AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #41 Del Skrevet 7. juli 2015 Må si meg noe enig med TS. Det føles veĺdig digg og komfortabelt å ha glatte, nyshava bein. Har bare hatt det en gang (jeg tok utfordring og var jente på en temafest), men jeg husker at det føltes veldig fresht og glatt ut. Anonymous poster hash: abcce...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 7. juli 2015 #42 Del Skrevet 7. juli 2015 Ok jeg er enig i at det blir mer og mer vanlig at menn fjerner hår nå enn før. Men det er ikke mange år siden det begynte å bli vanlig. Ikke alle har vennet seg til det ennå. Og da skjønner jeg at mange fortsatt mener at det er mer forbeholdt jenter ja men å bruke jeg er jente argumente holder ikke:)) blir litt for tafatt og fjortis for min del:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 7. juli 2015 #43 Del Skrevet 7. juli 2015 Nei, huff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. juli 2015 #44 Del Skrevet 7. juli 2015 ja men å bruke jeg er jente argumente holder ikke:)) blir litt for tafatt og fjortis for min del:) Neivel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet 7. juli 2015 #45 Del Skrevet 7. juli 2015 Jeg liker hårete menn. Både legger og bryst, og gjerne litt skjegg og litt hår på ryggen også. I mine øyne ser det bare veldig feil ut med shava bryst og bein på menn. Men enhver bestemmer over sin egen kropp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #46 Del Skrevet 7. juli 2015 Jeg liker hårete menn. Både legger og bryst, og gjerne litt skjegg og litt hår på ryggen også. I mine øyne ser det bare veldig feil ut med shava bryst og bein på menn. Men enhver bestemmer over sin egen kropp. ÆæææsjjAnonymous poster hash: 96450...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet 7. juli 2015 #47 Del Skrevet 7. juli 2015 ÆæææsjjAnonymous poster hash: 96450...3c5 Æsj til deg også. Nå snakker jeg ikke om sånn type Arne Markussen i Hotell Cæsar-hår på ryggen. Jeg skrev litt. Og ikke skog i trynet heller. Litt der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #48 Del Skrevet 7. juli 2015 Æsj til deg også. Nå snakker jeg ikke om sånn type Arne Markussen i Hotell Cæsar-hår på ryggen. Jeg skrev litt. Og ikke skog i trynet heller. Litt der også. Hmmmm æsj hår er usexy uansett man eller kvinne:((Anonymous poster hash: 96450...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet 7. juli 2015 #49 Del Skrevet 7. juli 2015 Hmmmm æsj hår er usexy uansett man eller kvinne:((Anonymous poster hash: 96450...3c5 Tror hele du er usexy. Hår eller ikke hår. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 7. juli 2015 #50 Del Skrevet 7. juli 2015 (endret) Tror hele du er usexy. Hår eller ikke hår. Blei ikke dette litt barnslig nå da:) Endret 7. juli 2015 av lipgloss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet 7. juli 2015 #51 Del Skrevet 7. juli 2015 Blei ikke dette litt barnslig nå da:) Ikke mer enn innlegget jeg siterte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 7. juli 2015 #52 Del Skrevet 7. juli 2015 Ikke mer enn innlegget jeg siterte.Ikke mer enn innlegget jeg siterte. nei stemme det,like barnslige begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #53 Del Skrevet 7. juli 2015 det tåpligste jeg hører er når noen argumenterer (men jeg er jente)akkurat som det skulle bety noe ikke enig i det,det å fjerne kroppshår er ikke noe som er forbeholdt kvinner:)) en kjole er laget for kvinner,så det kan ikke sammenliknes,at noen syns det er kvinnelig å fjerne hår får være demmes sak,men å bruke argumente jeg er jente da holder ikke. Jo jeg syns det. Feminint = jentete/kvinnelighet. En barbert mann blir for meg feminint. Akkurat som jeg mener at en dame med skjegg også er ufeminint. Har både bart og skjeggstubber selv, og tar det selvsagt bort, fordi jeg er jente. Du må gjerne like å være glattbarbert for min del, men JEG syns det er for femi for en mann. Så får du gjøre hva du har lyst til, for jeg bryr meg ikke i det hele tatt hva du driver med. Anonymous poster hash: 650a3...4d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 7. juli 2015 #54 Del Skrevet 7. juli 2015 (endret) Den 7. juli 2015 at 18.11, AnonymBruker skrev: Jo jeg syns det. Feminint = jentete/kvinnelighet. En barbert mann blir for meg feminint. Akkurat som jeg mener at en dame med skjegg også er ufeminint. Har både bart og skjeggstubber selv, og tar det selvsagt bort, fordi jeg er jente. Du må gjerne like å være glattbarbert for min del, men JEG syns det er for femi for en mann. Så får du gjøre hva du har lyst til, for jeg bryr meg ikke i det hele tatt hva du driver med. Anonymous poster hash: 650a3...4d7 Endret 18. januar 2016 av lipgloss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #55 Del Skrevet 7. juli 2015 Høres ikke sånn ut:))det er bare i det lille trangsynte hode ditt at dette er feminint Jeg har hele tiden sagt at JEG syns det er feminint. Det er det jeg mener om saken og at du ikke mener det er greit for meg. Jeg er ikke trangsynt fordi jeg mener det er femi. Ta med deg de såra følelsene dine og de barberte beina et annet sted og vær frekk! Anonymous poster hash: 650a3...4d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 7. juli 2015 #56 Del Skrevet 7. juli 2015 Jeg har hele tiden sagt at JEG syns det er feminint. Det er det jeg mener om saken og at du ikke mener det er greit for meg. Jeg er ikke trangsynt fordi jeg mener det er femi. Ta med deg de såra følelsene dine og de barberte beina et annet sted og vær frekk! Anonymous poster hash: 650a3...4d7 Hehehe,såra følelser,hørres mer ut som deg det,whats with the anger:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #57 Del Skrevet 7. juli 2015 Akkurat nettopp derfor de ikke skulle gjort det. Menn skal se barske ut. Ikke vakre og elegante. Det er feminint Synes du, ja. Jeg elsker vakre og elegante menn! Samboeren min fjerner håret på benene og under armene og kler seg gjerne i klær som i utgangspunktet er laget for kvinner (overdeler, bukser og shorts, ikke skjørt o.l.), men jeg synes slett ikke han er feminin. (Jeg sier ikke dette for å krangle med deg, bare for å få frem at det er delte meninger om dette. ) Anonymous poster hash: 841d3...1a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 7. juli 2015 #58 Del Skrevet 7. juli 2015 Hehehe,såra følelser,hørres mer ut som deg det,whats with the anger:)) Så er det heller ikke meg som er TS da men du har sikkert ikke lest alt heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basun Skrevet 9. juli 2015 #59 Del Skrevet 9. juli 2015 Orker du virkelig å drive og barbere beina? Jeg prøvde voksing for gøy etter et veddemål. Håret begynte jo å vokse ut igjen etter ca. 2 uker. Hadde jeg vært glattbarbert på mage og ansikt også hadde det blitt litt av et prosjekt. Men ser at det er mange som gjør det, spesielt på magen, blant de som er opptatt av at 6-packen skal synes. Får et inntrykk av at de bare er opptatt av å vise seg frem og at de er ganske usikre på seg selv. Vet at dette ikke er tilfelle for alle, men jeg erkjenner at jeg dessverre har "fordommer" mot det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermer Skrevet 9. juli 2015 #60 Del Skrevet 9. juli 2015 Barber deg hvis du vil. Det er akkurat det samme for meg og alle andre. Men personlig foretrekker jeg at menn har hårete bein, er liksom noe som mangler hvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå