Sannerlig Skrevet 8. juli 2015 #21 Skrevet 8. juli 2015 Ehm, haha what? Ikke si at du ba han dra til Iran for å finne seg damer fordi der er damene ikke for likestilling?? Greit nok at du føler seg superfri og likestilt her i Norge men å tro iranske damer er de du må gå til hvis du vil ha en dame som elsker å være på kjøkkenet og ikke eier snev av selvstendighet ... Djises.Anonymous poster hash: a0ed4...371 Ehm, haha what? Ikke si at du ba han dra til Iran for å finne seg damer fordi der er damene ikke for likestilling?? Greit nok at du føler seg superfri og likestilt her i Norge men å tro iranske damer er de du må gå til hvis du vil ha en dame som elsker å være på kjøkkenet og ikke eier snev av selvstendighet ... Djises.Anonymous poster hash: a0ed4...371 Klart Iranske damer er for likestilling, det har vi da sett på fantastiske kvinner som demonstrerer tross en vanvittig motstand. Men ts kan nok nyte nettopp at denne motstanden forløbig er for hard;)
Gjest Angry Man Skrevet 8. juli 2015 #22 Skrevet 8. juli 2015 Seriøst folkens, slutt å be fyren dra til utlandet og få seg en thaikone. De har da heller ikke lyst på noe slikt. Det er som jeg har sagt tidligere, enkelte er ikke skapt for forhold. De burde leve alene.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #23 Skrevet 8. juli 2015 Seriøst folkens, slutt å be fyren dra til utlandet og få seg en thaikone. De har da heller ikke lyst på noe slikt. Det er som jeg har sagt tidligere, enkelte er ikke skapt for forhold. De burde leve alene. gå inn i denne vitenskapelige studien, gjerne biologi og kjemi hvor du forteller hvorfor noen ikke er skapt for forhold. jeg har hele kvelden, så du har godt tid. : ) Anonymous poster hash: 01a01...0d7 1
Gjest Angry Man Skrevet 8. juli 2015 #24 Skrevet 8. juli 2015 gå inn i denne vitenskapelige studien, gjerne biologi og kjemi hvor du forteller hvorfor noen ikke er skapt for forhold. jeg har hele kvelden, så du har godt tid. : ) Anonymous poster hash: 01a01...0d7 Her har du vitenskapen din. 1: Enkelte er rasshøl. 2: Ingen vil være sammen med et rasshøl. 3: Rasshølene burde være alene. Hvis du vil gå inn på hvorfor de er som de er så går det på arv og miljø.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #25 Skrevet 8. juli 2015 Her har du vitenskapen din. 1: Enkelte er rasshøl. 2: Ingen vil være sammen med et rasshøl. 3: Rasshølene burde være alene. Hvis du vil gå inn på hvorfor de er som de er så går det på arv og miljø. dette høres jo sikkelig vitenskapelig ut. du blir kanskje det neste gjennombruddet innen evolusjonsbiologien. Anonymous poster hash: 01a01...0d7 1
Gjest Angry Man Skrevet 8. juli 2015 #26 Skrevet 8. juli 2015 dette høres jo sikkelig vitenskapelig ut. du blir kanskje det neste gjennombruddet innen evolusjonsbiologien. Anonymous poster hash: 01a01...0d7 Hehe. Jeg må være ærlig og inrømme at jeg ikke helt vet om du prøver å spøke eller være fornærmende. Gidder du å oppklare det?
Sannerlig Skrevet 8. juli 2015 #27 Skrevet 8. juli 2015 Hehe. Jeg må være ærlig og inrømme at jeg ikke helt vet om du prøver å spøke eller være fornærmende. Gidder du å oppklare det? Kanskje hun mener det er noen som passer for alle? I Danmark på 80-tallet gikk det ut en kontaktannonse fra en kar som gikk slik: Mann, et jævla rævhøl søker ydmyk vaskelut av ei kjærring for ekteskap"! Han fikk en haug med svar. 2
Frank5099 Skrevet 8. juli 2015 Forfatter #28 Skrevet 8. juli 2015 Hehe. Jeg må være ærlig og inrømme at jeg ikke helt vet om du prøver å spøke eller være fornærmende. Gidder du å oppklare det? Cheers!
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #29 Skrevet 8. juli 2015 Burde ikke denne tråden ligge under skråblikk og generaliseringer?! Hehe.Anonymous poster hash: 04556...833 2
Gjest Angry Man Skrevet 8. juli 2015 #30 Skrevet 8. juli 2015 Kanskje hun mener det er noen som passer for alle? I Danmark på 80-tallet gikk det ut en kontaktannonse fra en kar som gikk slik: Mann, et jævla rævhøl søker ydmyk vaskelut av ei kjærring for ekteskap"! Han fikk en haug med svar. Jeg gjetter på at det var fordi de synes han var morsom og trodde han spøkte, var super desperate eller lignende. At det finnes endel mennesker som er ikke er egnet for forhold sier seg jo selv. Det er noe som burde være åpenbart for alle det første sekundet man lar tankene vurdere det. Type du er voldelig, du bedriver psykisk terror osv. Det er ingen som matcher slike kvaliteter.
Frank5099 Skrevet 8. juli 2015 Forfatter #31 Skrevet 8. juli 2015 Burde ikke denne tråden ligge under skråblikk og generaliseringer?! Hehe.Anonymous poster hash: 04556...833
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #32 Skrevet 8. juli 2015 Nok en tråd... Gjesp... Få deg ei slik fra varmere strøk slik de ekte mannfolka kan bli igjen og ta seg av kvinnfolka :D Du takler det vist nok så dårlig at ingen vil ha deg her likevel! Enn skal vel ikke helt se ned på dem med annen kultur, men det er vel ingen hemmelighet at du får hva du betaler foe.. So go for it!!! Anonymous poster hash: 6049c...426
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. juli 2015 #33 Skrevet 8. juli 2015 Vi drittkjerringer jaget dem bort. Sorry 1
Frank5099 Skrevet 8. juli 2015 Forfatter #34 Skrevet 8. juli 2015 Vi drittkjerringer jaget dem bort. Sorry Får jeg et kyss snuppa?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #35 Skrevet 8. juli 2015 dette høres jo sikkelig vitenskapelig ut. du blir kanskje det neste gjennombruddet innen evolusjonsbiologien. Anonymous poster hash: 01a01...0d7 Du har glemt en k i "skikkelig". Eller tror du det er slik det skrives? Anonymous poster hash: 22f61...c5e 1
Sannerlig Skrevet 8. juli 2015 #36 Skrevet 8. juli 2015 At det finnes endel mennesker som er ikke er egnet for forhold sier seg jo selv. Det er noe som burde være åpenbart for alle det første sekundet man lar tankene vurdere det. Type du er voldelig, du bedriver psykisk terror osv. Det er ingen som matcher slike kvaliteter. Klart det gjør. Slike menn er yndet forholdsmateriale for kvinnelige sosiopater, tenk, de kan spille stakkars meg i åresvis;) 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #37 Skrevet 8. juli 2015 Klart det gjør. Slike menn er yndet forholdsmateriale for kvinnelige sosiopater, tenk, de kan spille stakkars meg i åresvis;) sadisten finner gjerne masochisten. Anonymous poster hash: 01a01...0d7 1
Gjest Angry Man Skrevet 8. juli 2015 #38 Skrevet 8. juli 2015 Klart det gjør. Slike menn er yndet forholdsmateriale for kvinnelige sosiopater, tenk, de kan spille stakkars meg i åresvis;) Hehe. Jeg tror ikke to psykopater nødvendigvis går så godt sammen da begge vil ha viljen sin og manipulere og herje med den andre. Men du kan vel si deg enig med meg at det finnes mennesker som ingen er tjent med å ha som partner? sadisten finner gjerne masochisten. Anonymous poster hash: 01a01...0d7 Det der er seksuelt, og har ingenting med å leve i et forhold med noen å gjøre. Med mindre du snakker om sadistisk personlighetsforstyrelse, men tro meg ingen vil være i et forhold med en slik en.
Sannerlig Skrevet 8. juli 2015 #39 Skrevet 8. juli 2015 Hehe. Jeg tror ikke to psykopater nødvendigvis går så godt sammen da begge vil ha viljen sin og manipulere og herje med den andre. Men du kan vel si deg enig med meg at det finnes mennesker som ingen er tjent med å ha som partner? Det der er seksuelt, og har ingenting med å leve i et forhold med noen å gjøre. Med mindre du snakker om sadistisk personlighetsforstyrelse, men tro meg ingen vil være i et forhold med en slik en. Nei, husker fra studiene mine at de sjelden fant ut av det med hverandre. Kampen om å herske, ta energi blir for stor. men at de begge hadde en viss nytteverdi for hverandres utadvirksomhet, dvs sladder, utvilsomt. Når det gjelder visse menneskers ulike fosrtyrrelser, hva slags grad osv, er dette subjektivt, og slike kan være en for den og en annen for neste igjen. Om man øsnker generalisere, sette mal for slike, så må man kun oppfordre folk til å benytte sin common sence, altså sitt oppegående sinn. For noen hater kjedsommelighet, og slike er spennede for en stund. Koster stort sett mer enn de forstår, eller kan glede seg over siden, men erfaringen er der etter hvor man var i livet. Sånt kan sees i utviklingsforstand, om man vil tenke nøkternt og praktisk på det:)
Gjest Angry Man Skrevet 8. juli 2015 #40 Skrevet 8. juli 2015 Nei, husker fra studiene mine at de sjelden fant ut av det med hverandre. Kampen om å herske, ta energi blir for stor. men at de begge hadde en viss nytteverdi for hverandres utadvirksomhet, dvs sladder, utvilsomt. Når det gjelder visse menneskers ulike fosrtyrrelser, hva slags grad osv, er dette subjektivt, og slike kan være en for den og en annen for neste igjen. Om man øsnker generalisere, sette mal for slike, så må man kun oppfordre folk til å benytte sin common sence, altså sitt oppegående sinn. For noen hater kjedsommelighet, og slike er spennede for en stund. Koster stort sett mer enn de forstår, eller kan glede seg over siden, men erfaringen er der etter hvor man var i livet. Sånt kan sees i utviklingsforstand, om man vil tenke nøkternt og praktisk på det:) Ja for all del, hvis man ser det fra et erfaringsmessig perspektiv, så kan sikkert mange fæle partnere fungere som noe nyttig for mange nettopp for å få de til å forstå hva som er viktig i livet/hva de selv vil og lignende. Men altså hvis barnet ditt finner seg en fæl psykopat så tror jeg ikke man er fornøyd med å krysse fingrene og håpe at han/hun lærer noe av det og at det går godt til slutt. For alle de som overlever et slikt forhold er det også de som går fullstendig under.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå