Ramona Skrevet 8. juli 2015 #21 Skrevet 8. juli 2015 Da jeg drev med nettdating, hadde jeg det samme problemet med menn og høyde. Jeg la ut realistiske helfigurbilder av meg selv, kom på date, mannen var 165cm høy- i alle fall 10cm lavere enn først antatt. Og det VERSTE var at de klaget over at de hadde blitt lurt av tjukke jenter tidligere. Makan. 8
Gjest Jacklost Skrevet 8. juli 2015 #22 Skrevet 8. juli 2015 Who cares? Om du blir kjent med ei dame og får følelser for henne så burde jo noen ekstra kilo så absolutt ikke spille noen rolle! 2
Cherries Skrevet 8. juli 2015 #23 Skrevet 8. juli 2015 (endret) Sitat endret. Mynona, mod. Enig med Castielz, er det ingen helkroppsbilder på profilen på tinder er det bare å svipe mot venstre, garantert sippete såre tjukasser. Det er heldigvis nok av lekre damer med helkroppsbilder iført bikini eller blide tjukkaser som har en lattis profil med glimt i øyet. Anonymous poster hash: 4bc6e...e8a Her er det noen som bare er ute etter å provosere, ser jeg? Jeg er lubben med pære/timeglass fasong, pent ansikt og har ikke noe problem å få meg mannfolk. Endret 9. juli 2015 av Mynona 1
Gjest Jacklost Skrevet 8. juli 2015 #24 Skrevet 8. juli 2015 (endret) Sitat endret. Mynona, mod. Enig med Castielz, er det ingen helkroppsbilder på profilen på tinder er det bare å svipe mot venstre, garantert sippete såre tjukasser. Det er heldigvis nok av lekre damer med helkroppsbilder iført bikini eller blide tjukkaser som har en lattis profil med glimt i øyet. Anonymous poster hash: 4bc6e...e8a For noe forbaska fjas... Man velger ikke en dame basert på kroppen, generelt så er et pent utseende mer tiltrekkendes enn en slank og fin kropp... Endret 9. juli 2015 av Mynona 4
Mynona Skrevet 8. juli 2015 #25 Skrevet 8. juli 2015 Tråden er ryddet for personangrep og spekulasjoner. Mynona, mod.
Gjest Trollkarlen Skrevet 8. juli 2015 #26 Skrevet 8. juli 2015 Da jeg drev med nettdating, hadde jeg det samme problemet med menn og høyde. Jeg la ut realistiske helfigurbilder av meg selv, kom på date, mannen var 165cm høy- i alle fall 10cm lavere enn først antatt. Og det VERSTE var at de klaget over at de hadde blitt lurt av tjukke jenter tidligere. Makan. Stakkarslige mennesker kommer i 2 utgaver, mann og kvinne.
Gjest Jacklost Skrevet 8. juli 2015 #27 Skrevet 8. juli 2015 (endret) Da jeg drev med nettdating, hadde jeg det samme problemet med menn og høyde. Jeg la ut realistiske helfigurbilder av meg selv, kom på date, mannen var 165cm høy- i alle fall 10cm lavere enn først antatt. Og det VERSTE var at de klaget over at de hadde blitt lurt av tjukke jenter tidligere. Makan.Hvorfor spiller det noen rolle? Om du har blitt kjent med en mann og interessert så dumper du han da ikke pågrunn av høyden! Endret 9. juli 2015 av Winza 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #28 Skrevet 8. juli 2015 Jeg har selv blitt lurt. Ikke bra, men hun var grei i senga da i det minste. Men en bør spille med åpne kort å legge ut realistiske bilder av seg selv. Opplever at flere kvinner legger ut bilder som et fb søk viser er fra feks 2011 og 2012, kommet noen kilo etter det ja... Anonymous poster hash: a81ab...7ef
Gjest Jacklost Skrevet 8. juli 2015 #29 Skrevet 8. juli 2015 Noen ekstra kilo spiller ingen rolle. Om man er på tinder bare for å knulle en hot person så burde man ikke bruke tinder... 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #30 Skrevet 8. juli 2015 Poenget er at en bør være ærlig og vise hvem man er fra starten. Anonymous poster hash: a81ab...7ef 1
Ramona Skrevet 8. juli 2015 #31 Skrevet 8. juli 2015 Hvorfor spiller det noen rolle? Om du har blitt kjent med en mann og Interessert så dumper du han da ikke pågrunn av høyden! Neida, og det er dette folk håper på når de lyver om utseendet. Men poenget var at 1. Ingen liker folk som lyver, og 2. Når de først har løyet på seg et mer attraktivt utseende, så trenger de virkelig ikke å bli sure på andre som gjør det samme. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #32 Skrevet 8. juli 2015 Neida, og det er dette folk håper på når de lyver om utseendet. Men poenget var at 1. Ingen liker folk som lyver, og 2. Når de først har løyet på seg et mer attraktivt utseende, så trenger de virkelig ikke å bli sure på andre som gjør det samme. De sa de var høyere enn de faktisk viste seg å være? Anonymous poster hash: 93437...cbb 1
Gjest Cartman Skrevet 8. juli 2015 #33 Skrevet 8. juli 2015 Vil legge til følgende. TS du er bare usympatisk. Det synes jeg som scora ganske dårlig på en empati-test (testen var helt idiotisk, men det er en annen sak). Kanskje disse kvinnene burde legge ut bedre bilder, men du burde kanskje omtale andre mennesker med litt mer forståelse og varme.
Ulla Ullsokk Skrevet 8. juli 2015 #34 Skrevet 8. juli 2015 Det er vel litt motsatt også? Jeg ville ikke lagt ut bikinibilder av meg selv, nettopp for å luke ut veldig overflatiske menn. Jeg ville ikke gått med date på noen som kun siklet på kroppen min! Noe så totalt uinteressant! Jeg skjønner ts, men han kan jo bare be om flere bilder? Han har dårlig holdning mot mennesker generelt og akkurat en sånn mann som jeg ikke ville hatt. 2
Gjest Mythic Skrevet 8. juli 2015 #35 Skrevet 8. juli 2015 Hva er det med all denne heksejakten på overvektige mennesker her inne nå for tiden? Det dukker opp den ene tråden etter den andre som kun har som formål å rakke ned på overvektige. Det skulle virkelig vært morsomt å se bilde av de som starter disse trådene. Jeg forventer at de ser ut som strøkne fotomodeller, alle sammen! Er man så redd for å måtte forholde seg til overvektige i et par timer av livet, som vel er snittiden på en førstedate, da bør man gå litt i seg selv. Man må ikke avtale en date nr 2 hvis man ikke er interessert.
guttemann Skrevet 8. juli 2015 #36 Skrevet 8. juli 2015 Noen ekstra kilo spiller ingen rolle. Om man er på tinder bare for å knulle en hot person så burde man ikke bruke tinder... Det var det Tinder ble laget for, så det er vel netopp da man burde bruke Tinder.
guttemann Skrevet 8. juli 2015 #38 Skrevet 8. juli 2015 Tinder er en date appTinder er det man bruker det til. Det startet imidlertid som en app for å finne noen som var deilige nok for en kveld og innen rekkevidde. Sett interessant aldersgruppe, maks avstand du gidder å gå for et ligg, og se gjennom hva som er tilgjengelig med et kjapt sveip til venstre eller høyre. Sammenlikn det med for eksempel sukker eller match med sine personlighetstester og scoringer der dating og noe mer seriøst faktisk er formålet, og se hva Tinder ser ut som etterpå... Se gjerne hva folk legger for slags innsats i profiler på f.eks. sukker sammenliknet med tinder også. Særlig jentenes. Målet ved Tinder var å lage noe som liknet grindr for heterofile, og det lyktes de relativt bra med. Tinder er ikke laget for dating, det er laget for å komme kjapt i kontakt med noen du synes ser digg ut.
Gjest Jacklost Skrevet 8. juli 2015 #39 Skrevet 8. juli 2015 (endret) Mange kvinnfolk misbruker bare tinder for å få godkjennelse uansett. Alle de siste gangene jeg har fått match så svarer ingen så bare ga opp hele tulle appen... Endret 8. juli 2015 av Winza 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #40 Skrevet 8. juli 2015 Jeg er slank, og hadde bare lagt ut to bilder av meg, som viser fra halsen og opp. Men man ser jo at halsen er slank da. Uansett så bestemte jeg meg nå og la ut et bilde med overkroppen, så ingen skal lure på om jeg er slank. Det blir jo spennende å se om jeg for noen flere match. Synes ikke jeg får så mye nå. Enda jeg liker profilen min... Anonymous poster hash: e796c...906
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå