Gå til innhold

30 og jomfru

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En jeg var forelsket i på ungdomsskolen er 30 og jomfru. Jeg fikk vite dette (strengt tatt bare hintet) nylig gjennom en felles bekjent. Det er ikke noe lesbisk inne i bildet. Bare ekstrem sjenerthet, tror jeg. Spurte vedkommende ut på date en dang da vi var 16, fikk til svar at hun ikke så etter kjæreste. Så etter noen måneder fikk jeg spørsmål om jeg ville møte henne likevel. Jeg sa ja, men så ombestemte hun seg dagen før vi skulle møtes. Hun var, og er fortsatt, over middels pen, så jeg skjønner ikke hvorfor hun er jomfru. Ideer?

Anonymous poster hash: fdef9...813
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så godt å si, men det er vel noe med at mennesket er helt. Et pent ytre betyr ikke at man automatisk har alle muligheter. Man må ha et bra selvbilde på innsiden også, ellers blir de ingenting av noenting.

Anonymous poster hash: 29aef...f1a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så godt å si, men det er vel noe med at mennesket er helt. Et pent ytre betyr ikke at man automatisk har alle muligheter. Man må ha et bra selvbilde på innsiden også, ellers blir de ingenting av noenting.

Veldig mange jenter med dårlig selvbilde har hatt kjærester i bøtter og spann. 

AnonymBruker
Skrevet

Veldig mange jenter med dårlig selvbilde har hatt kjærester i bøtter og spann. 

Det er nok lettere for jenter, ja. Men som du beskriver henne virker hun usikker. Hun trekker seg unna. Da har ikke kjønn så mye å si lenger. Man må være tilgjengelig om man vil ha kjæreste. Akkurat det virker vanskelig for henne.

• Liker 2
Gjest Universe
Skrevet

Jeg er 25 år og jomfru, er veldig sjenert jeg også. Ikke den som kvakkler i vei jeg nei. Jeg er jomfru for jeg har trukket meg tilbake når menn har prøvd å sjekke meg opp, men så har det vert menn som kun er ute etter en ting, og jeg har aldri villet hatt sex med hvem som helst kun for å miste jomfrudommen. Jeg vil liksom ha sex med en jeg føler noe for, eller blir forelsket i. Ellers kan jeg aldri tro det blir noen god opplevelse. Jeg er nok litt nøye på det der, veldig sjenert og tørr ikke ta kontakt med de jeg synes er fine, og har ikke fått noe skikkelig forelskelse følelse for noen jeg kunne tenke meg å bli kjæreste med enda. Kun små forelska i forskjellige kjendiser men de er nok litt vanskelig å få kontakt med :fnise:. Jeg kunne nok ikke vært i rampelyset jeg som er så sjenert heller :fnise:

Kan være hun du kjenner også er litt sånn som meg? Hvem vet. 

Skrevet

Det er ikke sunt og vente for lenge heller. 

Skrevet

Hun kan jo være aseksuell

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde nå ikke fokusert så mye på det og ville heller bare fokusert på at hun faktisk ville møte deg.

Men jeg har en følelse på at du synes det er rart og kanskje en "dealbreaker" at hun er jomfru.

Selv så hadde jeg ikke latt det stoppe meg om jeg likte personen.

AnonymBruker
Skrevet

Hun kan jo være aseksuell

Ja, begynner å lure. 

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg har en følelse på at du synes det er rart og kanskje en "dealbreaker" at hun er jomfru.

Rart, men slett ingen dealbreaker.  

AnonymBruker
Skrevet

Men det som er kjipt med jomfruer er at de gjerne vil eksperimentere litt når de først har prøvd sex. Så hvis man vil ha noe som varer så tror jeg neppe at en jomfru gir deg gode odds.

AnonymBruker
Skrevet

Ja det finnes jo mennesker som er utrolig sjenert som rett å slett ikke får kontakt med det motsatte kjønn. Selv er jeg 25 år og jomfru. Aldri hatt guttevenner fordi jeg har vært så utrolig sjenert (og fremdeles er) og bedre ble det ikke når jeg kom i kun jenteklasser på videregående, så der røk den sjansen til å bli kjent med noen gutter :fnise: Så jeg bare beundrer gutter på avstand.

Anonymous poster hash: f803e...ffd
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kansje hun har blitt misbrukt når hun var liten?

Anonymous poster hash: 48e0b...2fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 25 år og jomfru, er veldig sjenert jeg også. Ikke den som kvakkler i vei jeg nei. Jeg er jomfru for jeg har trukket meg tilbake når menn har prøvd å sjekke meg opp, men så har det vert menn som kun er ute etter en ting, og jeg har aldri villet hatt sex med hvem som helst kun for å miste jomfrudommen. Jeg vil liksom ha sex med en jeg føler noe for, eller blir forelsket i. Ellers kan jeg aldri tro det blir noen god opplevelse. Jeg er nok litt nøye på det der, veldig sjenert og tørr ikke ta kontakt med de jeg synes er fine, og har ikke fått noe skikkelig forelskelse følelse for noen jeg kunne tenke meg å bli kjæreste med enda. Kun små forelska i forskjellige kjendiser men de er nok litt vanskelig å få kontakt med :fnise:. Jeg kunne nok ikke vært i rampelyset jeg som er så sjenert heller :fnise: .

Kan være hun du kjenner også er litt sånn som meg? Hvem vet.

Stå på! Jeg mistet jomfrudommen i Syden som 24-åring. Ventet egentlig på den rette selv, men han dukket aldri opp.. så jeg ga opp ventingen og mistet den med en utrolig kjekk mann. Angrer ikke, fordi han måtte jobbe litt for å få meg, og han var utrolig deilig. Men på en annen side, så var det ingen fin opplevelse. Ingen kjærlighet. Og ja, han var egoistisk.

Anonymous poster hash: 99162...3ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som synes jeg mistet den sent.. Husker ikke om jeg var 18 eller 19, en av delene hvertfall.

Kontra min bestevenninne som var 13-14?? Skjønner ikke hva hun tenkte på. Da er det mye bedre å vente tenker jeg da. Men 30 år? Er ikke det litt lenge? At hun har holdt ut

Anonymous poster hash: eb0ce...4f7

Skrevet

Jeg er 22 år og fortsatt jomfru. Har ingen problemer med det og tror kanskje jeg er aseksuell? Jeg vet ikke jeg, men jeg blir heller aldri forelsket i noen. Er så klart mange menn som ser bra ut der ute, men føler ingenting for dem 

AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne av meg er 30 og jomfru. Jeg tror det har mye med å gjøre at hun har alltid være overfornuftig og aldri klina eller noe sånt på fylla som yngre, og så ble det bare utsatt og utsatt og vanskeligere og vanskeligere.

Anonymous poster hash: 85a66...643
  • Liker 4
Gjest Universe
Skrevet

Men det som er kjipt med jomfruer er at de gjerne vil eksperimentere litt når de først har prøvd sex. Så hvis man vil ha noe som varer så tror jeg neppe at en jomfru gir deg gode odds.

Tror jeg ikke i så voksen alder. Folk slår seg mer til ro da og vil ha en fast partner. Går fint an å eksperimentere med en fast partner. Forskjellige sex eksperiment med han/henne ;) Jeg har ikke tenkt å gå fra mann til mann for å si det sånn. Nei takk. Vil ha en mann en gang og jeg håper av hele mitt hjerte at han blir den eneste som får ha sex med meg.
AnonymBruker
Skrevet

Ja det finnes jo mennesker som er utrolig sjenert som rett å slett ikke får kontakt med det motsatte kjønn. Selv er jeg 25 år og jomfru. Aldri hatt guttevenner fordi jeg har vært så utrolig sjenert (og fremdeles er) og bedre ble det ikke når jeg kom i kun jenteklasser på videregående, så der røk den sjansen til å bli kjent med noen gutter :fnise: Så jeg bare beundrer gutter på avstand.

Anonymous poster hash: f803e...ffd

Jeg reiste til et av nabolandene våre for å få meg et ligg på fylla for første gang, haha. Var 19 år da.

Anonymous poster hash: 85a66...643

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jo eldre man blir, jo vanskeligere blir det å forholde seg til det. Man trenger absolutt ikke være aseksuell. Men noen ganger blir bare livet slik. Man er sjenert som ung, og etterhvert som man blir eldre så unngår man situasjoner hvor man må innrømme status quo. Sånn baller det på seg. Selv om man regner seg selv som et oppegående menneske ellers. Skammen og angsten gjør at man trekker seg tilbake fra mulige intime situasjoner.

Det er nå min versjon ihverfall. Passert de tredve.

Anonymous poster hash: 81b47...b79
  • Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...