Gå til innhold

Sex i dusjen

Fremhevede innlegg

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Jeg synes det er en utfordring å ha sex i dusjen, spesielt når det er begrenset med plass.

Etterlyser forslag til stillinger og kreative løsninger.

Videoannonse
Annonse
Gjest Morello
Skrevet

Snu deg mot veggen og bøy deg fremover.. Eller ned på knær :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bedre med sex i bushen. HAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAH

Anonymous poster hash: 10255...3fa
Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Vi har et stort dusjhjørne med plass til en stor krakk. Så vi bruker den :) han sitter og jeg rir f.eks.

Ellers syns jeg sex i dusjen er alt for varmt og tungvindt. Avsugning er vel noe av det mest enkle man kan gjøre i dusjen.

AnonymBruker
Skrevet

Stående bakfra <3

Anonymous poster hash: 881b1...fc6
  • Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet

Kan være trangt ja, men å klemme kroppen hennes, med brystet opp mot dusjveggen, holde henne fast i håret med ene hånden og gripe tak i hoften hennes og pule mens vannet renner over oss .....

Dæven....det er godt det!

• Liker 3
Skrevet

Kan være trangt ja, men å klemme kroppen hennes, med brystet opp mot dusjveggen, holde henne fast i håret med ene hånden og gripe tak i hoften hennes og pule mens vannet renner over oss .....

Har du prøvd mye harry? Jeg ser for meg at det innebærer en aldri så liten risiko med glatte fliser i kampens hete... :sjokkert:

Eller at noen andre i husholdningen tapper varmtvann mens man holder på... :fnise:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Har du prøvd mye harry? Jeg ser for meg at det innebærer en aldri så liten risiko med glatte fliser i kampens hete... :sjokkert:

Eller at noen andre i husholdningen tapper varmtvann mens man holder på... :fnise:

Hahahahaha....plutselig glovarmt vann tenker du på? :fnise::skratte:

Det gikk helt fint på det badegulvet der vi prøvde altså, men det varierer vel med flisetypen kanskje? Vet ikke hvorfor egentlig, men hele greia var en utrolig god opplevelse for oss iallefall.

Har ikke prøvd i vann da...kanskje en ide å prøve? hmmmm :wow:

• Liker 1
Skrevet

Hahahahaha....plutselig glovarmt vann tenker du på? :fnise::skratte:

Det gikk helt fint på det badegulvet der vi prøvde altså, men det varierer vel med flisetypen kanskje? Vet ikke hvorfor egentlig, men hele greia var en utrolig god opplevelse for oss iallefall.

Har ikke prøvd i vann da...kanskje en ide å prøve? hmmmm :wow:

Ja, eller iskaldt... :sjokkert:

Dog er vel største utfordringen at det ofte er så trangt.

Du sier noe med badegulvet. :lur:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Ja, eller iskaldt... :sjokkert:

Dog er vel største utfordringen at det ofte er så trangt.

Du sier noe med badegulvet. :lur:

Åja :fnise: ...men det var litt av sjarmen syntes jeg da. Blir jo godt og intimt av slikt

• Liker 1
Skrevet

Åja :fnise: ...men det var litt av sjarmen syntes jeg da. Blir jo godt og intimt av slikt

Det gjør det selvfølgelig.

Men også potensielt slitsomt for en gammel mann... :rodme:

Litt kjipt å bli så utslitt at man ikke kommer i mål... :plystre:

Skrevet

Jeg synes det er litt vanskelig. Jeg må stå på tærne, han må bøye knærne, og det blir litt vanskelig å få ordentlig rytme på det. Pleier som regel vaske hverandre, kanskje barbere hverandre og ja, ta sexen etter dusjen. Det funker bedre :P

Skrevet

Jeg synes det er litt vanskelig. Jeg må stå på tærne, han må bøye knærne, og det blir litt vanskelig å få ordentlig rytme på det. Pleier som regel vaske hverandre, kanskje barbere hverandre og ja, ta sexen etter dusjen. Det funker bedre :P

Signerer denne. Sex i dusjen fungerer dårlig når det er 30cm forskjell på meg og typen. Mye bedre å ta foreplay i dusjen og fortsette en annen plass

Skrevet (endret)

..

Endret av annebanane
Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Takk for svar, alle sammen!

Pga at jeg fikk mensen like før helgen, måtte jeg og kjæresten ty til å ha oss på badet. Slik skal det bli framover. Derfor stilte jeg spørsmålet. Synes ikke det var så enkelt å bli tatt bakfra. Enig med det Pompom skriver.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer nå litt an på hva slags høydeforskjell en har, hvor myk en er, og hvor sterk man er:P Men jeg og samboer tar det i stående doggy, evt. mot hverandre, meg med ene beinet opp som han holder/jeg støtter mot håndtaket på døra til duskabinettet. Har et pittelite bad!

Anonymous poster hash: b5023...265
Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Kommer nå litt an på hva slags høydeforskjell en har, hvor myk en er, og hvor sterk man er:P Men jeg og samboer tar det i stående doggy, evt. mot hverandre, meg med ene beinet opp som han holder/jeg støtter mot håndtaket på døra til duskabinettet. Har et pittelite bad! Anonymous poster hash: b5023...265

Han er bare 6-7 cm høyere enn meg og sterk. Skal prøve varianten med beinet opp. Takk for tipset.

AnonymBruker
Skrevet

lPHkcit.gif

Anonymous poster hash: 98f81...669
  • Liker 20
Gjest HarryDotter
Skrevet

lPHkcit.gif

Anonymous poster hash: 98f81...669

:skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Er tissen din stor nok til dette da?, tar du henne forfra eller bakfra?

Anonymous poster hash: 2890a...bcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...