Gå til innhold

Scott Disick og Kourtney Kardashian.


frk91

Anbefalte innlegg

Nå er det offisielt, det har blitt slutt mellom Hollywoods minst kjærlige par. For min del synes jeg begge fortjener bedre, og håper på mer drama i neste sesong av the Kardashians  :biggrin:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bilder fra forrige uke der han var i Frankrike med en annen dame, så ut som han koste seg som singel. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun holder seg borte fra han nå... Virker ikke som er bra fyr. Synd på de søte små da.. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig hun er sterk nå og ikke tar han tilbake. Hvorfor er det synd i barna? Det har jo ikke tilsynelatende sett ut som om at han har vært superpappa og stilt opp for barna den tiden de var sammen?

I noen tilfeller er faktisk det beste for barna at mamma og pappa ikke bor under samme tak :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff. Ble sånn seriøst trist i hjertet mitt. Ikke at de var videre søt sammen, men. Heia liksom på dem.

Han slet vel litt i utgangspunktet også da miste begge foreldrene og bli "lurt" til å få unge på unge, når han har sagt klart i fra at han ikke taklet alt ansvaret.

Trenger jo noe ordentlig hjelp.

Tror jeg. Er jo umulig å vite hva som er ekte og hva som et kjøpt og betalt skuespill i de seriene der.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker faktisk ham bedre enn henne... er det et dårlig tegn??

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også han bedre enn henne, i allefall hvis serien gjenspeiler virkeligheten sånn noenlunde riktig.
Virker nesten som hun brukte han bare for å få de barna hun ønsket seg, og når hun hadde fått de da var han ikke så viktig lengre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også han bedre enn henne, i allefall hvis serien gjenspeiler virkeligheten sånn noenlunde riktig.

Virker nesten som hun brukte han bare for å få de barna hun ønsket seg, og når hun hadde fått de da var han ikke så viktig lengre. 

 

Enig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heller også mer mot han enn henne. Tenk så forferdelig å først miste mor også far, alt i løpet av bare noen uker. Spesielt når man sliter fra før.

Alt dama tenker på oppi det hele er å lure seg til en tredje unge, når mannen sier klart og tydelig at han ikke takler flere.

Utrolig..

Men ja, nei. Vi vet ingenting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også han bedre enn henne, i allefall hvis serien gjenspeiler virkeligheten sånn noenlunde riktig.

Virker nesten som hun brukte han bare for å få de barna hun ønsket seg, og når hun hadde fått de da var han ikke så viktig lengre. 

Han var ganske drøy i de første sesongene når han var med. Han har skjerpa seg betraktelig. Er jo trist hele greia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han var ganske drøy i de første sesongene når han var med. Han har skjerpa seg betraktelig. Er jo trist hele greia.

På hvilken måte har han skjerpa seg?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte har han skjerpa seg?

Vet ikke om du har sett alle episodene fra starten og alle spin -offene de har hatt, men han var helt ute å kjøre før. Det har vært mange drøye situasjoner med han opp igjennom. Det er nå de siste par årene har har skjerpa seg, men så sklei det jo ut igjen når han mista begge foreldrene og skulle bli tre-barns pappa på toppen av det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du har sett alle episodene fra starten og alle spin -offene de har hatt, men han var helt ute å kjøre før. Det har vært mange drøye situasjoner med han opp igjennom. Det er nå de siste par årene har har skjerpa seg, men så sklei det jo ut igjen når han mista begge foreldrene og skulle bli tre-barns pappa på toppen av det igjen.

Jeg har sett alle episodene. Bare reagerer på at han har skjerpet seg i det siste da han har brukt den siste måneden på festing. Han har også vært mye i Las Vegas i det siste og "jobbet" på nattklubber. Han var også på en partyturné i England. Synes ikke han har skjerpet seg betraktelig.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis ikke det å legge seg inn på rehab to ganger det siste året er å forsøke å skjerpe seg, så vet ikke jeg. Mangler da tydeligvis ikke på viljen, men på evnen. Men evnen styrkes vel ikke akkurat av det sinnssyke presset, 0 støtte fra dama og unge etter unge etter unge.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett alle episodene. Bare reagerer på at han har skjerpet seg i det siste da han har brukt den siste måneden på festing. Han har også vært mye i Las Vegas i det siste og "jobbet" på nattklubber. Han var også på en partyturné i England. Synes ikke han har skjerpet seg betraktelig.

Men ser du ikke det jeg skriver da? Jeg sier han har skjerpet seg de siste par årene, MEN det er etter at begge foreldrene døde, og han skulle bli trebarns pappa på toppen av det, at det skle ut igjen!

 

For han tok seg sammen, og fikk tåelig kontroll over livet sitt. Det var jo bra lenge, helt til det som sagt skle ut igjen! Han hadde skjerpa seg - er du med nå?

Endret av Bootybuilder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ser du ikke det jeg skriver da? Jeg sier han har skjerpet seg de siste par årene, MEN det er etter at begge foreldrene døde, og han skulle bli trebarns pappa på toppen av det, at det skle ut igjen!

For han tok seg sammen, og fikk tåelig kontroll over livet sitt. Det var jo bra lenge, helt til det som sagt skle ut igjen! Han hadde skjerpa seg - er du med nå?

Du skrev han har skjerpet seg betraktelig. Jeg er ikke enig at han skerpet seg. Han prøvde muligens,men det gikk ikke så bra. Ergo, han prøvde å skjerpe seg. Endret av amadine
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev han har skjerpet seg betraktelig. Jeg er ikke enig at han skerpet seg. Han prøvde muligens,men det gikk ikke så bra. Ergo, han prøvde å skjerpe seg.

Han var flink (til han å være) i noen sesonger, så skle det ut igjen. Han tok seg sammen og det skle ut. Han gjorde et forsøk. 

 

 

Innlegget er redigert for brukerdebatt.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...