AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Del Skrevet 5. juli 2015 Jeg har barbert legger og lår og har nå solbrune bein som er helt glatte,det føles helt fantastisk ut og jeg tror ikke jeg vil ha håret bein lengre,vurderer å gå regelmessig til voksing.Hva tenker dere her inne om glatte brune mannebein,er det okey at menn også barerer segAnonymous poster hash: 96450...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. juli 2015 #2 Del Skrevet 5. juli 2015 Jeg har barbert legger og lår og har nå solbrune bein som er helt glatte,det føles helt fantastisk ut og jeg tror ikke jeg vil ha håret bein lengre,vurderer å gå regelmessig til voksing.Hva tenker dere her inne om glatte brune mannebein,er det okey at menn også barerer segAnonymous poster hash: 96450...3c5 Liker hårete manneben så jeg sier nei. Men det er dine legger og din kropp. Så du velger selv. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Del Skrevet 5. juli 2015 Jeg har barbert legger og lår og har nå solbrune bein som er helt glatte,det føles helt fantastisk ut og jeg tror ikke jeg vil ha håret bein lengre,vurderer å gå regelmessig til voksing.Hva tenker dere her inne om glatte brune mannebein,er det okey at menn også barerer segAnonymous poster hash: 96450...3c5 svømmere (også mannlige) gjør dette, så hvorfor ikke? Anonymous poster hash: bbb10...cc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #4 Del Skrevet 5. juli 2015 Liker hårete manneben så jeg sier nei. Men det er dine legger og din kropp. Så du velger selv. Hva er det med håret som du liker da,jeg personlig syns kroppshår er skamekkelt enten det er på damer eller mennAnonymous poster hash: 96450...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ymotana Skrevet 5. juli 2015 #5 Del Skrevet 5. juli 2015 Menn har jo flottere legger generelt enn kvinner. Deres er lengre, fastere og slankere. Det skulle vært menn som barberte seg. ;-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #6 Del Skrevet 5. juli 2015 Menn har jo flottere legger generelt enn kvinner. Deres er lengre, fastere og slankere. Det skulle vært menn som barberte seg. ;-) godt å høre:))ja jeg er kjempefornøyd med leggene syns selv de ble skikkelig sexy:))Anonymous poster hash: 96450...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 5. juli 2015 #7 Del Skrevet 5. juli 2015 Det er ok at menn shaver seg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. juli 2015 #8 Del Skrevet 5. juli 2015 Hva er det med håret som du liker da,jeg personlig syns kroppshår er skamekkelt enten det er på damer eller mennAnonymous poster hash: 96450...3c5 Maskulint rett og slett. Barberte legger ser for meg feminint ut. Assosierer det med dragqueens 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. juli 2015 #9 Del Skrevet 5. juli 2015 Menn har jo flottere legger generelt enn kvinner. Deres er lengre, fastere og slankere. Det skulle vært menn som barberte seg. ;-) Akkurat nettopp derfor de ikke skulle gjort det. Menn skal se barske ut. Ikke vakre og elegante. Det er feminint 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 5. juli 2015 #10 Del Skrevet 5. juli 2015 (endret) Hvilket reproduksjonssystem en person tilfeldigvis er født med skulle ikke være en grunn for å legge føringer for hvordan man vil leve livet sitt. Hvis du ønsker glatte legger, så voks av hjertens lyst God sommer Endret 5. juli 2015 av fruBeist 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 5. juli 2015 #11 Del Skrevet 5. juli 2015 Det viktigste bør være hva du selv ønsker, ikke hva andre synes. Mange menn barberer beina, ikke minst mange idrettsutøvere. Synes ikke Tour de France-syklistene er spesielt feminine til tross for glatte legger. Du vil garantert møte noen som ikke liker det, men det er ingen grunn til å la dem bestemme hvordan dine legger skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulilelu Skrevet 5. juli 2015 #12 Del Skrevet 5. juli 2015 Jeg kunne aldri vært med en mann som vokser noe annet enn ryggen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #13 Del Skrevet 5. juli 2015 Det viktigste bør være hva du selv ønsker, ikke hva andre synes. Mange menn barberer beina, ikke minst mange idrettsutøvere. Synes ikke Tour de France-syklistene er spesielt feminine til tross for glatte legger. Du vil garantert møte noen som ikke liker det, men det er ingen grunn til å la dem bestemme hvordan dine legger skal være. Kan kvinner la være å barbere leggene? Er det like ok? Anonymous poster hash: bbb10...cc9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 5. juli 2015 #14 Del Skrevet 5. juli 2015 Kan kvinner la være å barbere leggene? Er det like ok? Anonymous poster hash: bbb10...cc9 Ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #15 Del Skrevet 5. juli 2015 Ja. Fint Tusen takk! Anonymous poster hash: bbb10...cc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 5. juli 2015 #16 Del Skrevet 5. juli 2015 Det er helt opp til seg selv. Om du liker det, så gjør du det Jeg kommer i hvert fall ikke til å dømme deg (Så lenge du ikke ville kritisert meg om jeg hadde fått for meg at jeg skulle gro busk under armene mine ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #17 Del Skrevet 5. juli 2015 hyggelig å høre at mange er positive til detteAnonymous poster hash: 96450...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 6. juli 2015 #18 Del Skrevet 6. juli 2015 Tja, altså, eg er jo gift med ein syklist, så eg tek meg i å stå og glo på beina til husbonden når dei er hårete. Det ser altså så RART ut med pels på beina! Eg er nok miljøskadd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 6. juli 2015 #19 Del Skrevet 6. juli 2015 Hvilket reproduksjonssystem en person tilfeldigvis er født med skulle ikke være en grunn for å legge føringer for hvordan man vil leve livet sitt. Hvis du ønsker glatte legger, så voks av hjertens lyst God sommer Jeg legger ikke føringer jeg bare sier hva jeg syns om hvordan menns øegger skal være. Er så lei at man alltid nå skrive jeg mener eller jeg syns foran alt man skriver. Er et diskusjonsforum. Da sier det seg selv at man skriver sine personlige meninger. Ikke heng dete sånn opp i at folk skriver det skal være slik og slik. Er ikke ment på den måten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 6. juli 2015 #20 Del Skrevet 6. juli 2015 Jeg legger ikke føringer jeg bare sier hva jeg syns om hvordan menns øegger skal være. Er så lei at man alltid nå skrive jeg mener eller jeg syns foran alt man skriver. Er et diskusjonsforum. Da sier det seg selv at man skriver sine personlige meninger. Ikke heng dete sånn opp i at folk skriver det skal være slik og slik. Er ikke ment på den måten Nå sikta jeg ikke spesielt til deg i det jeg skrev. Selvfølgelig skal du få lov til å mene hva du vil. Poenget mitt var vel mest at hver og en skal få leve livet sitt som de synes best selv. Og ikke tenke tanker som "jeg er mann, og kan derfor ikke fjerne hår på beina" Og ja, dette er et diskusjonsforum, og jeg skrev meningen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå