Gjest Blubberella Skrevet 5. juli 2015 #61 Del Skrevet 5. juli 2015 Disse "snokerne" er vel bra frekke hvis de faktisk kunne funnet på å SPØRRE hva du bruker geleen til?! :-OAnonymous poster hash: 4a77a...8f4 Det er så langt ingen som har spurt og jeg tror heller ikke noen har snoket i skapet mitt og tatt spritgeleflaska i nærmere øyensyn Ikke det, jeg har en venninne som faktisk kunne ha funnet på å bli veldig nysgjerrig over flaska siden det står at man kan bruke den til rens av sexleketøy. Men igjen, jeg tror faktisk ikke hun har snoket i skapene mine Folk flest er vel ikke så nysgjerrige at de saumfarer badskapene til folk? I denne tråden høres det jo ut som vennene til folk er helt ville etter å granske folks personlige eiendeler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #62 Del Skrevet 5. juli 2015 Det er så langt ingen som har spurt og jeg tror heller ikke noen har snoket i skapet mitt og tatt spritgeleflaska i nærmere øyensyn Ikke det, jeg har en venninne som faktisk kunne ha funnet på å bli veldig nysgjerrig over flaska siden det står at man kan bruke den til rens av sexleketøy. Men igjen, jeg tror faktisk ikke hun har snoket i skapene mine Folk flest er vel ikke så nysgjerrige at de saumfarer badskapene til folk? I denne tråden høres det jo ut som vennene til folk er helt ville etter å granske folks personlige eiendeler. Hehe. Jeg tror heller ikke gjester flest roter i vertskapets baderomsskap. Men om de gjør det ville det vært meget merkelig hvis noen av dem hadde så manglende sosiale antenner at de hadde konfrontert verten/vertinnen ("Jeg kikket i skapet ditt da jeg var på toalettet og så at du hadde dildorens der. Jaså? Forklar!"), det er vel slikt man holder for seg selv og undrer over i sitt stille sinn isåfall. Anonymous poster hash: 4a77a...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juli 2015 #63 Del Skrevet 5. juli 2015 For meg er dette på linje med de som misliker at gjestene går inne uten sokker. Det er sært, jeg forstår det ikke helt, men hvis verten gir TYDELIG beskjed om at kun gjestebadet kan brukes skal jeg alltids greie å respektere det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #64 Del Skrevet 5. juli 2015 Åh herregud!! Vi har bare ett bad Tror jeg får be gjestene tisse i vasken på vaskerommet altså, evnt holde seg til de kommer hjem Anonymous poster hash: 4d1a8...fc2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #65 Del Skrevet 5. juli 2015 Det er en grov mangel på etikette i dette land. Anonymous poster hash: 13d54...690 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #66 Del Skrevet 5. juli 2015 Angående skilting av gjestebad/ gjestetoilett og Privat bad, kunne man dersom gjestene ikke respekterer skiltingen, lage en "overraskelse" inne på det private badet slik at de forsvinner ut derfra med lynets hastighet Anonymous poster hash: 7eff4...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #67 Del Skrevet 5. juli 2015 vi har to bad, men de brukes som hoved-bad begge to. Jentene bruker stort sett det ene badet, og gutta det andre. Gjester går på hvilket bad de vil, har ikke opplevd stjeling. Vi har ikke noe imot om folk finner "private" ting. Hun ene i huset bruker en del medisiner men det er hun åpen om uansett, så folk blir ikke overrasket om de ser de. Er det litt rotete så takler folk det. Men uansett, det er jo bare å gi beskjed om hvilket bad gjestene skal bruke. Jeg hadde ikke brydd meg om jeg hadde fått den beskjeden.Anonymous poster hash: 8cfb6...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #68 Del Skrevet 5. juli 2015 Det jeg stusser mest over i denne tråden er folk som oppbevarer medisinene sine på badet? Anonymous poster hash: f6edc...cb9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 5. juli 2015 #69 Del Skrevet 5. juli 2015 Det jeg stusser mest over i denne tråden er folk som oppbevarer medisinene sine på badet? Anonymous poster hash: f6edc...cb9 Jeg gjør det? Er det rart? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #70 Del Skrevet 5. juli 2015 Angående skilting av gjestebad/ gjestetoilett og Privat bad, kunne man dersom gjestene ikke respekterer skiltingen, lage en "overraskelse" inne på det private badet slik at de forsvinner ut derfra med lynets hastighet Anonymous poster hash: 7eff4...922 Legge en hoggorm der inne, f eks? Anonymous poster hash: c148b...ed8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #71 Del Skrevet 5. juli 2015 Jeg gjør det? Er det rart? vet ikke. Jeg har de på kjøkkenet Men ønsker meg et låsbart medisinskap Anonymous poster hash: 7eff4...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #72 Del Skrevet 5. juli 2015 Legge en hoggorm der inne, f eks? Anonymous poster hash: c148b...ed8 Nei Heller noe oppblåsbart som f.eks en sjøorm i badekaret Anonymous poster hash: 7eff4...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 5. juli 2015 #73 Del Skrevet 5. juli 2015 Et luksusproblem, men må likevel si meg litt enig med TS. Når man først har to bad og ett av dem er gjestebad, så er det naturlig at gjestene benytter dette. Hva med å bare si det rett ut? "Fint om dere bruker gjestebadet"? Eller komme med en unnskyldning om at gjestebadet er nyvasket mens det andre er rotete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #74 Del Skrevet 5. juli 2015 Det jeg stusser mest på er at folk legger fra seg skitne truser på gulvet i stedet for i skittentøykurv. Hvorfor gjør man det? Kan ikke se for meg at jeg under noen omstendigheter, besøk eller ei, hadde lagt truser på gulvet. Har heller aldri tenkt på at folk oppbevarer smykker og diamanter på badet sitt. Har heller aldri tenkt på å åpne skap når jeg er på besøk hos andre, hva skal jeg se etter der egentlig? Hvorfor skulle jeg bry meg om hva folk har i skapene sine på badet? Jeg tisser, tørker meg og vasker deretter hendene. Setter pris på at det finnes dopapir og såpe på badet, men ville spurt vertskapet dersom dette manglet. Hadde aldri åpnet skapene for å lete selv. Kikker folk virkelig inn i dusjen når de er på besøk? Hvorfor det? Jeg har bare ett bad og gjester må selvsagt derfor bruke dette. Bruker for ordens skyld selv gjestetoalett når jeg er på besøk hos folk med to bad. Anonymous poster hash: e1a0d...feb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 5. juli 2015 #75 Del Skrevet 5. juli 2015 Aldri i livet om jeg hadde tenkt på at man ikke kan bruke alle bad i et hus. Er jeg på besøk hos noen og må på badet, så tenker jeg ikke på at et bad er et privat hovedbad og et bad er gjestebad, så lenge man ikke må gå gjennom soverommet for å komme på hovedbadet da. Jeg bruker bare det badet jeg føler for, som regel det nærmeste og jeg kan også gå for det mest moderne og største, og tenker ikke på at det er hovedbadet. Mulig jeg må begynne å tenke på dette når jeg er på besøk da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #76 Del Skrevet 5. juli 2015 Jeg gjør det? Er det rart? Jeg tenker at det er naturlig å ha medisinene der man har glass, siden man må drikke for å ta dem? Altså kjøkkenet. For meg ville det være veldig tungvindt om jeg måtte fylle et vannglass og så ta det med inn på badet og leite fram medisinene mine.. Om man bare tar en p-pille som man svelger uten vann er det kanskje logisk, fordi det er lett å huske å ta den sammen med kvelds-/morgenstellet. Kanskje jeg blir farget av at jeg tar 10-14 piller for dag.. Anonymous poster hash: f6edc...cb9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #77 Del Skrevet 6. juli 2015 Herregud for en tråd....Anonymous poster hash: 62209...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestevenninna di Skrevet 6. juli 2015 #78 Del Skrevet 6. juli 2015 Harru fått deg gjestebad Ronja??? Anonymous poster hash: 5e7ef...fda Næmmen se: En anonym mobber gitt. Jeg synes synd på sånne folk som deg så må tråkke på andre for å føle seg bedre. Du må ha det bra tomt inni deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #79 Del Skrevet 6. juli 2015 Men har faktisk opplevd flere tilfeller av såkalte "venninner" som har dratt ut alle kommodeskuffene mens de har vært på badet for å snoke, "venninner" som kommer ut fra badet igjen og lukter MIN nye parfyme, tilfeller av noen som stjal mascaraen, eller kom ut med leppestift på leppene.. fra min leppestift. Smykker som forsvinner.. Enda verre er det dersom det er alkohol inne i bildet, da blir folk enda frekkere inne på badet til andre.. SÅ ja, jeg bruker kun gjestebad til gjestene. Better safe than sorry. Anonymous poster hash: 14309...dad Hva slags venner har dere? Tror dere bør vurdere omgangskretsen deres! Venner som stjeler smykkene dine er ikke venner! Og å ha vors og nach hjemme hos dere når dere tydeligvis bor i svært hus med flere bad og dyre smykker slengende rundt, er vel ikke så god ide? Anonymous poster hash: 11323...af2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nmtt Skrevet 6. juli 2015 #80 Del Skrevet 6. juli 2015 Hva jeg tenker... Wow! Bare wow! Det er et bad! Du henger vel ikke brukt undertøy og har dildoer slengende rundt?Anonymous poster hash: 86866...349 Det har faktisk jeg! Brukt undertøy på gulvet og dildo på badet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå