Gå til innhold

Thai massasje - Utroskap?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis mannen din plutselig innrømte at han hadde fått thai-massasje i Oslo, hadde du akseptert dette, eller sett på det som utroskap?

Om han hadde sagt at "ingenting skjedde" og at det ikke ble tilbudt "Happy ending", hadde det endret på situasjonen?

Jeg tror ikke jeg kunne ha godtatt dette. Rett og slett fordi disse sjappene i så og si 100% av tilfellene er fordekte bordeller, der omtrent alle menn kjøper seksuelle tjenester.

Jeg synes bare å dra til et slikt sted er et voldsomt svik når man vet hva disse står for.

Anonymous poster hash: 5747b...863
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ha ha! Alt man skal sette som utroskap.

Massasje er ikke utroskap, selv om du trur alle stedene er skjulte bordeller.

Anonymous poster hash: a0a24...680

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Massasje utroskap? Nei, herregud... 

Anonymous poster hash: e7e1b...34b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle som tilbyr "happy ending". Noen KG-menn elsker å portrettere det slik, ettersom det er ingenting som gleder en ensom stakkar mer enn viten om at en kvinne blir stressa og lei seg ved anklage om at hun er "naiv" som ikke vet at slikt foregår. Men nei, alle disse stedene er ikke bordeller.

Massasje er vel ikke slikt folk går og betaler for i hytt og pine heller. Du kan foreslå en parmassasje eller at du masserer ham om han har behov for avslapning. 

Anonymous poster hash: 72951...f8e
AnonymBruker
Skrevet

Ville nok foretrekt at han dro til et sted med mer klasse enn det. 

Anonymous poster hash: 282a2...4da
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle som tilbyr "happy ending". Noen KG-menn elsker å portrettere det slik, ettersom det er ingenting som gleder en ensom stakkar mer enn viten om at en kvinne blir stressa og lei seg ved anklage om at hun er "naiv" som ikke vet at slikt foregår. Men nei, alle disse stedene er ikke bordeller.

Massasje er vel ikke slikt folk går og betaler for i hytt og pine heller. Du kan foreslå en parmassasje eller at du masserer ham om han har behov for avslapning. 

Jeg har ikke mot massasje. Det er disse "thai massasjene" jeg snakker om. Som regel små "buler" som tilbyr såkalt massasje, som i realiteten er salg av sex. Hvis en mann absolutt skal ha massasje, hvorfor oppsøker han ikke et helt vanlig massasjeinstitutt som er anerkjent og med massøser som ikke kommer fra en kultur der "Happy ending" er en del av pakka???

Som sagt, hadde det vært min mann, så hadde det vært et svik bare å oppsøke et slikt sted.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke mot massasje. Det er disse "thai massasjene" jeg snakker om. Som regel små "buler" som tilbyr såkalt massasje, som i realiteten er salg av sex. Hvis en mann absolutt skal ha massasje, hvorfor oppsøker han ikke et helt vanlig massasjeinstitutt som er anerkjent og med massøser som ikke kommer fra en kultur der "Happy ending" er en del av pakka???

Som sagt, hadde det vært min mann, så hadde det vært et svik bare å oppsøke et slikt sted.

Ja, det er akkurat det samme jeg snakker om. Jeg sier at massasje av thailandske kvinner ikke er unisont med sextjenester i alle tilfeller. Om man drar til Thailand, kanskje, men ikke her. Ja det skjer i Oslo og men det er ikke konsekvent i hvert institutt. Så det er ikke noe man kan anta uten videre.

Men joda, du står fritt til å lure på hvorfor en mann velger disse stedene spesifikt.

AnonymBruker
Skrevet

Thai massasje er jo med klær på og alt mulig.. Ville såklart stusset om min mann gikk og fikk massasje sånn av seg selv, fordi det er helt utypisk for ham, men jeg ville ikke tenkt at det var utroskap eller at han egentlig hadde gått til en hore...

Anonymous poster hash: 2942b...cac
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle steder er med mer enn underbukser på, og ikke alle steder er det happy ending. Har min faste "bule" jeg går av og til, og der er det så lytt at det hadde vært umulig å ikke få med seg om de drev på med slikt. Stedet tilbyr og en masse ting for kvinner også.

Grunnen til at jeg går der og ikke på "normale massasjeinstitut" er at der jobber det mennesker som veit at muskler tåler å få litt hard behandling for å løsne opp. Aldri vært tilbudt noe mer der.

Happy ending massasje er utroskap ja. Vanlig ikke. Om dama mi hadde ment det, hadde hun bare måtte trø til selv skikkelig.

