å drive å ligge rundt med drøssevis av menn. Men jeg har jo behover. Er dette en grei måte å løse de på? Noen feller man kan gå i? Noen som har erfaringer å komme med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elskerinnen Skrevet 7. september 2004 #2 Del Skrevet 7. september 2004 Skaff deg heller en elsker, en fast person som du kan ringe eller han ringe deg når dere har lyst på å knulle. ONS er som oftest en dårlig opplevelse med masse skyldfølelse om ikke begge parter er enig om hva som skal skje. En elsker derimot, da er ting avtalt og klargjort på forhånd og man får fylt opp fitta når man trenger det med en person man er trygg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. september 2004 #3 Del Skrevet 7. september 2004 Skaff deg heller en elsker' date=' en fast person som du kan ringe eller han ringe deg når dere har lyst på å knulle. ONS er som oftest en dårlig opplevelse med masse skyldfølelse om ikke begge parter er enig om hva som skal skje. En elsker derimot, da er ting avtalt og klargjort på forhånd og man får fylt opp fitta når man trenger det med en person man er trygg på.[/quote'] Som jeg skulel sagt det selv - bare med litt andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kosesyk Skrevet 7. september 2004 #4 Del Skrevet 7. september 2004 Hvordan skaffer man seg elsker når man kjenner så lite mennesker? Og hva om det blir følelser for denne? Følelses biten er vel lettere å ungå om man har ONS. Selv om jeg jo ser at jeg sikkert ikke ville hatt sånn stor seksuelt utbytte av det. Man kjenner jo ikke personen. Men jeg trenger noe, nærhet, sex, å vite at jeg kan gjøre det godt for en annen og at denne blir glad for dette. Vet bare ikke om jeg tør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. september 2004 #5 Del Skrevet 7. september 2004 Følelsesbiten er den kompliserende faktoren i ethvert fucking-friend forhold, men det må man faktisk snakke om etterhvert - og vi er alle forskjellige. Noen takler den typen forhold bedre enn andre... Hvordan du skaffer en elsker? Let på nettet f.eks... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 7. september 2004 #6 Del Skrevet 7. september 2004 det finnes vel ikke noen regel som gjelder for alle ons. 1. få kontakt dette er ganske lett hvis man er jente. det er bare en naturlov at det alltid er flere gutter som vil pule enn jenter som vil pule med dem. du har råd til å være kresen, med andre ord. lett beruselse gjør deg vittig, vakker, selvsikker og får deg til å slakke på krava. 2. kline enten finner dere ut at dere vil bli/ta med hverandre hjem på byen, eller på nachspiel. en gyllen regel er å bli med den andre hjem. på den måten vet de ikke hvor du bor hvis de viser seg å være sprø. 3. akten vær forberedt. kondom kondom kondom. bruk gjerne annen prevensjon i tillegg. hvis kondomer var sikre hadde ikke jeg sittet her. siden du bare er ute etter sex og ikke noe forhold, kan du være så egoistisk du vil i senga. 4. dagen derpå denne varierer. noen ganger er det bare teit, noen ganger hyggelig. man bør være høflig nok til å si ha det bra før man stikker av. man oppdager ofte at man ikke har så mye å snakke om. det er helt greit å si ja takk til frokost hvis du blir spurt. du kan bare ljuge og finne på en avtale hvis du har lyst til å gå. hvis du våkner først eller i løpet av natta, er det greit å gå på badet og gni av seg det man klarer av sminke med vått dopapir e.l. eller du kan stille forberedt ved å bruke lite sminke som ikke griser. (prøv kanebos 38grader mascara og clinique quickliner for eyes: disse ser nesten like bra ut om morgenen.) uansett tar du deg en tur på badet og retter opp det verste før du går. når du kommer ut vil det stråle 'nypult' av deg, du trenger ikke sminke. noen sjeldne ganger våkner man opp og er gjensidig vilt forelsket, men det hører med til unntakene. ganske ofte ender en av partene opp med å være mer interessert enn den andre i ettertid. (og det er grunnen til at jeg slutta med ons. jeg syns det er skikkelig fælt med menn som blir forelska i meg uten at jeg gjengjelder følelsene.) ps anbefales at man satser på ons natta til en fridag. pes å skulle på jobben etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann28 Skrevet 7. september 2004 #7 Del Skrevet 7. september 2004 uansett tar du deg en tur på badet og retter opp det verste før du går. når du kommer ut vil det stråle 'nypult' av deg' date=' du trenger ikke sminke.[/quote'] er det derfor jeg ser så mange pene jenter tidlig ute på lørdag og søndag formiddag..... for dem har (og er) "nypult" utseende? Skjønner at ivanka har hatt noen ONS tidliger ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 7. september 2004 #8 Del Skrevet 7. september 2004 oops, avslørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. september 2004 #9 Del Skrevet 7. september 2004 Vi er alle pene når vi er nypulte - ons eller forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slapp_nuddel Skrevet 7. september 2004 #10 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg er bare pen uansett jeg 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tenker Skrevet 7. september 2004 #11 Del Skrevet 7. september 2004 Det hender vel også at det blir en runde til i halmen morgenen etter en ONS... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 7. september 2004 #12 Del Skrevet 7. september 2004 man får fylt opp fitta når man trenger det med en person man er trygg på. Så var det dette med å uttrykke seg smakfullt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kosesyk Skrevet 7. september 2004 #13 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg trenger iallefall noen. Å få en bekreftelse på min kvinnelighet. Å få hudkontakt. :-( Men jeg vet ikke om jeg tør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary logga ut Skrevet 7. september 2004 #14 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg trenger iallefall noen. Å få en bekreftelse på min kvinnelighet. Å få hudkontakt. :-( Men jeg vet ikke om jeg tør. Du snakker om nærhet, bekreftelse osv. Jeg regner med at du har tenkt over kanskje ikke tilfeldig sex gir deg dette? At du sitter igjen med en helt annen følelse når personen vil ha deg ut dagen etter - en følelse av avvisning kanskje. Følelsen av bekreftelse og nærhet man har kvelden før løses opp i tomhet dagen etter...fordi det er falskt. hvor mange slike tåler man? Og hvor lenge skal man holde på før man innser at man faktisk lengter etter kjærlighet? Uannsett om man takler kjærlighet og forhold eller ikke. Jeg tror ikke man får nærhet og bekreftelse av folk som ikke bryr seg om en. ONS er åpenbart for å få fylt opp fitta, som en her så fantastisk frimodig sa det. Like greit med plastikk, kanskje? klem en venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jippii Skrevet 7. september 2004 #15 Del Skrevet 7. september 2004 Hvis du ikke er hypp på å møte fyren igjen..., legg igjen en 50 lapp og gå før han våkner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 8. september 2004 #16 Del Skrevet 8. september 2004 Hvis du ikke er hypp på å møte fyren igjen..., legg igjen en 50 lapp og gå før han våkner! Ja da blir han sikkert glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2004 #17 Del Skrevet 8. september 2004 Du kler på deg og går hjem når han har sovnet, så slipper du å tenke noe mer på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 8. september 2004 #18 Del Skrevet 8. september 2004 Hvis du ikke er hypp på å møte fyren igjen..., legg igjen en 50 lapp og gå før han våkner! Hvordan føler du deg hvis han våkner først og gjør noe sånt? Hvor ble det av gjensidigheten her i verden.....???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå