Jus sanguinis Skrevet 19. juli 2015 #161 Del Skrevet 19. juli 2015 Men at jeg selv ikke ønsker at folk skal få et inngående blikk i undertøysutvalget mitt er vel ikke helt uforståelig. ikke alle trusene er like pene! Nei, det er selvfølgelig ikke uforståelig, du snakker tross alt det norske språk, det er bare det at vi er uenige om hva som teller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 19. juli 2015 #162 Del Skrevet 19. juli 2015 En ting er hva andre gjør, det henger jeg meg ikke opp i. Men at jeg selv ikke ønsker at folk skal få et inngående blikk i undertøysutvalget mitt er vel ikke helt uforståelig. ikke alle trusene er like pene! Jeg merker at jeg ikke bryr meg om det, og det er ikke alt mitt undertøy som er vakkert heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godjente Skrevet 19. juli 2015 #163 Del Skrevet 19. juli 2015 Dette blir bare verre og verre, først leste jeg om en tråd der noen reagerer på bare føtter og nå er det at folk bruker feil bad når de er på besøk . Sorry altså, men du kan ikke ha mye problemer om du lager en sak av noe slikt. Skulle tro at folk ikke vil ha besøk lengre . Det er et bad og ikke senga di! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #164 Del Skrevet 20. juli 2015 Mja, jeg er faktisk litt enig med TS. På et gjestebad, er det gjerne veldig nøytralt med et toalett, speil, vask og håndkle/såpe. På hovedbadet derimot, oppbevarer man kanskje dyr sminke, parfymer, kremer, bind, undertøy, barbermaskin, smykker, klær, prevensjon, ikke minst; medikamenter, ja egentlig ganske så personlige ting. Og tro det eller ei, det finnes mange snokere! Var først nøytral selv, og tenkte at et bad er et bad. Men har faktisk opplevd flere tilfeller av såkalte "venninner" som har dratt ut alle kommodeskuffene mens de har vært på badet for å snoke, "venninner" som kommer ut fra badet igjen og lukter MIN nye parfyme, tilfeller av noen som stjal mascaraen, eller kom ut med leppestift på leppene.. fra min leppestift. Smykker som forsvinner.. Enda verre er det dersom det er alkohol inne i bildet, da blir folk enda frekkere inne på badet til andre.. SÅ ja, jeg bruker kun gjestebad til gjestene. Better safe than sorry. Anonymous poster hash: 14309...dad Er du klar over at 99% av befolkningen ikke har noe gjestebad, og likevel ikke har problemer med slikt du beskriver? Hva sier det deg? Anonymous poster hash: 69aaf...0a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Idja Skrevet 20. juli 2015 #165 Del Skrevet 20. juli 2015 Dette blir bare verre og verre, først leste jeg om en tråd der noen reagerer på bare føtter og nå er det at folk bruker feil bad når de er på besøk . Sorry altså, men du kan ikke ha mye problemer om du lager en sak av noe slikt. Skulle tro at folk ikke vil ha besøk lengre . Det er et bad og ikke senga di! Ja, jeg blir helt fascinert over hvor dyktige folk er til å lage seg problemer! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #166 Del Skrevet 20. juli 2015 Er du klar over at 99% av befolkningen ikke har noe gjestebad, og likevel ikke har problemer med slikt du beskriver? Hva sier det deg?Anonymous poster hash: 69aaf...0a4 Tullete tall. I min boligblokk, sentralt i Oslo, har 2 av 3 leiligheter ekstratoalett i tillegg til hovedbad. Dette gjelder en stor del av nyere leiligheter over 70kvm. Om du ser på finn har da noe sånt som halvparten av rekkehus det, samt de fleste hus over 100 kvm. Det er da ikke 1 % av befolkningen som bor i disse boligene. Forøvrig enig i preferansene om at gjester benytter gjestetoalett fremfor hovedbad. Har aldri opplevd gjester som reagerer på det.Anonymous poster hash: 25adb...648 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #167 Del Skrevet 20. juli 2015 skittene truser øverst i korgen, brukte vaskekluter (kan aldri vite hvor de er brukt...) osv. Og problemet var... øyeskade om du skulle komme til å kaste et blikk på dem? Ligger de i skittentøykorga, er det ikke meningen at du skal ta på dem, ser du. Anonymous poster hash: f087f...623 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 20. juli 2015 #168 Del Skrevet 20. juli 2015 Og problemet var... øyeskade om du skulle komme til å kaste et blikk på dem? Ligger de i skittentøykorga, er det ikke meningen at du skal ta på dem, ser du. Anonymous poster hash: f087f...623 Er ikke noe krise for meg, men kan godt skjønne at de som har gjester på besøk ikke har lyst at de skal se de skitne trusene deres. Heller ikke kjekt for gjester å vaske seg på hendene når det henger brukte vaskekluter på kanten av vasken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #169 Del Skrevet 21. juli 2015 Smykker på do? Anonymous poster hash: d5701...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #170 Del Skrevet 22. juli 2015 Merkelige gjester dere har som går i skittentøyet og sjekker ut de skitne trusene deres. Åpner de søppelbøtta og studerer tampongene også? Og hvis dere er så redd for at noen skal se de ulekre trusene deres så dere må ha eget bad, så er det gjerne billigere å kaste dem, og kjøpe noen lekre truser i stedet. Anonymous poster hash: 677c0...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #171 Del Skrevet 22. juli 2015 Har De skiltet veien til gjestebadet godt nok? Har De definert reglene for benyttelse av hovedbad kontra gjestebad godt nok, slik at gjestene er innforstått med disse? Anonymous poster hash: 97bcb...3ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #172 Del Skrevet 22. juli 2015 Har De skiltet veien til gjestebadet godt nok? Har De definert reglene for benyttelse av hovedbad kontra gjestebad godt nok, slik at gjestene er innforstått med disse? Anonymous poster hash: 97bcb...3ab Det er jo også en idè at butleren passer på at disse reglene blir fulgt. Anonymous poster hash: 97bcb...3ab 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. juli 2015 #173 Del Skrevet 22. juli 2015 Kan jeg bæsje på hovedbadet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #174 Del Skrevet 22. juli 2015 Det er uhøflig at gjester bæsjer, så vil tro at om det er krise bør en bruke hovedbadet, ja. Vi har kun tissedo på gjestebadet. Anonymous poster hash: 677c0...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. juli 2015 #175 Del Skrevet 22. juli 2015 Heng opp et skilt med bæsjing forbudt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 22. juli 2015 #176 Del Skrevet 22. juli 2015 Heng opp et skilt med bæsjing forbudt Et forbud jeg hadde drete i 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #177 Del Skrevet 4. oktober 2015 Å gid... Anonymous poster hash: c148b...ed8 Min tanke http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_tommel.gif' alt=':tommel:'>Anonymous poster hash: af605...248 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #178 Del Skrevet 4. oktober 2015 Uenig her. Jeg ønsker å høre rennende vann, fremfor dritelyder anytime. Anonymous poster hash: 14309...dad wow seriøst? http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_laught.gif' alt=':fnise:'>Anonymous poster hash: af605...248 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #179 Del Skrevet 4. oktober 2015 Det er uhøflig at gjester bæsjer, så vil tro at om det er krise bør en bruke hovedbadet, ja. Vi har kun tissedo på gjestebadet.Anonymous poster hash: 677c0...651 Hva er en tissedo? Anonymous poster hash: 9eaee...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #180 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hva er en tissedo? Anonymous poster hash: 9eaee...6b8 Urinal Anonymous poster hash: af605...248 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå