Sofia123 Skrevet 5. juli 2015 #21 Skrevet 5. juli 2015 Fordi jo eldre man blir, jo vanskeligere blir det å forholde seg til det. Man trenger absolutt ikke være aseksuell. Men noen ganger blir bare livet slik. Man er sjenert som ung, og etterhvert som man blir eldre så unngår man situasjoner hvor man må innrømme status quo. Sånn baller det på seg. Selv om man regner seg selv som et oppegående menneske ellers. Skammen og angsten gjør at man trekker seg tilbake fra mulige intime situasjoner. Det er nå min versjon ihverfall. Passert de tredve. Anonymous poster hash: 81b47...b79 Tror du er inne på noe der. Det er i hvert fall slik for en av mine bestevenninner. Hun er sjenert, og nå som hun er over 20 føler hun det er flaut å innrømme det, så da unngår hun situasjoner hvor dette kunne blitt gjort noe med. Synes det er synd at det skal ha noe å si når man mistet jomfrudommen. At folk skal skamme seg eller være så flau over det at de unngår å gå videre med noen. Sier litt om hvordan samfunnet har blitt, før var dette en positiv ting. Jeg skunne ønske jeg hadde ventet. 2
Gjest Universe Skrevet 5. juli 2015 #22 Skrevet 5. juli 2015 Helt ærlig så føler jeg ingen skam av å være jomfru. Hva er det å skamme seg over egentlig? Min kropp som jeg bestemmer over. Lar ikke hvem som helst få gjøre hva de vil med meg. Så jeg stresser ikke. Men jeg savner å ha en å dele livet mitt med, en å være trygg sammen med og som jeg kan elske og gi min kjærlighet til. Det skal jeg innrømme. En vakker dag håper jeg å møte han, selv om singel livet også er deilig så kan det bli kjedelig. Så til alle jomfruer der ute. Ikke skam dere. Dere er tross alt mange sine drømmepartnere. Mange som liker å være den første og forhåpentligvis den eneste.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #23 Skrevet 5. juli 2015 Det er ikke sunt og vente for lenge heller. Hvorfor er det ikke sunt? Hva er for lenge og hva mener du kan skje? Anonymous poster hash: 2e746...838 7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #24 Skrevet 5. juli 2015 jeg er 30 og kysseløs jomfru, men jeg er mann da. da er det mye verre, alle ser på deg som en taper da. om du er kvinne så ser de på deg som en skatt. Anonymous poster hash: 9225c...3b0 3
Gjest Coolaid Skrevet 5. juli 2015 #25 Skrevet 5. juli 2015 (endret) En jeg var forelsket i på ungdomsskolen er 30 og jomfru. Jeg fikk vite dette (strengt tatt bare hintet) nylig gjennom en felles bekjent. Det er ikke noe lesbisk inne i bildet. Bare ekstrem sjenerthet, tror jeg. Spurte vedkommende ut på date en dang da vi var 16, fikk til svar at hun ikke så etter kjæreste. Så etter noen måneder fikk jeg spørsmål om jeg ville møte henne likevel. Jeg sa ja, men så ombestemte hun seg dagen før vi skulle møtes. Hun var, og er fortsatt, over middels pen, så jeg skjønner ikke hvorfor hun er jomfru. Ideer? Anonymous poster hash: fdef9...813 Har du tenkt på at hun ønsker å oppleve kjærlighet og har lyst til å vente med sex til hun finner en hun er glad i ? Endret 5. juli 2015 av Coolaid
WeCare Skrevet 5. juli 2015 #26 Skrevet 5. juli 2015 Jeg er 26 gammel mann og fortsatt jomfru, og det har aldri plaget meg.. før ett viss hendelse. Det er ikke sånn at jeg skammer meg over å være jomfru, men jeg blir litt flau når det begynner å komme spørsmål innen det seksuelle hos omgangskretsen min. Da velger jeg å bare holde kjeft, eller skifte tema. Men det er jo ikke sånn at jeg bevisst unngår situasjoner hvor dette kunne blitt gjort noe med.. jeg har bare.. aldri prioritert det? Kanskje denne jenta har andre ting i livet som hun setter først og anser viktigere? NB! Det gjør meg glad at det finnes jenter der ute som ikke har noe imot det og/eller har samme tankegang som meg. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #27 Skrevet 5. juli 2015 Personlig syntes jeg det er greit å gå til prostituerte om man er mann og passert de tredve som ukysset jomfru. Ellers risikerer man at livet bare går ifra en uten noe som helst krydder i tilværelsen. Lets face it; enkelte mennesker er totalt uaktuelle som partnere. Anonymous poster hash: ab440...073
Gjest Elseby13 Skrevet 5. juli 2015 #28 Skrevet 5. juli 2015 Hvorfor bryr du deg om at hun er jomfru, ts? La dama være jomfru og pass dine egne saker.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #29 Skrevet 5. juli 2015 Personlig syntes jeg det er greit å gå til prostituerte om man er mann og passert de tredve som ukysset jomfru. Ellers risikerer man at livet bare går ifra en uten noe som helst krydder i tilværelsen. Lets face it; enkelte mennesker er totalt uaktuelle som partnere. Anonymous poster hash: ab440...073 hvorfor det? for meg ville det å måtte betale for det bli enda en spiker i kista for selvtilliten, nå kan jeg i alle fall si til meg selv at jeg ikke har betalt for det. Anonymous poster hash: 9225c...3b0 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #30 Skrevet 5. juli 2015 Hvorfor er det ikke sunt? Hva er for lenge og hva mener du kan skje? Anonymous poster hash: 2e746...838 Hvis man ikke har kjæreste, og utsetter dette med sex i flere år fordi man venter på "den perfekte" - så mener jeg at man kaster bort tiden sin. Jeg sier ikke at man trenger å ha ons i hytt og pine, eller skal gjøre det "bare for å få det gjort", men å oppleve intime forhold til andre gjør noe med deg. Det er en god erfaring å ta med seg videre. Venter man og venter og venter, så mister man mye av det sosiale samspillet man lærer, og da blir jo terskelen enda høyere for å ligge med noen neste gang. Og slik har du starta en ond sirkel. Men så lenge man selv trives med å være jomfru, så er det jo ikke noe problem. det er ingenting å skamme seg over. Anonymous poster hash: e8585...53e 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #31 Skrevet 5. juli 2015 Fordi jo eldre man blir, jo vanskeligere blir det å forholde seg til det. Man trenger absolutt ikke være aseksuell. Men noen ganger blir bare livet slik. Man er sjenert som ung, og etterhvert som man blir eldre så unngår man situasjoner hvor man må innrømme status quo. Sånn baller det på seg. Selv om man regner seg selv som et oppegående menneske ellers. Skammen og angsten gjør at man trekker seg tilbake fra mulige intime situasjoner. Det er nå min versjon ihverfall. Passert de tredve. Anonymous poster hash: 81b47...b79 Jeg kunne ikke vært mer enig. Selv så er jeg +30 og er jomfru og jeg er overhode ikke aseksuell. Ikke har jeg blitt misbrukt heller. Anonymous poster hash: 42d93...92a 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #32 Skrevet 5. juli 2015 Skam og angst? Tror de færreste menn ser ned på dere fordi dere er 30 og jomfru. Anonymous poster hash: fdef9...813 1
Jacuzzi Skrevet 5. juli 2015 #33 Skrevet 5. juli 2015 (endret) Jeg er 27, kvinne, jomfru. Synes faktisk ikke det blir verre å forholde seg til med alderen jeg. Det var mye verre da jeg var 19-20-21, da føltes det pinlig. Jeg er absolutt ikke aseksuell, har flere vibratorer f.eks. Har bare ikke skjedd. Jeg har ikke vært interessert i fremmede som har sjekka meg opp, og så har jeg typisk vært ulykkelig forelska i gutter/menn i 3-4 år av gangen uten at det har blitt noe med de, så da skjønner jeg ikke hvorfor jeg liksom skulle ha pult en tilfeldig forbipasserende bare for å "slippe å være jomfru". Et ligg hadde vel ikke forandret livet mitt noe nevneverdig? Nei, jeg ser ikke på sex som noe hellig som bare kan skje mellom to personer som elsker hverandre. Nei jeg er ikke stygg. Eller kjedelig. Eller sjenert. Har bare ikke skjedd. Tror faktisk ikke at det er noen som vet at jeg ikke har hatt sex heller. De jeg har kjent lengst lurer sikkert, men har vett nok til ikke å spørre. Edit: skam og angst? Jeg eier ikke skam. Kanskje litt angst som gjør at jeg stikker av fra folk. Men det gjelder kvinner/vennskap like mye som menn/sex. Endret 5. juli 2015 av Jacuzzi 7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #34 Skrevet 5. juli 2015 Skam og angst? Tror de færreste menn ser ned på dere fordi dere er 30 og jomfru. Anonymous poster hash: fdef9...813 Hvis det er jomfrudommen i seg selv som gjør at en mann liker meg, så er det en smule creepy. Hvis han tar det som en del av min historie, så greit. Sorry, men jeg har ingenting til overs for menn som forventer at en kvinne skal være jomfru heller. Hadde selfølgelig ikke hatt det som noen dealbreaker hvis en mann hadde samme mangel på erfaring. Det er helt irrelevant for meg om hvor mye erfaring han har, så lenge han har litt tålmodighet og forståelse for min situasjon. Ideelt sett burde ikke antall seksualpartnere ha så mye å si uansett. Anonymous poster hash: 81b47...b79
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #35 Skrevet 6. juli 2015 Hvis det er jomfrudommen i seg selv som gjør at en mann liker meg, så er det en smule creepy. Hvis han tar det som en del av min historie, så greit. Sorry, men jeg har ingenting til overs for menn som forventer at en kvinne skal være jomfru heller. Les hva jeg skrev: Tror de færreste menn ser ned på dere fordi dere er 30 og jomfru. Anonymous poster hash: fdef9...813
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #36 Skrevet 6. juli 2015 Les hva jeg skrev: Tror de færreste menn ser ned på dere fordi dere er 30 og jomfru. Anonymous poster hash: fdef9...813 Jeg ser fint hva du skrev, og responderte. Så hva er problemet? Sa en mening som var i tematikken. Anonymous poster hash: 81b47...b79
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #37 Skrevet 6. juli 2015 Du tilla meg meninger jeg ikke har. Anonymous poster hash: fdef9...813
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #38 Skrevet 6. juli 2015 Du tilla meg meninger jeg ikke har. Anonymous poster hash: fdef9...813 Jeg tilla deg ikke meninger, nei. Slutt å tulle. Kommenterte bare en mulig side av det du sa. En eneste setning kan kan ses på mange vis. Jeg var ikke i nærheten å tillege deg noen meninger i det hele tatt. Jeg beklager hvis du tolket det i værste mening men det var altså bare en komentar. Hvis du leser siste del av svaret mitt så ser du det. Ikke no problem. Anonymous poster hash: 81b47...b79
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #39 Skrevet 6. juli 2015 Fordi jo eldre man blir, jo vanskeligere blir det å forholde seg til det. Man trenger absolutt ikke være aseksuell. Men noen ganger blir bare livet slik. Man er sjenert som ung, og etterhvert som man blir eldre så unngår man situasjoner hvor man må innrømme status quo. Sånn baller det på seg. Selv om man regner seg selv som et oppegående menneske ellers. Skammen og angsten gjør at man trekker seg tilbake fra mulige intime situasjoner. Det er nå min versjon ihverfall. Passert de tredve. Anonymous poster hash: 81b47...b79 Jeg er 19 og jomfru. Synes ikke det er et problem i utgangspunktet, det er bare når det blir snakket om på fest og slikt at jeg synes det kan være litt ubehagelig. Alltid når de spiller jeg har aldri går det jo på seksuelle ting. Da kjenner jeg at jeg må drikke på enkelte for å ikke røpe meg for alle... Men så tenker jeg på hvorfor jeg skulle skamme meg? Skulle jeg ha sex med en tilfeldig person fordi at samfunnets normer krever det av meg? Jeg slites mellom det å vente på noen jeg har kjemi med/ den perfekte mann til og bare gjøre det for å få det unnagjort... Anonymous poster hash: 0ff0b...bb6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #40 Skrevet 6. juli 2015 En jeg var forelsket i på ungdomsskolen er 30 og jomfru. Jeg fikk vite dette (strengt tatt bare hintet) nylig gjennom en felles bekjent. Det er ikke noe lesbisk inne i bildet. Bare ekstrem sjenerthet, tror jeg. Spurte vedkommende ut på date en dang da vi var 16, fikk til svar at hun ikke så etter kjæreste. Så etter noen måneder fikk jeg spørsmål om jeg ville møte henne likevel. Jeg sa ja, men så ombestemte hun seg dagen før vi skulle møtes. Hun var, og er fortsatt, over middels pen, så jeg skjønner ikke hvorfor hun er jomfru. Ideer? Anonymous poster hash: fdef9...813 Hun er sikkert lesbisk.Eller lider av extrem nervøsitet for sex.. Finnes noen som er så engstelig for å ha sex første gang..at de utsetter og utsetter det..til slutt har de bikket 30 år og er fortsatt jomfru og enda mer usikker.Blir bare verre og skumlere,jo eldre du blir.For nå har alle andre skaffet seg erfaring-mens denne jomfruen skjnner at hun er en liten freak sm enda ikke har hatt sex i så voksen alder.Usikkerheten og nervøsiteten-bare stiger,jo eldre du blir.Jo verre blir det å hoppe i det...har lest om mange menn-som også er jomfru og over 30 år... Disse menneskene må ha SVAK PSYKE..lider sikkert av angst eller noe.Noe er i hvertfall galt...hvis de ikke klarer å ha sex.Pga dårlig psyke... Anonymous poster hash: e3b6b...a39
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå