Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bra er norske damer? Er de ikke en gjeng med bortskjemte bimboer hele røkla? Bedre å få seg ei snelle fra varmere strøk. Ei som ikke syter og lyger for hver lille hump i veien. - Eller hva?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, vi er det. Dra til varmere strøk, du :)

• Liker 22
Skrevet

Hvor bra er norske damer? Er de ikke en gjeng med bortskjemte bimboer hele røkla? Bedre å få seg ei snelle fra varmere strøk. Ei som ikke syter og lyger for hver lille hump i veien. - Eller hva?

Tydeligvis for bra for deg

• Liker 17
Gjest Hofmann
Skrevet

Kvinnfolk sug akkurat like mykkje over heile verda. Det beste er heilt klart å verte gay, eller kanskje finne seg ein Bruce/Caitlyn Jenner - karakter.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Du finner bra norske kvinner ig dårligere, på samme måte som med utenlandske kvinner. Og dere som sier at hvis en mann tenner mere på ei utenlandsk kvinne er bitter osv, er bare latterlig. Samme hvis ei jente foretekker mørke gutter. Folk spyr ut av seg så mye hat. Hvorfor? Fordi de føler seg truet.. En hver mann og kvinne som er attraktiv føler seg ikke truet av at menn og kvinner liker andre folkeslag bedre.;)

Anonymous poster hash: 14155...e4c

Skrevet

Ey, kompis. Vi kan ikke noe for at du ikke holder våre standarder.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ey, kompis. Vi kan ikke noe for at du ikke holder våre standarder.

Nettopp det jeg mener.. Tydelig at du ikke kan velge blant øverste hylle du heller..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nettopp det jeg mener.. Tydelig at du ikke kan velge blant øverste hylle du heller..

Nei du ser jo hvor stygg jeg er på bildet mitt, tenker jeg.

Du får dra til Thailand å få deg ei lita thaidame som gjør alt for å please deg :)

Forøvrig har jeg kjæreste, som jeg har hatt i over 5 år nå. Så tror ikke jeg er så ille ettersom jeg er ei norsk hurpe.

Endret av Bond
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ei medgjørlig lita snelle som gjør alt du ber henne om, ei som lager mat,  ei som får deg til å føle deg som den barske mannen du er? Det fortjener du, du flotte mann som aldri syter eller lyger.

Anonymous poster hash: 0fb65...16c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Snelle?

Anonymous poster hash: 9c5b5...9dd

• Liker 1
Skrevet (endret)

Alle damer er dårlige nå til dags. Over hele verden skjer det, dessverre. De hater, lyver, plaprer osv. Tragisk nok. Hvor er damene som gjør det de er skapt for. Være stille, gjøre husarbeidet, er klare for en omgang i sengen når mannen vil, popper ut unger, tar vare på utseende, trener, ser svært godt ut, tjener litt penger (men ca. 50% +++ mindre enn det jeg gjør), jobber deltid, forteller meg hvordan jeg skal te meg, er ekstremt intelligente, gode samtalepartnere, moralske, gode mot mannen, tar vare på ungene, lærer dem skikkelig opp ogg som viker unda når jeg skal lære opp ungene skikkelig, ikke slik hun gjør.

Hvor ble alle de normale damene av? For å ikke snakke om de gode.

Endret av Andre01
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Kvinnfolk sug akkurat like mykkje over heile verda. Det beste er heilt klart å verte gay, eller kanskje finne seg ein Bruce/Caitlyn Jenner - karakter.

Enig. Det letteste vil være å bli homo, da er jo 99% i toppskiktet av attraktivitetsskalaen og har perfekte personligheter.

Endret av Andre01
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har hørt norske damer er for likestilling i tillegg. Best du drar til varmere strøk så fort du kan. Iran kanskje? 

• Liker 5
Skrevet

Alle damer er dårlige nå til dags. Over hele verden skjer det, dessverre. De hater, lyver, plaprer osv. Tragisk nok. Hvor er damene som gjør det de er skapt for. Være stille, gjøre husarbeidet, er klare for en omgang i sengen når mannen vil, popper ut unger, tar vare på utseende, trener, ser svært godt ut, tjener litt penger (men ca. 50% +++ mindre enn det jeg gjør), jobber deltid, forteller meg hvordan jeg skal te meg, er ekstremt intelligente, gode samtalepartnere, moralske, gode mot mannen, tar vare på ungene, lærer dem skikkelig opp ogg som viker unda når jeg skal lære opp ungene skikkelig, ikke slik hun gjør.

Tror du må dra tilbake til 50 tallet, kompis.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Og hva har du å tilby denne kvinnen?

Anonymous poster hash: 4485d...b48

• Liker 3
Skrevet

TS: Synes du er hjertelig velkommen til å dra til "varmere strøk".

Det er for min, og alle andre kvinners del i norge, ikke behov for din arbeidskraft i hjemlandet. Staten "taper" heller ingenting så du like så godt kan flytte til det landet som du finner "snella".

God tur!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt norske damer er for likestilling i tillegg. Best du drar til varmere strøk så fort du kan. Iran kanskje?

Ehm, haha what?

Ikke si at du ba han dra til Iran for å finne seg damer fordi der er damene ikke for likestilling??

Greit nok at du føler seg superfri og likestilt her i Norge men å tro iranske damer er de du må gå til hvis du vil ha en dame som elsker å være på kjøkkenet og ikke eier snev av selvstendighet ... Djises.

Anonymous poster hash: a0ed4...371

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

du har ikke hatt mye kontakt med homofile forstår jeg, flesteparten er verre enn kvinner.

Anonymous poster hash: 01a01...0d7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert mye bedre for alle parter om du importerer ei lita snelle fra Thailand eller noe. Norske damer slipper å ha noe med slike som deg å gjøre, og du får hushjelp og knulledukke. Supert! :tommelopp:

Anonymous poster hash: cfc69...8e1

• Liker 1
Skrevet

TS: Kan du ikke bare slette kontoen din fra KG og stikke til "varmere strøk" da?

Virker som om du ikke er så velkommen her på forumet.

Morna, Frank5099 som finansminister Jensen ville ha sagt!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...