Gå til innhold

Lukter så svette


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Brukes den som vanlig deo egentlig? :)

Ts

Anonymous poster hash: c2576...ff5

Den heter Stop24, og brukes ikke som en vanlig deo. Jeg vil anbefale sprayen, for den er enkel og bruke - også andre steder enn under armene. Den finnes også som deo og krem og fås som tidligere nevnt kjøpt på apoteket. 

 

Stop24 påføres etter dusj på kvelden, og den skal være på om natten, vaskes bort på morgenen. Den skal brukes hver kveld i en periode (jeg trengte ikke bruke den mer enn 4-5 kvelder), deretter etpar ganger i uken. Man kan fortsette å bruke den etpar ganger i uken en periode, så kan man bruke det forebyggende når man føler for det.

 

Jeg fikk ekstrem svettelukt da jeg kom i overgangsalderen, hadde aldri vært plaget av svettelukt før. Jeg syns t.o.m at det luktet når jeg gikk ut av dusjen.

Prøvde Stop24, og den funket som bare det. Nå bruker jeg den forebyggende en og annen gang når jeg føler at tiden er inne.

Anonymous poster hash: 75086...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du dusjer altfor ofte! To ganger om dagen!? Dusj 2-3 ganger i uken, ellers vask med klut og mild såpe. La vær å bruke deodorant hver dag.

Anonymous poster hash: 194de...5c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dusjer altfor ofte! To ganger om dagen!? Dusj 2-3 ganger i uken, ellers vask med klut og mild såpe. La vær å bruke deodorant hver dag.

Anonymous poster hash: 194de...5c5

Dusj 2-3 ganger i uken er ekstremt lite nå på sommeren, og i tillegg når ts har svettelukt så skjønner jeg at dusjing 2 ganger pr dag er et behov. 

Anonymous poster hash: 75086...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dusjer altfor ofte! To ganger om dagen!? Dusj 2-3 ganger i uken, ellers vask med klut og mild såpe. La vær å bruke deodorant hver dag.

Anonymous poster hash: 194de...5c5

2-3 ganger i uken?! Er du gal... Beklager men det synes jeg er ekkelt, hadde aldri dusjet så sjeldent. Dessuten trener jeg hver dag.

Ts

Anonymous poster hash: c2576...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den heter Stop24, og brukes ikke som en vanlig deo. Jeg vil anbefale sprayen, for den er enkel og bruke - også andre steder enn under armene. Den finnes også som deo og krem og fås som tidligere nevnt kjøpt på apoteket.

Stop24 påføres etter dusj på kvelden, og den skal være på om natten, vaskes bort på morgenen. Den skal brukes hver kveld i en periode (jeg trengte ikke bruke den mer enn 4-5 kvelder), deretter etpar ganger i uken. Man kan fortsette å bruke den etpar ganger i uken en periode, så kan man bruke det forebyggende når man føler for det.

Jeg fikk ekstrem svettelukt da jeg kom i overgangsalderen, hadde aldri vært plaget av svettelukt før. Jeg syns t.o.m at det luktet når jeg gikk ut av dusjen.

Prøvde Stop24, og den funket som bare det. Nå bruker jeg den forebyggende en og annen gang når jeg føler at tiden er inne.

Anonymous poster hash: 75086...922

Takk skal prøve ut :)

Ts

Anonymous poster hash: c2576...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dusjer altfor ofte! To ganger om dagen!? Dusj 2-3 ganger i uken, ellers vask med klut og mild såpe. La vær å bruke deodorant hver dag.

Anonymous poster hash: 194de...5c5

Og jeg MÅ bruke deo hver dag ellers stinker jeg jo !! Kommer IHVERTFALL ikke til å likte mindre av å dusje sjeldnere..

TS

Anonymous poster hash: c2576...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan prøve å kutte ut meieriprodukter, rødt kjøtt, belgfrukter, egg, innmat fra dyr, sukker og hvitt mel for en periode og se om det bedrer seg.

Anonymous poster hash: 67a3e...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan prøve å kutte ut meieriprodukter, rødt kjøtt, belgfrukter, egg, innmat fra dyr, sukker og hvitt mel for en periode og se om det bedrer seg.

Anonymous poster hash: 67a3e...b15

M.a.o, SLUTT Å SPISE  :sjokkert:  :sjokkert:  :sjokkert:

Anonymous poster hash: 75086...922

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.a.o, SLUTT Å SPISE  :sjokkert:  :sjokkert:  :sjokkert:Anonymous poster hash: 75086...922

jepp

Anonymous poster hash: 67a3e...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd denne?https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=6330594&ref=search

Bruker den selv og er superfornøyd :)Anonymous poster hash: ec4bf...3f1

hun skriver jo at hun ikke har problemer med overdreven svetteutsondring, men lukt. Aluminiumsklorid deo bruker hun. Vichy har aluminiumsklorid i seg.

Anonymous poster hash: 67a3e...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...