AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #141 Del Skrevet 15. juli 2015 men er du vert så får du sørge for at ny dorull er på dorullholderen før du får besøk da Jeg bytter ikke ut en som ikke er helt full med en som er full før jeg får besøk nei Her flyr det unger inn og ut på besøk hver dag, så at det er tomt noen ganger vil skje. Men for å presisere igjen, JEG har ikke noe problem med dette, jeg har ett bad og da må det blir slik. Men dette er grunnen til at jeg ønsker meg to bad! Så jeg trenger strengt tatt ikke løsninger, jeg bare skrev at jeg skjønte TS svært godt, for det hadde vært mitt ønske også om jeg hadde to bad. Anonymous poster hash: cde8b...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 18. juli 2015 #142 Del Skrevet 18. juli 2015 Hvordan vet dere at det kommer gjester? Hos meg ramler det folk innom stadig vekk... liker å tro at det er fordi det er hyggelig hos meg, men det kan jo også være at de trenger å få noe nytt å sladre om? Anonymous poster hash: f087f...623 Jeg håper da inderlig at de kommer fordi det er hyggelig! Jeg får sjelden eller aldri uanmeldte gjester, men jeg ser utfordringen. Jeg kjenner folk som bor på "landet" og der er det mer vanlig med uanmeldte besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 18. juli 2015 #143 Del Skrevet 18. juli 2015 Om vi hadde hatt to toalett ville jeg også hatt et gjestetoalett. En ting er at jeg stoler fullt ut på mitt besøk, men når samboer har fest er det gjerne diverse som er +1 som jeg/vi ikke kjenner fra før. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 18. juli 2015 #144 Del Skrevet 18. juli 2015 Om vi hadde hatt to toalett ville jeg også hatt et gjestetoalett. En ting er at jeg stoler fullt ut på mitt besøk, men når samboer har fest er det gjerne diverse som er +1 som jeg/vi ikke kjenner fra før. Og problemet med det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 18. juli 2015 #145 Del Skrevet 18. juli 2015 Og problemet med det er? Problemet? Nei, uttrykker vel bare min sympati med TS. Vi har bare et bad, så det må ryddes før vi får folk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 18. juli 2015 #146 Del Skrevet 18. juli 2015 Problemet? Nei, uttrykker vel bare min sympati med TS. Vi har bare et bad, så det må ryddes før vi får folk. Du sier det jo som at det et "problem" at noen du ikke kjenner skulle brukt hovedbadet om du hadde hatt ett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #147 Del Skrevet 18. juli 2015 om de gjør det, så vil jeg slå dem i trynet. da synes jeg de er psykopater og jeg ber dem gå. Anonymous poster hash: c03aa...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. juli 2015 #148 Del Skrevet 18. juli 2015 Tror jeg skal ta medisiner,god lukt,kanskje litt hudkrem og bind å lage en dokurv til de snikete gjestene mine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 18. juli 2015 #149 Del Skrevet 18. juli 2015 Du sier det jo som at det et "problem" at noen du ikke kjenner skulle brukt hovedbadet om du hadde hatt ett. Ja, de kjenner vel ikke til hvor ting ligger. Dersom de skulle "lånt" litt f.eks hårspray ville de ende opp med å gå gjennom mye av innholdet vi har på badet for å finne det. Det synes ikke jeg er helt innafor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 18. juli 2015 #150 Del Skrevet 18. juli 2015 Ja, de kjenner vel ikke til hvor ting ligger. Dersom de skulle "lånt" litt f.eks hårspray ville de ende opp med å gå gjennom mye av innholdet vi har på badet for å finne det. Det synes ikke jeg er helt innafor. Hadde de følt for å tyvlåne hårspray hadde de vel gjort det selv om du hadde hatt flere bad? Jeg forventer at folk spør om å låne ting om de vil låne noe. Jeg har ikke engang alt på badet, men mye på soverommet. Jeg tenker at om folk roter på badet mitt er det deres problem, ikke noe å skjule der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #151 Del Skrevet 18. juli 2015 Venter jeg gjester så fikser jeg opp badet. Det er heller ikke vanlig å ha truser og andre ting flytende.Anonymous poster hash: 62c74...310 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #152 Del Skrevet 19. juli 2015 Hvis det er et problem med gjester som går på "feil" bad, hvorfor ikke bare låse det av til de har gått? Anonymous poster hash: 8a732...33b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #153 Del Skrevet 19. juli 2015 Venter jeg gjester så fikser jeg opp badet. Det er heller ikke vanlig å ha truser og andre ting flytende. *for megAnonymous poster hash: 62c74...310 Fikset det for deg Anonymous poster hash: cde8b...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 19. juli 2015 #154 Del Skrevet 19. juli 2015 Jeg er enig med ts. Har vært på flere bad hvor klesvasken henger oppe, gjerne undertøy. Eller glemte (tror det er glemt) pilleglass på vasken, skittene truser øverst i korgen, brukte vaskekluter (kan aldri vite hvor de er brukt...) osv. Jeg synes det er greit hos de som har et skilt, feks gjestetoalett og privat bad. Finnes også utrolig mange snokere... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 19. juli 2015 #155 Del Skrevet 19. juli 2015 Hadde de følt for å tyvlåne hårspray hadde de vel gjort det selv om du hadde hatt flere bad? Jeg forventer at folk spør om å låne ting om de vil låne noe. Jeg har ikke engang alt på badet, men mye på soverommet. Jeg tenker at om folk roter på badet mitt er det deres problem, ikke noe å skjule der. En ting er hva du forventer at folk gjør, men det er ikke nødvendigvis det skjer. Om du ikke kjenner noen som snoker, eller kjenner noen som kjenner noen som kan plutselig ende opp på besøk hjemme hos deg, så er det flott for deg. Som andre nevner, så f.eks tørker vi klær på badet, deriblant truser. Hadde vært greit om gjester slapp å se på det mens de var på do, samtidig som vi er nødt for å gjøre det sånn (ikke alltid vi får beskjed om besøk/planlegger klesvasken deretter). Jeg er ikke spesielt glad i å la klær ligge våte iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 19. juli 2015 #156 Del Skrevet 19. juli 2015 En ting er hva du forventer at folk gjør, men det er ikke nødvendigvis det skjer. Om du ikke kjenner noen som snoker, eller kjenner noen som kjenner noen som kan plutselig ende opp på besøk hjemme hos deg, så er det flott for deg. Som andre nevner, så f.eks tørker vi klær på badet, deriblant truser. Hadde vært greit om gjester slapp å se på det mens de var på do, samtidig som vi er nødt for å gjøre det sånn (ikke alltid vi får beskjed om besøk/planlegger klesvasken deretter). Jeg er ikke spesielt glad i å la klær ligge våte iallfall. Er ikke det at jeg ikke forventer at noen gjør det, det er mer at jeg ikke bryr meg. Jeg har ofte venners venner innom, jeg kan også tørke truser på badet, eller i stuen for den sagts skyld.,Kommer de uventet får du bare leve med å se trusene mine, kommer de ventet har jeg vett nok til å rydde litt unna. Jeg regner med at jeg har venner/bekjente/besøk som snoker, men so what. Om du finner noe hemmelig så gjør de det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #157 Del Skrevet 19. juli 2015 En ting er hva du forventer at folk gjør, men det er ikke nødvendigvis det skjer. Om du ikke kjenner noen som snoker, eller kjenner noen som kjenner noen som kan plutselig ende opp på besøk hjemme hos deg, så er det flott for deg. Som andre nevner, så f.eks tørker vi klær på badet, deriblant truser. Hadde vært greit om gjester slapp å se på det mens de var på do, samtidig som vi er nødt for å gjøre det sånn (ikke alltid vi får beskjed om besøk/planlegger klesvasken deretter). Jeg er ikke spesielt glad i å la klær ligge våte iallfall. Jeg synes det blir litt vel drøyt hvis man er så redd for at besøkende skal se klestørken på snora. Det er mange som har liten plass og tørker i stua klær. Og hva med å tørke ute, kan man ikke ha med besøkende ut i hagen fordi det henger et par truser til tørk på snora? Dette blir veldig begrensende for det sosiale livet for enkelte, tror jeg. Anonymous poster hash: c148b...ed8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jus sanguinis Skrevet 19. juli 2015 #158 Del Skrevet 19. juli 2015 Dine tanker rundt tema?Syns du det er greit at folk benytter hovedbadet ditt?Anonymous poster hash: cb152...788 Jeg må nok innrømme at jeg synes dine bekymringer og dine verdier er litt i overkant. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 19. juli 2015 #159 Del Skrevet 19. juli 2015 Kanskje gjestene er så frekke at de snoker i skittentøyskurven å lukter i underbuksene dine 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 19. juli 2015 #160 Del Skrevet 19. juli 2015 Jeg synes det blir litt vel drøyt hvis man er så redd for at besøkende skal se klestørken på snora. Det er mange som har liten plass og tørker i stua klær. Og hva med å tørke ute, kan man ikke ha med besøkende ut i hagen fordi det henger et par truser til tørk på snora? Dette blir veldig begrensende for det sosiale livet for enkelte, tror jeg.Anonymous poster hash: c148b...ed8 En ting er hva andre gjør, det henger jeg meg ikke opp i. Men at jeg selv ikke ønsker at folk skal få et inngående blikk i undertøysutvalget mitt er vel ikke helt uforståelig. ikke alle trusene er like pene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå