Jolene Skrevet 9. juli 2015 #21 Skrevet 9. juli 2015 Hehe ja er noen som er flinke til å manipulere kvinner. De hadde takket ja hvis de visste de ikke ble oppdaget. Jeg for min del suger på å lyve så dama gjennomskuet meg før jeg fikk sjangsen. Vi lo litt av det i grunn..Anonymous poster hash: c61d0...f68 Nå vet ikke du noe om hvordan regler vi har for vårt forhold heller Min kjære trenger ikke å lyve til meg for å si det på den måten
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #22 Skrevet 9. juli 2015 Hvis en mann absolutt skal ha massasje, hvorfor oppsøker han ikke et helt vanlig massasjeinstitutt som er anerkjent og med massøser som ikke kommer fra en kultur der "Happy ending" er en del av pakka??? Anonymous poster hash: 5747b...863 Fordi thaimassasje er kjennetegnet ved at man utsetter muskler og ledd for trykk mens de også er i bevegelse. Dette er veldig effektivt, og det eneste som hjelper på en del typiske problemer. De fleste "vanlige" steder har bare klassisk svensk massasje, hvor man ligger helt stille under behandlingen, og dette er mer "kosemassasje" som ikke har like god effekt. Anonymous poster hash: 1558c...f71
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #23 Skrevet 9. juli 2015 Nå vet ikke du noe om hvordan regler vi har for vårt forhold heller Min kjære trenger ikke å lyve til meg for å si det på den måten Åhhh heldig han som får lov å dyppe den litt i fremmede damer.😄Anonymous poster hash: c61d0...f68
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #24 Skrevet 9. juli 2015 Nei, det er ikke utroskap. Hva som er realiteten eller ei når det gjelder disse thailandske massasje instituttene, så betyr det ikke at det er straks utroskap man tråkker inn døra. Beklager, men det høres og virker veldig tett å anklage mannen for utroskap om han bare er innom og besøker thailandsk massasje institutt. Jo, det skaper nok ubehag og ville tanker, forståelig. Men å allikevel tro og skjære alle under samme kam, blir litt latterlig. I tillegg oppfatte det som svik?! Så, stol heller på partneren enn å skape ubehagelig stemning, og kjøre huet sitt fullstendig. Btw: Vært på par sånne i Oslo, og aldri fått noen antydning til noe uproffe tjenester. Er ikke enig. Og årsaken er at alle VET hva disse stedene står for, og da oppsøker man ikke disse. Og hvis man ikke ser noen grunn til å ikke dra dit, så kan man i allefall ta hensyn til sin partner! Det finnes et rikt tilbud av seriøse og utdannede massører med ulike spesialfelt, så det er ingen unnskyldning å dra til en thai-bule der man med en sannsynlighet på sikkert 90% vil bli tilbudt Happy Ending. Så ja, det er definitivt et svik om mannen min hadde oppsøkt et slikt sted. Jeg likestiller det med at han skulle dratt på strippeklubb og fått lapdance av en naken jente. Utroskap, punktum. Anonymous poster hash: 5747b...863
Jolene Skrevet 9. juli 2015 #25 Skrevet 9. juli 2015 Åhhh heldig han som får lov å dyppe den litt i fremmede damer.Anonymous poster hash: c61d0...f68 Hahaha!
Rosa Sitron Skrevet 9. juli 2015 #26 Skrevet 9. juli 2015 Alle dere som svarer at det hadde vært heeeelt greit om mannen deres hadde fått såkalt thai-massasje: Det skulle jeg likt å se i praksis. Anonymous poster hash: 5f7ae...0a3 Jeg har kjøpt han Thai massasje i bursdaggave. men uten Happy ending 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #27 Skrevet 10. juli 2015 eeeh... nei...! Massasje er massasje og ikke sex! Anonymous poster hash: 58364...7e3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #28 Skrevet 11. juli 2015 Trodde det var ulovlig med happy ending i Norge? Anonymous poster hash: 83fe2...e4e
Gjest Nikee Skrevet 12. juli 2015 #29 Skrevet 12. juli 2015 Tråden er ryddet for avsporinger Nikee, mod.
I Grosny Skrevet 12. juli 2015 #30 Skrevet 12. juli 2015 Å sende gubben på ett tilsynelatende happy massasjeinstitutt er like naivt som å sende kona på butikken for å kjøpe melk, og regne med at hun ikke bruker penger på sjokolade. Muligheten for godsaker er tilstede, men de trenger ikke å handle mer enn de planlegger, og de trenger ikke å handle noe usunt.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #31 Skrevet 12. juli 2015 Thai massasje et veldig effektivt det (normal massassje) og flere oppegående som driver med det her jeg bor. Hadde han fått massasje hadde det ikke vært utroskap selvsagt. Jeg har gått til mannlig fysio og det er mye rare stillinger for å løse opp kroppen der også. MEN hadde han takket ja til happy ending så hadde det vært utroskap.Anonymous poster hash: 7fb45...476
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå