Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja for all del, hvis man ser det fra et erfaringsmessig perspektiv, så kan sikkert mange fæle partnere fungere som noe nyttig for mange nettopp for å få de til å forstå hva som er viktig i livet/hva de selv vil og lignende.

Men altså hvis barnet ditt finner seg en fæl psykopat så tror jeg ikke man er fornøyd med å krysse fingrene og håpe at han/hun lærer noe av det og at det går godt til slutt.

For alle de som overlever et slikt forhold er det også de som går fullstendig under. :)

Derfor det kalles offre. 

Nå gjelder det å kunne orientere seg da, om man er forelder, mellom det å våre pågående, som virker mot sin hensikt, og imøtekommende og infløkt hintende.

Og håpe man kan være der for sin lille og valgene den har tatt, og bygge opp igjen:) 

Videoannonse
Annonse
Gjest Angry Man
Skrevet

Derfor det kalles offre. 

Nå gjelder det å kunne orientere seg da, om man er forelder, mellom det å våre pågående, som virker mot sin hensikt, og imøtekommende og infløkt hintende.

Og håpe man kan være der for sin lille og valgene den har tatt, og bygge opp igjen:) 

Jupp.

Enig i det du sier her selfølgelig.

Så.... enighet om at enkelte ikke er passende kjærestemateriale generelt sett? ;)

Kom igjen, du kan gi meg det. :blomst:  

Skrevet

Jupp.

Enig i det du sier her selfølgelig.

Så.... enighet om at enkelte ikke er passende kjærestemateriale generelt sett? ;)

Kom igjen, du kan gi meg det. :blomst:  

Jeg kan gi deg litt kritikk for ditt behov for bekreftelse?

Nyanser er til for at de sort-hvite skal finne seg i alltet, kan du det?

Gjest Angry Man
Skrevet

Jeg kan gi deg litt kritikk for ditt behov for bekreftelse?

Nyanser er til for at de sort-hvite skal finne seg i alltet, kan du det?

Hehehe. Har alltid hatt et behov for å komme til enighet med folk. Da spesielt folk jeg respekterer. Selfølgelig kan man like forskjellige farger, idretter, musikk og lignende, men på litt mere alvorlige temaer har jeg alltid vært av den oppfattning at oppegående folk vil komme til samme konklusjon eventuelt.

Men nå sporet vi vel en smule av. :laugh:

Skrevet (endret)

Hehehe. Har alltid hatt et behov for å komme til enighet med folk. Da spesielt folk jeg respekterer. Selfølgelig kan man like forskjellige farger, idretter, musikk og lignende, men på litt mere alvorlige temaer har jeg alltid vært av den oppfattning at oppegående folk vil komme til samme konklusjon eventuelt.

Men nå sporet vi vel en smule av. :laugh:

Politikk bla annet, handler om kompromisser, og man ser fort hvilke som evner og ikke, og de sistnevnte faller alltid i kategorien lite oppegående.

I saken å generalisere et menneske, samla sum egenskaper, så sitter man kun igjen med advarsler for visse av dem, og en haug mennesker som søker folk med slike uheldige egenskaper uansett.

Kan man ikke da fint si at det finnes tydeligvis noen for alle, kynisk sett. 

Endret av Sannerlig
AnonymBruker
Skrevet

Frank. Jeg tror jeg har datet deg før. Vær så snill å dra til varmere strøk

Anonymous poster hash: c21f3...e00

Gjest The damned
Skrevet

Skjønner ikke helt hva dere(du?) som lager slike tråder tror at dere kommer til å oppnå egentlig.

Tror dere at kvinner blir lei seg hvis dere foretrekker utenlandske damer?

Eventuelt så troller dere for å få ferien til å gå. Jeg anbefaler å ta seg en tur ut heller.

Gjest Angry Man
Skrevet

Politikk bla annet, handler om kompromisser, og man ser fort hvilke som evner og ikke, og de sistnevnte faller alltid i kategorien lite oppegående.

I saken å generalisere et menneske, samla sum egenskaper, så sitter man kun igjen med advarsler for visse av dem, og en haug mennesker som søker folk med slike uheldige egenskaper uansett.

Kan man ikke da fint si at det finnes tydeligvis noen for alle, kynisk sett. 

Så du mener at de som ikke er villig til å inngå kompromisser faller i kategorien lite oppegående? :sjokkert:

Når vi generaliserer mennesker vil vi i den ene enden av skalaen sitte igjen med en gruppe mennesker med ekstremt dårlige trekk. At du nok kan finne mennesker med psykiske lidelser som søker noen av disse kan nok stemme. Men altså, da vet de ikke sitt eget beste og kan ikke regnes som en gyldig gruppe, på lik linje med at umyndigjortes beslutninger ikke blir lagt nevneverdig stor vekt på.

Påstanden min hvis jeg skal presisere den er jo bare at enkelte mennesker med endel psykiske lidelser og personlighetstrekk ikke er egnet kjærestemateriale for en noenlunde normal person uten alvorlige diagnoser, da gitt at vedkommende faktisk skal fungere som en kjæreste og ikke noe man skal lære eller vokse av. :laugh:

Skrevet

Får jeg et kyss snuppa?

Jeg vil kysse en annen for tiden, sorry ;) Har bare tid til å ville kysse en om gangen, selv om jeg sikkert ikke har sjans i havet.  :fnise:

Skrevet

Frank skal få.

Skrevet

Nei, berre Frank.

:danse:

Skrevet

Så, du styrer fortsatt med "saken" din.

Leser at mange her på KG ikke ønsker deg velkommen.

Har du bestilt flybillett forresten? Vennligst slett brukerkontoen din her og stikk.

Ha det bra…

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

Mennesker er ikke et stykke kjøtt!
At du er bare dugende til sex og ikke et forhold er da innlysende.

Endret av Bond
Skrevet

Hvor bra er norske damer? Er de ikke en gjeng med bortskjemte bimboer hele røkla? Bedre å få seg ei snelle fra varmere strøk. Ei som ikke syter og lyger for hver lille hump i veien. - Eller hva?

Værsågod! :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor bra er norske damer? Er de ikke en gjeng med bortskjemte bimboer hele røkla? Bedre å få seg ei snelle fra varmere strøk. Ei som ikke syter og lyger for hver lille hump i veien. - Eller hva?

Finnes mange forskjellige norske kvinner; ja noen er bortskjemte bimboer, men de fleste oppfører seg ordentlig, med fast jobb og stabil inntekt, med en familie og gode venner. Finnes kvinner her i Norge som ikke syter over den minste ting, men som tar ansvar og er løsningsorienterte.

Anonymous poster hash: eb020...a46

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Norske damer er bra for staute og trygge menn som er maskuline og trygge på seg selv, sin maskulinitet og som liker feminine damer som vil bli behandlet som jenter/lekre damer av en som mener det og ikke bare plukker opp noe han har hørt (slik norske menn er).

Norske menn bør derfor reise til Thailand.

Anonymous poster hash: cd37d...6b4

AnonymBruker
Skrevet

Norske damer er bra for staute og trygge menn som er maskuline og trygge på seg selv, sin maskulinitet og som liker feminine damer som vil bli behandlet som jenter/lekre damer av en som mener det og ikke bare plukker opp noe han har hørt (slik norske menn er).

Norske menn bør derfor reise til Thailand.

Anonymous poster hash: cd37d...6b4

Helt enig, og norske kvinner bør reise til Afrika.:)

Anonymous poster hash: 14155...e4c

Skrevet

Finnes mange forskjellige norske kvinner; ja noen er bortskjemte bimboer, men de fleste oppfører seg ordentlig, med fast jobb og stabil inntekt, med en familie og gode venner. Finnes kvinner her i Norge som ikke syter over den minste ting, men som tar ansvar og er løsningsorienterte. Anonymous poster hash: eb020...a46

Ja,men det er ikke oss mannfolk vil ha. De vil ha den overparanoide masete bitchen,så klager de at "alle damer er..." Vel,alle disse damene har en ting til felles og det er deg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...