Anonymous poster hash: a0a24...680

• Liker 1
Skrevet

Hadde nok blitt litt skeptisk, men tviler vel egentlig på at kjæresten hadde orket å bruke penger på noe sånt. Han får jo alt han ønsker hjemme, både massasje og "massasje".

Skrevet

Hadde vært greit for meg. Har jo tillit til min partner ;)

Skrevet

Ja, det er akkurat det samme jeg snakker om. Jeg sier at massasje av thailandske kvinner ikke er unisont med sextjenester i alle tilfeller. Om man drar til Thailand, kanskje, men ikke her. Ja det skjer i Oslo og men det er ikke konsekvent i hvert institutt. Så det er ikke noe man kan anta uten videre.

Men joda, du står fritt til å lure på hvorfor en mann velger disse stedene spesifikt.

Ikke i Thailand, heller. Der kan du få en ganske grundig massasje som IKKE handler om hverken kuken eller happy ending, for en billig penge.

Anyway, spørsmålet blir jo om man stoler på at mannen får massasje og ikke går dit for å kjøpe sex.

• Liker 2
Skrevet

Massasje er jo kjempegodt, men dessverre ofte veldig dyrt på disse velkjente sentrene. Thaimassasje er mye billigere, kanskje derfor? Men ville selvfølgelig reagert dersom han holdt det skjult, har han derimot vært åpen om det hele tiden så ser jeg ikke problemet. Du kunne jo spurt om å få blitt med en gang? Eller gått der selv for å sjekke hva magefølelsen din sier om stedet?

AnonymBruker
Skrevet

Alle dere som svarer at det hadde vært heeeelt greit om mannen deres hadde fått såkalt thai-massasje: Det skulle jeg likt å se i praksis.  :fnise:

Anonymous poster hash: 5f7ae...0a3
Gjest anonym2233
Skrevet

Nei, det er ikke utroskap.

Hva som er realiteten eller ei når det gjelder disse thailandske massasje instituttene, så betyr det ikke at det er straks utroskap man tråkker inn døra.

Beklager, men det høres og virker veldig tett å anklage mannen for utroskap om han bare er innom og besøker thailandsk massasje institutt.

Jo, det skaper nok ubehag og ville tanker, forståelig.

Men å allikevel tro og skjære alle under samme kam, blir litt latterlig. I tillegg oppfatte det som svik?!

Så, stol heller på partneren enn å skape ubehagelig stemning, og kjøre huet sitt fullstendig.

Btw: Vært på par sånne i Oslo, og aldri fått noen antydning til noe uproffe tjenester.

AnonymBruker
Skrevet

Alle dere som svarer at det hadde vært heeeelt greit om mannen deres hadde fått såkalt thai-massasje: Det skulle jeg likt å se i praksis. :fnise:

Hehe ja husker når vi tok det i Thailand med dama.:P Hun insisterte på vi skulle ta i samme rom.😅 Hun visste at jeg ville takket ja til happy ending.😜

Anonymous poster hash: c61d0...f68

Skrevet

Alle dere som svarer at det hadde vært heeeelt greit om mannen deres hadde fått såkalt thai-massasje: Det skulle jeg likt å se i praksis.  :fnise:

Jaja, for meg er tillit og kommunikasjon det viktigste i vårt forhold. Har vi ikke det, kunne vi droppet hele forholdet. Derfor er feks. slike ting som beskrevet i HI helt uproblematisk ;)

• Liker 2
Gjest anonym2233
Skrevet

Jaja, for meg er tillit og kommunikasjon det viktigste i vårt forhold. Har vi ikke det, kunne vi droppet hele forholdet. Derfor er feks. slike ting som beskrevet i HI helt uproblematisk ;)

Signerer 😊

AnonymBruker
Skrevet

Hehe ja er noen som er flinke til å manipulere kvinner. De hadde takket ja hvis de visste de ikke ble oppdaget. Jeg for min del suger på å lyve så dama gjennomskuet meg før jeg fikk sjangsen.😂 Vi lo litt av det i grunn..

AnonymBruker
Skrevet

Hehe ja er noen som er flinke til å manipulere kvinner. De hadde takket ja hvis de visste de ikke ble oppdaget. Jeg for min del suger på å lyve så dama gjennomskuet meg før jeg fikk sjangsen. Vi lo litt av det i grunn..

Jeg har sett fra innsiden hva menn takker ja til bare de er trygge nok på ikke å bli oppdaget.

Selvsagt ikke din mann og din....og din. Men alle andre. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...