Gå til innhold

Scott Disick og Kourtney Kardashian.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spent på neste sesong! Kan ikke la være å se på denne tv-serien selv om de mesteparten bare skriker til hverandre.

Selv har jeg også mer empati for Scott enn Kourtney i tv-serien. Kourtney kan ofte virke kald og følelsesløs, men vi har jo forskjellige måter å reagere på ting på.  

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Han var flink (til han å være) i noen sesonger, så skle det ut igjen. Han tok seg sammen og det skle ut. Han gjorde et forsøk. 

Litt av en tone å ta til noen som er uenig med deg.

Innlegget er redigert for brukerdebatt.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
  • Liker 7
Gjest Haaploes
Skrevet

Kanskje Khloe og Scott finner sammen? :-D

Skrevet

Kanskje like greit, de virket ikke å ha et kjærlighetsforhold. De delte vel kun seng når Kourtney ville ha en ny unge.

• Liker 9
Skrevet

Jeg synes at det er utrolig at noen har klart å holde ut med den familien frivillig i over ni år..

• Liker 10
Skrevet

Kjempetrist. Tror dere han var utro? Han ser nesten litt forelsket ut på bildene..

• Liker 1
Skrevet

De hadde vel gått ifra hverandre. Eller tatt en "pause". Går ikke an å Være utro når man er sammen med en Kardash. Paparazziene er jo der til enhver tid.

Skrevet

Håper hun dama på bildene er varmere enn Kourtney, han fortjener bedre enn en kald fisk.

• Liker 5
Skrevet

Litt av en tone å ta til noen som er uenig med deg.

du hører jo ikke hva folk sier.

• Liker 1
Skrevet

Er enig med flere at på en eller annen underlig måte har jeg sansen for Scott!

Kanskje fordi han virker som han er seg selv på mange måter?

Trist at han er avhengig av rus...Ødelegger så mye!

• Liker 3
Skrevet

du hører jo ikke hva folk sier.

Seriøst? Det må da være lov å være uenig.
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

- Pavilion, mod

Gjest ashanti
Skrevet

Jeg har undret meg lenge over hvordan de har holdt ut sammen så lenge, føler ikke de passer sammen overhodet? Og hvordan endte de i den situasjonen at de har 3 barn sammen?! Han har jo helt tydelig ikke vært moden for papparollen, første barnet var greit nok, vet ikke hvor nøye planlagt det var.. Men når de da velger å få enda ett barn også ENDA ett barn igjen... Da blir jeg litt matt! De har ifølge serien ikke delt seng på mange år, hatt vært sitt rom i huset og han farter rundt i ett sett mens hun sitter hjemme med ungene. Hvorfor vil man få flere barn med en sånn fyr? Og hvorfor er han sammen med en dame som vil ha et familieliv når han helt tydelig ikke klarer å ta ansvaret? Man kan godt legge skylda på henne og si at hun "lurte" han, men vil det si at hun har sagt at hun går på pillen? For hvis ikke, så regner jeg med han er klar over at hun kan bli gravid hvis de har sex uten beskyttelse.. 

Skrevet

Jeg syns det er så utrolig bra at de har slått opp, for han var en skikkelig drittunge. Hele tiden.

• Liker 1
Skrevet

Det har jo til og med kommet frem i serien at han har vært frustrert over mengden av barn, spesielt da hun annonserte at tredjemann var på vei. Når det er sagt; it takes two to tango.

Skrevet

Hun har sagt selv at hun lyver om prevensjon, samtidig som han har ropt høyt ut at han ikke takler ansvaret for flere barn. Synes det ligger mye på henne da.. Han kan jo la være å ha seg med henne, men noen vil vel mene at et sexliv er viktig i et kjæresteforhold.

• Liker 6
Skrevet

Han har vel et ansvar han også. Hun sa tidlig ifra om at hun ikke "trodde" lengre på bruken av prevensjon. Kunne vel ha tredd på seg en kondom.

Skrevet

Synes faktisk det var litt trist jeg da, jeg som ikke engang følger med på serien! Likte at de to greide å holde sammen, de andre i familien greier ikke å få et forhold til å vare... Dessuten likte jeg Scott.

Skrevet

Jeg liker faktisk ham bedre enn henne... er det et dårlig tegn??

Det gjør jeg og. Hun er en kald og likegyldig person, liker ikke Kourtney.

• Liker 2
Skrevet

Kanskje litt off topic, men hvor kan man se dette programmet på nett?  :rolleyes:

• Opprett ny...