Gå til innhold

Tinderbilder som skjuler fedme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kanskje noen av oss som er slanke tar det litt som en selvfølge, og at dette ikke er noe vi trenger å "bevise"... Blir på en måte litt surrealistisk at noen skulle mistenke meg for å være tjukk. Men nå har jeg tatt dette til etterretning og lagt ut et overkroppsbilde (med klær).

Anonymous poster hash: e796c...906
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tinder er det man bruker det til. Det startet imidlertid som en app for å finne noen som var deilige nok for en kveld og innen rekkevidde. Sett interessant aldersgruppe, maks avstand du gidder å gå for et ligg, og se gjennom hva som er tilgjengelig med et kjapt sveip til venstre eller høyre.

Sammenlikn det med for eksempel sukker eller match med sine personlighetstester og scoringer der dating og noe mer seriøst faktisk er formålet, og se hva Tinder ser ut som etterpå... Se gjerne hva folk legger for slags innsats i profiler på f.eks. sukker sammenliknet med tinder også. Særlig jentenes. Målet ved Tinder var å lage noe som liknet grindr for heterofile, og det lyktes de relativt bra med. Tinder er ikke laget for dating, det er laget for å komme kjapt i kontakt med noen du synes ser digg ut.

At du personlig bruker det som en "jeg skal ha sex i kveld" app sier nok mer om deg enn det gjør om tinder. Tinder er an app for dating.

Anonymous poster hash: 12aee...e51

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Who cares? Om du blir kjent med ei dame og får følelser for henne så burde jo noen ekstra kilo så absolutt ikke spille noen rolle!

Noen ekstra kilo spiller ingen rolle. 20+ kilo ekstra spiller en rolle.

• Liker 1
Skrevet

At du personlig bruker det som en "jeg skal ha sex i kveld" app sier nok mer om deg enn det gjør om tinder. Tinder er an app for dating.

Jeg har ikke sagt noe om hva jeg bruker Tinder til. :) Jeg har sagt hba det startet som, og sammenliknet det med seriøse datingsider. Tinder startet som noe veldig useriøst, er overhodet ikke laget for å finne folk som passer sammen etter andre kriterier enn at man liker utseendet til hverandre, og krever null innsats.

Da kan man ikke bli overrasket over at mange man matcher med ikke tar det fryktelig seriøst heller. Er det det man er ute etter, får man finne seg en seriøs datingside. Hvis ikke får man ta det for det det er:en mulighet til å møte noen andre som er single og se omvedkommende kan være noe. Ikke noe mer. Man kan ikke bruke en så til de grader gjennomført overfladisk app laget som en useriøs lavinnsatsplattform for å møte noen og klage på at andre der inne ikke er seriøse. Ja, mange bruker tinder for å finne kjæreste, og ja, det er helt lov, men det er lov å ha noenlunde realistiske forventninger også.

Alt jeg skrev om Tinder er velkjent. Det er påfallende at flere jenter likevel føler at det er SUPERVIKTIG at Tinder nærmest formelt erklæres som en datingapp (eller dating app for de som ikke kan grunnlegende norsk), for at de skal føle seg komfortable med å bruke den. Verden går ikke under av at man bruker en overfladisk app med mange useriøse brukere for å finne seg noe seriøst.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen ekstra kilo spiller ingen rolle. 20+ kilo ekstra spiller en rolle.

Men der kommer et definisjonsspørsmål inn.. Mange vil nok si jeg veier 20 kg for mye. Jeg mener jeg veier 10 kg for mye. Jeg ser finest ut på 65 kg, men mange av de superslanke damene med lik høyde som meg veier bare 55. På 58 kg mistrives jeg i kroppen min, da har jeg hverken pupper eller rumpe. Så min idealvekt = 65 kg. Da har jeg i øvre sjiktet av normal bmi. 

Så i min verden er jeg kun noen kg for stor, men ikke veldig overvektig, og ihvertfall ikke feit. I andres øyne er jeg kanskje tjukk og trenger å gå ned 20 kg. 

Anonymous poster hash: 857e4...21c

• Liker 1
Skrevet

Man skjuler gjerne det man ikke liker ved seg selv på bilder, og fremhever det man liker. Det er jo logisk ;)

Har jeg en elendig hudperiode tar ikke jeg et sminkeløst bilde av meg og setter det som profilbilde. Vil heller ikke bruke bilder jeg ser sint og sur ut. Man vil jo se ut på sitt beste, spesielt når mange av de som skal se bildet ofte dømmer etter utséendet.

Om "dvaske" kvinnfolk sliter med å få dates på grunn av "dvaskheten", så må de i det minste få lov til å ha litt uskyldig flørting på nett? Jeg møtte i hvert fall nesten ingen av de jeg snakket med på Tinder, og tror nok ikke at jeg er den eneste :)

• Liker 1
Skrevet

Mange kvinnfolk misbruker bare tinder for å få godkjennelse uansett? Alle de siste gangene jeg har fått match så svarer ingen så bare ga opp hele tulle appen...

:fnise:

Vi liker å se at menn liker hvordan vi ser ut, ja. #SpotOn ;)

Gjest Jacklost
Skrevet

Oi mente ikke å legge til et ? :P

Men hvorfor bruker noen damer appen slik? Det ødelegger for oss som er seriøse...

AnonymBruker
Skrevet

tinder er date-app for de stygge, men hook-up-app for de pene.

Anonymous poster hash: 3354d...0ee
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Genial tråd, for nå vet jeg hvordan jeg skal unngå å bli kontaktet av de mest overfladiske drittsekkene på Tinder.

Herved er kroppsbildene mine fjernet, og bare ansiktsportrettene er igjen. 

Anonymous poster hash: 854a8...522
  • Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet

tinder er date-app for de stygge, men hook-up-app for de pene. Anonymous poster hash: 3354d...0ee

Dummeste jeg har hørt...
  • Liker 3
Gjest Citronella
Skrevet

Hva er fedme egentlig i denne konteksten? Det er sjelden jeg ser mennesker som har fedme i Norge,

Mener dere her litt smålubne, men friske og fine jenter? Eller hva? 

• Liker 1
Skrevet

Helvete, nå må jeg jo bare gæsse på med helfigursbilder sånn at de kjekke fyrene anser meg som pulbar.

• Liker 1
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Genial tråd, for nå vet jeg hvordan jeg skal unngå å bli kontaktet av de mest overfladiske drittsekkene på Tinder.

Herved er kroppsbildene mine fjernet, og bare ansiktsportrettene er igjen. 

Tviler på at du swiper til høyre basert kun på den lille teksten man har på profilen. Så du er jo like overfladisk.

Skrevet

En må ikke være feit fordi en bare har bilde av ansikt? Jeg hadde det i starten og jeg er slank.

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at du swiper til høyre basert kun på den lille teksten man har på profilen. Så du er jo like overfladisk.

Du vet ingenting om hva jeg gjør og ikke. 

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Du vet ingenting om hva jeg gjør og ikke. 

Så klart vet jeg. Jeg vet at utseendet til personen bestemmer om du swiper til høyre eller venstre. Akkurat slik som disse "overfladiske drittsekkene" du nevner.

AnonymBruker
Skrevet

Så klart vet jeg. Jeg vet at utseendet til personen bestemmer om du swiper til høyre eller venstre. Akkurat slik som disse "overfladiske drittsekkene" du nevner.

Du tror du vet. Jeg vet du tar feil.

Skrevet

Hva er det med tjukke kvinner som prøver å skjule kroppen sin på tinder? Nå har jeg heldigvis ikke gått på en smell ennå og møtt en av disse. Man tar sine forholdsregler når dama har kun bilder av ansiktet sitt, men kan se for meg at mer naive og godtroende menn lar seg lure. De må da bli fryktelig skuffet/irritert hvis de tror de skal møte en flott og søt kvinne, så møter de en lubben og dvask sak. Hva er poenget damer? Hva er målet her? Dere vet at på et eller annet tidspunkt vil jo fyren se dere og dermed oppdage kroppsformen.  Anonymous poster hash: 6f519...bbd

Skriv at du foretrekker slanke/tynne damer så er ikke dette et problem. Det er jo ikke noe hyggelig for damen heller å møte en som ikke er interessert.

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep. 

Mynona, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...