Windy Skrevet 6. september 2004 #1 Del Skrevet 6. september 2004 Om noen her har tatt taxi den strekningen, kan dere fortelle meg hvor lang tid det tar og ca. pris? (Det er midt på dagen en fredag, og skal til togstasjon) Må overveie mine alternativer nøye Jeg vet at bussen er kjapp, men den går ikke ofte nok utifra de rutene jeg kan se :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 6. september 2004 #2 Del Skrevet 6. september 2004 Har du sjekket på nettsidene til Torp? Det bruker ofte å stå slike ting på slike sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 6. september 2004 #3 Del Skrevet 6. september 2004 Det bør vel ikke ta mer enn ca. et kvarter inn til Sandefjord. Prisen vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 6. september 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg sjekket alt annet på torp.no, klarte ikke tenke så langt.. fant det jeg trenger. Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå