AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Hva er det med tjukke kvinner som prøver å skjule kroppen sin på tinder? Nå har jeg heldigvis ikke gått på en smell ennå og møtt en av disse. Man tar sine forholdsregler når dama har kun bilder av ansiktet sitt, men kan se for meg at mer naive og godtroende menn lar seg lure. De må da bli fryktelig skuffet/irritert hvis de tror de skal møte en flott og søt kvinne, så møter de en lubben og dvask sak. Hva er poenget damer? Hva er målet her? Dere vet at på et eller annet tidspunkt vil jo fyren se dere og dermed oppdage kroppsformen. Anonymous poster hash: 6f519...bbd 10
Cherries Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Hva var poenget med å opprette denne tåpelige tråden? Hva er målet ditt? 16
Gjest Gjest_frisk Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Jeg kan på en måte forstå TS. Jeg hadde nok selv bedt om et helfigurbilde av en mann på Tinder, hvis det ikke allerede lå ut, eller måten ansiktsbildene var tatt på antydet at han kunne være overvektig og prøvde å skjule det. Jeg ønsker ikke å gå ut med noen som er overvektig og hadde ikke likt det hvis noen hadde fremstilt seg selv helt feil i profilen og jeg hadde blitt møtt av noe helt annet. Samtidig.. med mindre det er lagt ut gamle eller redigerte bilder eller noen annen form for løgn ang kroppsformen, så er det ikke vanskelig å unngå problemet heller. Enten så spør man eller så skjønner man det selv. 3
Gjest Castielz Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Da jeg brukte Tinder unngikk jeg med vilje de jentene som bare hadde bildet av ansiktet. Garantert chubbies, usj! Men det er vel eneste mulighet de har til å få kontakt tenker jeg...
Cordelia Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 Så får man unngå de som bare har sånt bilde da, hvis man er så livredd for det. Det verste som skjer er at man ender opp på en date. Skulle tro det her var snakk om giftermål sånn folk høres ut. 9
Måndagsbarn Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 Da jeg brukte Tinder unngikk jeg med vilje de jentene som bare hadde bildet av ansiktet. Garantert chubbies, usj! Men det er vel eneste mulighet de har til å få kontakt tenker jeg... Er vel å anse som "chubby" selv, men har absolutt ikke noe problem med å få kontakt, bare sånn så du vet det Får faktisk masse oppmerksomhet, både for utseende (har et fint ansikt, langt lyst hår, tar godt vare på meg selv - tro det eller ei - og både trener og har ellers helt vanlige fritidsinteresser) og for personligheten og utstrålingen min. Selvsikkerhet, humor, humør og andre fordeler går ofte langt foran å være tynn eller ta seg bra ut på bilder. Det er nå min erfaring i hvertfall, og jeg har ditto mer eller mindre overvektige venninner som er like omsvermet som de normalvektige Smaken er som baken både hos gutta og jentene ser det ut som. Jeg er enig med deg TS, i at det er dumt å forsøke å skjule hvem man er. Men en del av disse menneskene har sikkert veldig dårlig selvtillit og tror kanskje at det vil være lettere å godta hvordan de ser ut dersom folk blir kjent med dem først. Det er en ufin taktikk, så det burde man jo la være, men det er kanskje forklaringen i hvertfall. 8
Gjest Castielz Skrevet 7. juli 2015 #7 Skrevet 7. juli 2015 Er vel å anse som "chubby" selv, men har absolutt ikke noe problem med å få kontakt, bare sånn så du vet det Får faktisk masse oppmerksomhet, både for utseende (har et fint ansikt, langt lyst hår, tar godt vare på meg selv - tro det eller ei - og både trener og har ellers helt vanlige fritidsinteresser) og for personligheten og utstrålingen min. Selvsikkerhet, humor, humør og andre fordeler går ofte langt foran å være tynn eller ta seg bra ut på bilder. Det er nå min erfaring i hvertfall, og jeg har ditto mer eller mindre overvektige venninner som er like omsvermet som de normalvektige Smaken er som baken både hos gutta og jentene ser det ut som. Jeg er enig med deg TS, i at det er dumt å forsøke å skjule hvem man er. Men en del av disse menneskene har sikkert veldig dårlig selvtillit og tror kanskje at det vil være lettere å godta hvordan de ser ut dersom folk blir kjent med dem først. Det er en ufin taktikk, så det burde man jo la være, men det er kanskje forklaringen i hvertfall. Det er flott for deg! Og bra at du har selvtillit og tør vise dine gode sider! :D Men, for min del, så tenner jeg ikke på overvektige kvinner. Dette er ikke noe jeg har valgt selv, det er sånn jeg er.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #8 Skrevet 7. juli 2015 Tenker du virkelig bælfeit eller bare litt overvektig? Man kan lett skjule ekstra kilo, selv i et helfigursbilde. Hilsen tyveåring som lett skjuler en kosemage og kompenserer ellers med et fint ansikt Anonymous poster hash: 39702...72f 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #9 Skrevet 7. juli 2015 Jeg er lubben, og har kun bilder av ansiktet. Det er vel fordi jeg liker de bildene best, liker ikke å se kroppen min på bilder At jeg er lubben kommer frem raskt av snapchat-bilder jeg uansett utveksler før en date. (Pluss at jeg har skrevet i teksten min at jeg ikke liker å trene!) Selv foretrekker jeg menn som kun har ansiktsbilder, eller normale kropper. Treningsfyrer som poserer eller har tydelige muskler er ikke menn jeg tiltrekkes av, jeg liker de mer normale, gjerne litt smålubben og dvask. Har han et fint smil er jeg solgt, hvordan kroppen er spiller liten rolle. Det er personligheten til en mann jeg blir tent av, og oppførselen, ikke utseendet Jeg ønsker å finne en mann som tenker det samme om meg, så det er bare bra for min del at de som liker stramme, slanke damer luker bort meg pga kun ansiktsbilder. Anonymous poster hash: 857e4...21c 7
Gjest Sophia:) Skrevet 7. juli 2015 #10 Skrevet 7. juli 2015 Hm... Ord/begreper som: fedme i titteltråden, lubben og dvask i innlegget... Er alt dette det samme? Er det bokstavelig talt ett fett liksom? DA forstår jeg jo at man må bli skuffet altså! 4
Måndagsbarn Skrevet 7. juli 2015 #11 Skrevet 7. juli 2015 Det er flott for deg! Og bra at du har selvtillit og tør vise dine gode sider! :D Men, for min del, så tenner jeg ikke på overvektige kvinner. Dette er ikke noe jeg har valgt selv, det er sånn jeg er. Det er også helt i orden, alle har vi preferanser. Hovedpoenget i svaret mitt til deg var rett og slett at nei, det er ikke slik at vi uten modellkropp ikke greier å få kontakt med eventuelle partnere uten å gjemme oss vekk/skjule skavanker Det handler (forhåpentligvis) om usikre individer, og de finnes i alle former og fasonger. Har heller ikke troen på at vi velger hva vi tenner på, men vi velger hvordan vi håndterer situasjoner med andre mennesker og der har disse folka feilet - og jeg synes ditt utsagn også var noe av en skivebom - men går ut i fra at det ikke er slik du vanligvis velger å se på medmennesker med annet utseende/preferanse enn deg selv. 7
Gjest Castielz Skrevet 7. juli 2015 #12 Skrevet 7. juli 2015 Det er også helt i orden, alle har vi preferanser. Hovedpoenget i svaret mitt til deg var rett og slett at nei, det er ikke slik at vi uten modellkropp ikke greier å få kontakt med eventuelle partnere uten å gjemme oss vekk/skjule skavanker Det handler (forhåpentligvis) om usikre individer, og de finnes i alle former og fasonger. Har heller ikke troen på at vi velger hva vi tenner på, men vi velger hvordan vi håndterer situasjoner med andre mennesker og der har disse folka feilet - og jeg synes ditt utsagn også var noe av en skivebom - men går ut i fra at det ikke er slik du vanligvis velger å se på medmennesker med annet utseende/preferanse enn deg selv. Tja, både og. Men jeg hadde umiddelbart plassert ei jente i kategorien "potensiell venn" om jeg ble "lurt" på date av en slik Tindermatch.
Lulilelu Skrevet 7. juli 2015 #13 Skrevet 7. juli 2015 Hva er det med tjukke kvinner som prøver å skjule kroppen sin på tinder? Nå har jeg heldigvis ikke gått på en smell ennå og møtt en av disse. Man tar sine forholdsregler når dama har kun bilder av ansiktet sitt, men kan se for meg at mer naive og godtroende menn lar seg lure. De må da bli fryktelig skuffet/irritert hvis de tror de skal møte en flott og søt kvinne, så møter de en lubben og dvask sak. Hva er poenget damer? Hva er målet her? Dere vet at på et eller annet tidspunkt vil jo fyren se dere og dermed oppdage kroppsformen. Anonymous poster hash: 6f519...bbd Man kan da være både flott og søt selv om man er lubben, selv om du ikke mener det 8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #14 Skrevet 7. juli 2015 Jeg hadde ikke kroppsbilder på tinder når jeg var der fordi jeg faktisk ikke har noe kroppsbilde... Jeg pleier å stå bak kameraet! Hvis folk ikke vil ha meg pga vekta så skal de få slippe, de skal også få slippe meg når jeg har kommet meg i toppform igjen. Anonymous poster hash: 360d1...1bd 2
Petra75 Skrevet 8. juli 2015 #16 Skrevet 8. juli 2015 Jeg er ikke helt uenig med TS, bare den lite diplomatiske måten han legger det frem på. Jeg er litt rund i kanten selv, og foretrekker å ha ett eller flere helbilder av meg selv, i stedet for å late som at jeg er noe jeg ikke er. Det må da være mye bedre å være ærlig på utseende og få matcher med noen som syns det er greit med noen kilo ekstra, enn å gå på date og se skuffelsen i den andres ansikt når han ser deg. Man får kanskje ikke like mange matcher, men da får det heller være. 4
Rights Skrevet 8. juli 2015 #17 Skrevet 8. juli 2015 (endret) Jeg har flere slike jenter på FB, som ser ut som de er modeller / tynne / slanke, på profilbildene sine. I virkeligheten derimot, not so much. Men det skal de ha, de er flinke til å manipulere virkeligheten/sannheten Skjønner jo at folk liker å se bra ut, og vil vise sin beste side. Men de lyver jo bare for seg selv, om det er slike bilder de bruker for å hanke inn mannebein med. Spesielt om de skal på date og ønsker et forhold. Da synes jeg det blir "feil". Men om formålet er å få seg et mannebein en fredag- eller lørdagskveld, da er det nok kanskje ikke så dumt å ha bilder som ikke sier (hele) sannheten. For da er mannfolka som en flokk sauer som kun har et formål, og det er å finne en jente som vil ha tryllestav. Da gjør det jo ingenting om utseendet på bilde(ne)t ikke var helt reelt. Men det blir nok med det ene knullet, da. I alle fall frem til neste helg igjen, og det er på'n igjen! Endret 8. juli 2015 av Rights
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #18 Skrevet 8. juli 2015 (endret) Innlegg endret iht ryddemelding. Mynona, mod. Enig med Castielz, er det ingen helkroppsbilder på profilen på tinder er det bare å svipe mot venstre, garantert sippete såre tjukasser. Det er heldigvis nok av lekre damer med helkroppsbilder iført bikini eller blide tjukkaser som har en lattis profil med glimt i øyet. Anonymous poster hash: 4bc6e...e8a Endret 9. juli 2015 av Mynona 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #19 Skrevet 8. juli 2015 Noe sånt? Anonymous poster hash: 18d96...6f9 Anonymous poster hash: 18d96...6f9
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #20 Skrevet 8. juli 2015 Jeg gikk på en smell med dette tidligere å vår. Hun så helt normal ut, men i ettertid har jeg jo sett at hun kun hadde bilder fra en viss vinkel av ansiktet. Jeg har ikke noe problem med at folk er lubben og har litt ekstra, men hun var direkte feit med minst 20-30 kilo over det som er sunt. Det ble med den ene daten ja... Anonymous poster hash: 12aee...e51 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå