AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 Lukter veldig svette i armhulene bare etter en rolig dag. Bruker deo fra vichy akkuratt nå og tror jeg har prøvd alle mulige deodoranter. Prøvd en mild aliminiumsklorid også, lauga het den men den føler jeg ikke funker.. Kan ikke bruke yerka da jeg må ha deo ved siden av. Jeg har er normalt og sunt kosthold, drikker kanskje litt lite vann men tror ikke det skal ha noe å si. Dusjer 1-2 ganger daglig. Begynner å bli lei :-( noen forslag? Prøve deo som sagt fra vichy, biotherm, sterlian, palmolive and the list goes on.. Anonymous poster hash: c2576...ff5
himmeloghav Skrevet 3. juli 2015 #2 Skrevet 3. juli 2015 Aluminiumsklorid.no. Sterk antiperspirant. Potetmel mot svette.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #3 Skrevet 3. juli 2015 Prøv å dusje mindre, du ødelegger den naturlige balansen i huden og bakteriene gjør så svetten lukter Anonymous poster hash: 5b654...09d 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #4 Skrevet 3. juli 2015 Aluminiumsklorid.no. Sterk antiperspirant. Potetmel mot svette. Skrev jo nettopp at jeg har prøvd den....Anonymous poster hash: c2576...ff5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #5 Skrevet 3. juli 2015 Mitt tips er optima ph deodorant ph4 . Bruker den selv og har kjøpt en til en svett tenåring.Funker som bare det. Jeg kjøper den på nett. Den er uten parfyme og aliminium. Anonymous poster hash: 410b5...d86
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #6 Skrevet 3. juli 2015 Mitt tips er optima ph deodorant ph4 . Bruker den selv og har kjøpt en til en svett tenåring.Funker som bare det. Jeg kjøper den på nett. Den er uten parfyme og aliminium.Anonymous poster hash: 410b5...d86 Funker på lukt og? Har nesten ikke fukt men kun lukt. TsAnonymous poster hash: c2576...ff5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #7 Skrevet 3. juli 2015 Det finnes en deo på apoteket som heter 24. Den funker som faen! Anonymous poster hash: d4b63...60c
himmeloghav Skrevet 3. juli 2015 #8 Skrevet 3. juli 2015 Skrev jo nettopp at jeg har prøvd den....Anonymous poster hash: c2576...ff5 Den jeg nevnte heter ikke lauga isåfall. Den er sterk.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #9 Skrevet 3. juli 2015 Den jeg nevnte heter ikke lauga isåfall. Den er sterk. Åja ok, fordi aliminiumsklorid.no er lauga. Ser at de har byttet ut det gamle produktet jeg brukte. TsAnonymous poster hash: c2576...ff5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #10 Skrevet 3. juli 2015 Funker på lukt og? Har nesten ikke fukt men kun lukt. TsAnonymous poster hash: c2576...ff5 JA!! . Har vært ute å arbeidet i sola i hele dag å svettet. lukter ingenting selv om jeg ikke har fått pelt meg i dusjen enda. Jeg har ikke hatt så veldig problemer med det.men tenåringen derimot var helt grusomt før jeg fikk kjøpt denne. Anonymous poster hash: 410b5...d86
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #11 Skrevet 3. juli 2015 Det finnes en deo på apoteket som heter 24. Den funker som faen! Anonymous poster hash: d4b63...60c Brukes den som vanlig deo egentlig? TsAnonymous poster hash: c2576...ff5
himmeloghav Skrevet 3. juli 2015 #12 Skrevet 3. juli 2015 Funker på lukt og? Har nesten ikke fukt men kun lukt. TsAnonymous poster hash: c2576...ff5 Kanskje du har soppinfeksjon hvis du er overrenslig. En som hadde det på pinlige sykdommer. Bruk en frisk parfyme. Hvis du spiser hvitløk eller mye krydder får man sterk kroppslukt.
ymotana Skrevet 3. juli 2015 #13 Skrevet 3. juli 2015 Hei! Da jeg var i puberteten hadde jeg en periode da jeg svettet masse og stinket fra armhulene. Jeg brukte derfor en deodorant fra apotek 1 som stoppet helt svetten fra armhulene. Den inneholdt mye aluminium. Den er nok ikke så sunn å bruke i lengden, men svetten plaget meg enormt og takket være denne deodoranten kunne jeg gå med de klærne jeg ville og ha det greit med meg selv. Spør på apoteket etter en slik deodorant.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #14 Skrevet 3. juli 2015 Kanskje du har soppinfeksjon hvis du er overrenslig. En som hadde det på pinlige sykdommer. Bruk en frisk parfyme. Hvis du spiser hvitløk eller mye krydder får man sterk kroppslukt. Ikke overrenslig vil jeg si. Dusjer 2 ganger per dag når jeg trener, om morgen og kveld. Ellers dusjer jeg hver dag Vet du evt hva man bruker om man har sopp, eller må man få noe av legen? TsAnonymous poster hash: c2576...ff5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #15 Skrevet 3. juli 2015 Brukes den som vanlig deo egentlig? TsAnonymous poster hash: c2576...ff5 Ja, jeg gjør det. Hvis ikke så stinker jeg svette. Anonymous poster hash: d4b63...60c
himmeloghav Skrevet 3. juli 2015 #16 Skrevet 3. juli 2015 Brukes den som vanlig deo egentlig? TsAnonymous poster hash: c2576...ff5 Du kan prøve den. Du får den på apotek og på nett, men den fungerer ikke på alle.
himmeloghav Skrevet 3. juli 2015 #17 Skrevet 3. juli 2015 Ikke overrenslig vil jeg si. Dusjer 2 ganger per dag når jeg trener, om morgen og kveld. Ellers dusjer jeg hver dag Vet du evt hva man bruker om man har sopp, eller må man få noe av legen? TsAnonymous poster hash: c2576...ff5 Søk på soppinfeksjon under armen. Jeg vet at man kan ha det under brystene og i underlivet hvor det er fuktig.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #18 Skrevet 3. juli 2015 Tusen takk for svar TsAnonymous poster hash: c2576...ff5
Buddhahode Skrevet 3. juli 2015 #19 Skrevet 3. juli 2015 Kan hende at svetten har satt seg i klærne dine, dette skjer spesielt i syntetiske klær. Begynner fort å lukte sur svette selv om de er nyvaska. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #20 Skrevet 3. juli 2015 Kan hende at svetten har satt seg i klærne dine, dette skjer spesielt i syntetiske klær. Begynner fort å lukte sur svette selv om de er nyvaska. Det som er er at jeg aldri lukter det i klærne mine. Samboeren min sier også at det ikke lukter noe av klærne, har også bytter ut nesten hele garderoben min (ikke pga dette dog). Men godt poeng, det kan alltids være. TsAnonymous poster hash: c2576...ff5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå