Gå til innhold

Hva synes du om titsa mine?

Gjest Morello

42 stemmer

1. 1. Whatcha think?

• Fineste puppene jeg noen gang har sett!!!!!!!
      5
    • Helt fantastiske..!!!
      14
    • Hadde solgt bestemorra mi for et par med sånne ass
      3
    • Perfecto bravissimo!!
      8
    • Klarer ikke svare, ble blendet av awesomenessen :(
      9
    • Eg vil leggja snoppen mellom dei! (creds til Veslefrikk :D)
      22

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hofmann

Men Yme, no må me forlate denne tråden før me får eit dårleg KG-rykte, og vert nøydde til å kompensere ved å lage kvar sin tråd om kor viktig det er med dyrevern.

Endret av Veslefrikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo da, men menn får i så tilfelle ikkje den same trangen til å fortelje han at han har liten penis. Du skulle sett kor god stemning det var i ein penistråd me hadde gåande for ei tid tilbake. Men puppetrådar? Alltid rævva stemning.

Enig, man kan jo lure på hvorfor. Er sånn på byen også. Menn som drar damer får mad respekt av andre menn, mens kvinner som drar menn blir baksnakket.

Anonymous poster hash: 93bc8...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt for små!

Hva vet du,du er jo bare nybegynner er inne

Anonymous poster hash: 75780...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yass bitch, avstemninga funket!!!!!!

Here goes:

i60.tinypic.com/euoxt2.jpg

Sååå? Hva synes dere om daiene mine??

Bilde gjort om til ikke-klikkbar link.

- Pavilion, mod

Fikk du for lite oppmerksomhet i barndommen? Skjønner ikke greia. Hva synes du om baken min, hva synes du om kroppen min, hva synes du om musa mi and the list goes on bla bla bla.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Yme, no må me forlate denne tråden før me får eit dårleg KG-rykte, og vert naude til å kompensere ved å lage kvar sin tråd om kor viktig det er med dyrevern.

Ja, enig. Vi burde skamme oss, som liker fine pupper! Skal passe på å gråte i dusjen i kveld, og tenke på stygge jenter neste gang jeg runker, så de slipper å føle seg uattraktive og derfor trenger å rakke ned på andre de mener er pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angry Man

Hvorfor har du en avstemning hvor alle valgene betyr det samme lurer jeg på. :dry:

Og du er ikke her for å spørre, du er her for å få bekreftelse, du vet utmerket godt at puppene din er greie.

Er du sikker på at du er en jente/kvinne og ikke to mannlige kompiser som sitter og ler seg skakke over det de skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor har du en avstemning hvor alle valgene betyr det samme lurer jeg på. :dry:

Og du er ikke her for å spørre, du er her for å få bekreftelse, du vet utmerket godt at puppene din er greie.

Er du sikker på at du er en jente/kvinne og ikke to mannlige kompiser som sitter og ler seg skakke over det de skriver?

Så var det dette med blodtrykket da. Husk å pust med magen å finne roen.😜

Anonymous poster hash: 30aff...856

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er ikke her for å spørre, du er her for å få bekreftelse, du vet utmerket godt at puppene din er greie.

Det er vel ganske tydelig, både fra svaralternativene, og måten TS skriver, at det er kødd, syns du ikke det da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Denne tråden her beviser egentlig at det som det diskuteres i "hvorfor hater kvinner andre kvinner"- tråden er helt sant.
Mange jelly bitches som har kommentert her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morello

Folkens, chill  :blomst:

Jeg gir en god faen i hva dere mener om puppene mine. Jeg liker dem, kjæresten min liker dem, og det er det som teller for meg. At en bunch fremmede på nettet også liker puppene mine er kjempekoselig, men for meg er denne tråden bare på moro og gjerne et litt humoristisk motsvar til alle "ER JEG STYGG/FEIT/EKKEL/ETC" trådene som florerer. 

Er ikke noen dyp baktanke bak denne tråden. Ei heller daddy issues eller et behov for oppmerksomhet. Det er kjekt at folk liker puppene mine og hvis noen ble glad av å se dem er det gøy, men denne tråden lagde jeg i grunn bare fordi jeg kjedet meg, hadde nikotinabstinenser og ville ha det litt gøy. 

Og til dere som tror at puppene deres (eller kroppen deres forøvrig for den saks skyld) ikke er faste/små/store/runde/lave/høye etc nok - pupper er til for å nytes, ikke analyseres  :blomst:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folkens, chill  :blomst:

Jeg gir en god faen i hva dere mener om puppene mine. Jeg liker dem, kjæresten min liker dem, og det er det som teller for meg. At en bunch fremmede på nettet også liker puppene mine er kjempekoselig, men for meg er denne tråden bare på moro og gjerne et litt humoristisk motsvar til alle "ER JEG STYGG/FEIT/EKKEL/ETC" trådene som florerer. 

Er ikke noen dyp baktanke bak denne tråden. Ei heller daddy issues eller et behov for oppmerksomhet. Det er kjekt at folk liker puppene mine og hvis noen ble glad av å se dem er det gøy, men denne tråden lagde jeg i grunn bare fordi jeg kjedet meg, hadde nikotinabstinenser og ville ha det litt gøy. 

Og til dere som tror at puppene deres (eller kroppen deres forøvrig for den saks skyld) ikke er faste/små/store/runde/lave/høye etc nok - pupper er til for å nytes, ikke analyseres  :blomst:

Chill meg her og chill meg der... Du er jente, og derfor er det ikke greit at du har selvtillit, TENK! ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folkens, chill :blomst:

Og til dere som tror at puppene deres (eller kroppen deres forøvrig for den saks skyld) ikke er faste/små/store/runde/lave/høye etc nok - pupper er til for å nytes, ikke analyseres :blomst:

Fint runkemateriale for gutter😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig, man kan jo lure på hvorfor. Er sånn på byen også. Menn som drar damer får mad respekt av andre menn, mens kvinner som drar menn blir baksnakket.

Anonymous poster hash: 93bc8...5dc

Da får dere rydde opp i egne rekker hvis dere driver å baksnakker andre kvinner som gjør det bra på datingmarkedet :)

Anonymous poster hash: f49bf...8ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Morello

Fint runkemateriale for gutter

Om noen ble glad fordi jeg posta bilde av puppene mine er jo det bare koselig ^^ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om noen ble glad fordi jeg posta bilde av puppene mine er jo det bare koselig ^^

Ja brukte det for alt det var verdt.;) Tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morello

Ja brukte det for alt det var verdt. ;) Tusen takk:)

Bare hyggelig!! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...