Hulderen Skrevet 6. juli 2015 #21 Skrevet 6. juli 2015 Vi har fliser i dusjgulvet, men jeg har aldri glidd på det. Den beste sexen er stående, med han bakfra og jeg lener meg mot veggen. For å gjøre ting enklere, står jeg på en liten plastkrakk.
Gjest HarryDotter Skrevet 7. juli 2015 #22 Skrevet 7. juli 2015 Er tissen din stor nok til dette da?, tar du henne forfra eller bakfra? Anonymous poster hash: 2890a...bcf Ja de fleste mannetisser er store nok til det ? Er ikke så annerledes enn å pule i doggy egentlig. Bare å få bøyd stumpen hennes litt ned og forover det, så går det bra
John Galt Skrevet 7. juli 2015 #23 Skrevet 7. juli 2015 Er vel mest vanlig å knulle i dusjen når hun har mensen. Gjør det nesten hver gang hvis det passer slik. Som oftest står hun litt fremoverbøyd på den opphøyde sokkelen ut av dusjkabinettet med meg bakfra. Eller hun løfter opp og setter det venstre benet på en hylle inne i dusjkabinettet, hvis vi ønsker øyekontakt og varmt vann på oss mens vi knuller.
Gjest makar Skrevet 7. juli 2015 #24 Skrevet 7. juli 2015 Jeg liker å ha sex i dusjen. Typen min bruker å ta meg bakfra, mest praktisk sånn. Siden jeg spruter en del fra fitta, syns jeg dusjen er perfekt som knullested :D
anonyymb Skrevet 7. juli 2015 #25 Skrevet 7. juli 2015 Stående bakfra, jentas bein over mannens skulder Lønner seg sikkert å ha en krakk i dusjen ja, for å kunne ha flere stillinger
Sunnfjording Skrevet 7. juli 2015 #26 Skrevet 7. juli 2015 Anonymous poster hash: 98f81...669 Lo høyt. :D En ting er at det er klønete, men min erfaring er at samleie (heter det overhodet det når man står?) med masse vann involvert fungerer dårlig fordi vannet ødelegger for smøringen fra underlivene. 1
hei22 Skrevet 7. juli 2015 #27 Skrevet 7. juli 2015 Lo høyt. :D En ting er at det er klønete, men min erfaring er at samleie (heter det overhodet det når man står?) med masse vann involvert fungerer dårlig fordi vannet ødelegger for smøringen fra underlivene.
Ananas. Skrevet 7. juli 2015 #28 Skrevet 7. juli 2015 Har du prøvd mye harry? Jeg ser for meg at det innebærer en aldri så liten risiko med glatte fliser i kampens hete... Eller at noen andre i husholdningen tapper varmtvann mens man holder på... Sklimatte - ikke bare stygt, men kjekt å ha også!
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #29 Skrevet 7. juli 2015 Jeg tenner skikkelig på å ha sex i dusjen. Anonymous poster hash: 9b475...bd9
Mardina Skrevet 8. juli 2015 #30 Skrevet 8. juli 2015 Sex og kosing i dusjen er helt herlig Elsker å gjøre det med kjæresten min
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #31 Skrevet 8. juli 2015 Sex i dusjen blir for mye styr. Som regel er det forspillet her som tas i dusjen, så blir det doggy over badekaret etterpå Hmmmm. Kjente jeg ble litt kåt av tanken nå, tror jeg logger av og spør gubben om han vi ha en dusj Anonymous poster hash: d4481...f75
Gjest Nikee Skrevet 8. juli 2015 #32 Skrevet 8. juli 2015 Tråden er ryddet for kontaktannonse samt svar til dette Nikee, mod.
peppermyntete Skrevet 8. juli 2015 #33 Skrevet 8. juli 2015 Jeg synes det er litt vanskelig. Jeg må stå på tærne, han må bøye knærne, og det blir litt vanskelig å få ordentlig rytme på det. Pleier som regel vaske hverandre, kanskje barbere hverandre og ja, ta sexen etter dusjen. Det funker bedre Enig i dette (minus barberingen). Sex i dusjen funker ikke med for stor høydeforskjell!
Skinnbuksen Skrevet 9. juli 2015 #34 Skrevet 9. juli 2015 Det at kose sig med partneren i dusjen er bare super. I kveld var jeg i dusjen og min kvinde kom ind og jeg trak hende under med T-shirt og jeans. Det blev en dejlig afslutning i sengen...smiler
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå