Safiye Skrevet 8. juli 2015 #41 Del Skrevet 8. juli 2015 Tråden er ryddet for sitater fra blogg og facebook. Legg inn linker framfor å sitere direkte. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 8. juli 2015 #42 Del Skrevet 8. juli 2015 Ikke overrasket over at akkurat hun gjør kontroversielle ting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninajay Skrevet 9. juli 2015 #43 Del Skrevet 9. juli 2015 Synes ikke noe om å amme såpass store barn, men det er jo opp til hver enkelt å bestemme. Utrolig.. interessant navn da. Aealla Malove Bluebell Marie Ingeborg Hjørdis. Til daglig kalt Lillemor Skal ha for at de gjør sin egen greie, da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 9. juli 2015 #44 Del Skrevet 9. juli 2015 Tror det er mange foreldre som kaller jentene sine for lillemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 9. juli 2015 #45 Del Skrevet 9. juli 2015 syns det er ekkelt men nå skjønner jeg ikke helt forholdet Marianne Aulie og Aune Sand heller da.. syns det også bare er ekkelt. Jeg lurer på om også han får seg en kveldsup... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 10. juli 2015 #46 Del Skrevet 10. juli 2015 Jeg lurer på om også han får seg en kveldsup... mange menn som tenner på det... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fliko Skrevet 12. juli 2015 #47 Del Skrevet 12. juli 2015 typisk vandrehistorie: hørte fra noen, som kjenner noen, som vet om en,som kjenner en, som er venn av en Ro deg ned. Betyr ikke at barna som blir ammet lenge ikke får annen mat eller drikker annet drikke. Om jeg hadde gjort det selv: nei. Men hvis de synes det er fint så må de jo det. Vel, min lillesøster ble ammet til 2,8 år (som min mor selv vet er ALT FOR LENGE), og hun er avhengig av mamma, botskjemt og umoden for en 15 åring. Men det er nok ikke ammingen sin feil, det er oppdragelsen. Så ikke alltid det er vandrehistorie du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg